Můžete mi prosím někdo napsat, jak to tedy je? Děkuji za odpověď.
1 reakcí na tento příspěvek Jaké zkušební testy při dodělání "A" ke skupině "B"
Opakovat můžeš tuším třikrát, pokaždé zaplatíš poplatek za zkoušku (500?).
U jízd se tě komisař může ptát na věci okolo tech. stavu motorky - stáří gum, hloubka dezénu, co všechno kontrolovat před vyjetím...
1 reakcí na tento příspěvek Jaké zkušební testy při dodělání "A" ke skupině "B"
Vojtechposmourny: Děkuji. Mě před tím varoval instruktor, tak jsem trošku na vážkách. Moc se mi to taky nezdá, nicméně to nehodlám podcenit.
Naposledy editováno 03.06.2020 20:52:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké zkušební testy při dodělání "A" ke skupině "B"
Petan_b píše: Dablik12: Pokud neděláš rozšíření, například z A2 na A, čeká tě kompletní autoškola. 12 hodin jízd, 1 hodina technická část a 4 hodiny zdravověda. Zkouška se skládá z testu, technické části, jízd na cvičišti a půl hodiny v provozu. Test opakovat můžeš. Nevím kolikrát nicméně v sázce je tvůj řidičák na auto. Pokud se v této části pletu, prosím opravte mě. Na jízdách začneš technickou částí. Kontrola motorky před jízdou a pak hurá na kuželky. Je tam tuším 8 disciplín.ty se dají vyhledat na internetu. Po úspěšném zvládnutí se jde do provozu. V kostce asi tak.
Vojtechposmourny: Děkuji. Mě před tím varoval instruktor, tak jsem trošku na vážkách. Moc se mi to taky nezdá, nicméně to nehodlám podcenit.



2 reakcí na tento příspěvek Jaké zkušební testy při dodělání "A" ke skupině "B"
Já v pondělí dodělal A a testy jsem dělal jen tady, vlevo dole si zvolíš příslušnou skupinu.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké zkušební testy při dodělání "A" ke skupině "B"
LahvacV007 píše: http://etesty2.mdcr.cz/
Já v pondělí dodělal A a testy jsem dělal jen tady, vlevo dole si zvolíš příslušnou skupinu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké zkušební testy při dodělání "A" ke skupině "B"
dablik12 píše: bylo to v klidu u zaverecnych jizd kuzelu atd.??ted jsem videl video s lonska na youtube jak se klickuje mezi kuzely tak mam s toho hruzu to klickovani a dodrzovani rychlosti 40km/h nebo 50km/h nebo zastaveni 12m..celkem tak 10-12 ruznych veci musis udelat ....mozna kazda autoskola to ma jinak no.
Každá autoskola by to měla mít stejné, je to definované státem. Otázka je, jak na tom který komisař bude bazírovat.
vojtechposmourny píše: Každá autoskola by to měla mít stejné, je to definované státem. Otázka je, jak na tom který komisař bude bazírovat.
jak jsem to videl co se musi delat mezi kuzely a brzdit atd...tak uz me autoskola presla nejak
3 reakcí na tento příspěvek Jaké zkušební testy při dodělání "A" ke skupině "B"

lucík74 píše: Mě to taky čeká.bylo mi taktně naznačeno, že jestli jsem nikdy na ničem neseděla tak ať se ani nepokouším.13 hodin je krutě málo.Nezbylo,než zakoupit stroj a pilovat pokoutně osmičky na opuštěným letišti a riskovat, protože je tam zákaz vjezdu.
Snad se dá připlatit za další jízdy, ne?
LahvacV007 píše: http://etesty2.mdcr.cz/
Já v pondělí dodělal A a testy jsem dělal jen tady, vlevo dole si zvolíš příslušnou skupinu.
Ono je skoro lepší zvolit si "soubor všech otázek" , je jich něco málo přes 850, ale když už máš na něco papíry, 90% z toho bys měl vědět a zbytek se prostě doucis a máš klid.
Kdo se na to úplně nevysere, tak ty testy dá.
Když ne, tak na první zkažený pokus papíry na B neberou, ale při opakovaném neúspěchu to může hrozit.
Na cvičáku je primitivní kontrola před jízdou a pak by měly být veškeré disciplíny než se jede do provozu.
Každý to má jinak daný, někdo na to skočí a jde mu to, jsou případy a není jich málo, kdy 16-ti letí co se učí zároveň provoz a zároveň jak s moto vůbec zacházet odjezdi základních 13h a jdou na závěrečný.
Pak přijde typek co jezdí 20 let autem a má problém v provozu i s motorkou, to je fakt strašně individuální.
Pokud není úplný dřevo, ten cvičák se dá v pohodě naučit za 90 minut.
Předchozí praxe z jedné stopy je samo velká výhoda, i lidi co jezdí třeba jen na kole už maj alespoň nějaké návyky jak koukat a nějaký smysl pro rovnováhu. .
Záleží také na vhodně zvolené autoškole a na jejich vozovem parku, ale recenze je dnes snadné vyhledat a vybrat si slušnou školu místo továrny na růžové kartičky..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké zkušební testy při dodělání "A" ke skupině "B"
dablik12 píše: bylo to v klidu u zaverecnych jizd kuzelu atd.??ted jsem videl video s lonska na youtube jak se klickuje mezi kuzely tak mam s toho hruzu to klickovani a dodrzovani rychlosti 40km/h nebo 50km/h nebo zastaveni 12m..celkem tak 10-12 ruznych veci musis udelat ....mozna kazda autoskola to ma jinak no.
Hrůzu máš z autoškoly a chceš do provozu ?? To snad nemyslíš vážně.
Nehledě k tomu, že v autoškole se to naučíš, od toho tam jsi. A jestli to nedáš na cvičáku, budeš mít potíže i v provozu.
Myslím že výcvik řízení na A je v poslední době dobře nastavený.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké zkušební testy při dodělání "A" ke skupině "B"
lucík74 píše: Mě to taky čeká.bylo mi taktně naznačeno, že jestli jsem nikdy na ničem neseděla tak ať se ani nepokouším.13 hodin je krutě málo.Nezbylo,než zakoupit stroj a pilovat pokoutně osmičky na opuštěným letišti a riskovat, protože je tam zákaz vjezdu.
Ale no tak... Každý majitel řidičáku si může osahat provoz na skútru, pokud chce. Možná lepší než si koupit motorku na které nemůžu jezdit. Na cvičáku v autoškole se pak jen dopiluje manévrování s normální motorkou a pak i v provozu. Na to těch 13 hodin bohatě musí stačit.
Jestli majitel autoškoly tvrdí, že tě to nenaučí od nuly, tak je někde chyba. Měl by ti říct jen to, abys počítala s dokoupením hodin. Což od nuly může být. A má být, 13 hodin je minimum, ale může s tebou jezdit jak dlouho chceš, klidně do nekonečna....
Kafoholik píše: Hrůzu máš z autoškoly a chceš do provozu ?? To snad nemyslíš vážně.
Nehledě k tomu, žev autoškole se to naučíš, od toho tam jsi . A jestli to nedáš na cvičáku, budeš mít potíže i v provozu.
Myslím že výcvik řízení na A je v poslední době dobře nastavený.
Dovolím si nesouhlasit. Z vlastní zkušenosti říkám, že autoškola na moto je v současné podobě úplně k hovnu.13 hodin jízdy prostě nestačí na naučení ovládání motorky, přípravu na záverečnou zkoušku, a ještě do žáka nacpat nějaké návyky ohledně provozu... Dělal jsem velké A bez předchozí zkušenosti s jednou stopou, a měl jsem štěstí, že můj instruktor viděl, že mám provoz zmáknutý z auta, tak mě akorát driloval na závěrečnou zkoušku (dodatečně mu za to děkuju). Nejhorší pro mě nebyl slalom, ale úhybný manévr, ten je fakt prasárna, a ta osmička taky není nic jednoduchého... schválně si to někde na plácku zkuste, vymezte si prostor, a kružte tam. Byl jsem na několika kurzech bezpečné jízdy, kde s tím měli problém lidi, kteří jezdí léta...
Naposledy editováno 04.06.2020 10:16:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké zkušební testy při dodělání "A" ke skupině "B"
dablik12 píše: bylo to v klidu u zaverecnych jizd kuzelu atd.??ted jsem videl video s lonska na youtube jak se klickuje mezi kuzely tak mam s toho hruzu to klickovani a dodrzovani rychlosti 40km/h nebo 50km/h nebo zastaveni 12m..celkem tak 10-12 ruznych veci musis udelat ....mozna kazda autoskola to ma jinak no.
Nejhorší smrt je z vyděšení...na rychlosti komisař nebazíruje ani u slalomu ani u brzdění nebo vyhýbacího manévru, jednoduše proto, že ji nemá jak změřit (pokud si teda nedotáhne ke zkoušce lidar, ale to jsem ještě neviděl....). Při brzdění nesmíš začít brzdit mimo vyznačenou zónu, u vyhýbacího manévru nesmíš brzdit vůbec. Ale jestli jedeš místo padesáti čtyřicet...důležité je působit jistě, nedělat kraviny, a mělo by to být v pohodě...i při té osmičce nakonec jedno dvě došlápnutí tolerují, je to lepší, než se zoufale snažit nepoložit nohu na zem a praštit s motorkou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké zkušební testy při dodělání "A" ke skupině "B"
Radar je třeba u nás samozřejmost jak při výuce tak při zavereckach, nejakej obyc na trojnozce stačí, nemusí být kalibrovany a za tisíce...

Pokud chlapi mají B, tak teoretickou zkoušku by měli dát. Vysoko bodově hodnocený otázky typu křižovatky jsou stejný jako pro auto. Stačí se doučit pár specialit pro motorky a ty jsou většinou jen za 1 nebo 2 body, takže pokud se některá nepovede, je to pořád v klidu.
Cvičák je sice strašák a je na něj málo času, ale je to super věc na naučení základních návyků. Zkusí si přenášení váhy, brzdění a naučí se, kam se mají dívat. Tyhle věci je lepší vyzkoušet v klidu na cvičáku, než to testovat naostro, až ti někdo nedá přednost. Jestli předtím na moto neseděli, tak je prakticky nutnost dokoupit alespoň jednu dvouhodinovku navíc. Akorát bacha na výběr stroje, chopper se stupačkama metr od sebe na tohle není zrovna ideální.
Nejhorší je za mě v téhle situaci provoz, protože z auta budou mít návyky, které nejsou podle předpisů úplně ok a komisař je za to může vyhodit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké zkušební testy při dodělání "A" ke skupině "B"


Chce to hlavně se z toho neposr.... a držet se kolama dolů.

Jinak ale v autoškole není žádný limit, kolik najezdit se žákem. Tedy, minimální ano, ale jinak tě může instruktor vodit třeba 100 hodin, když se chcete.
Takže pokud je kámoš a jsi u něj ve výcviku, můžete jet v rámci toho klidně na výlet

Jo, a navíc je možné dle legislativy to jezdit na vlastní motorce, pokud si necháš za 1050 korun zapsat na úřadu výcvikové vozidlo. Autoškola pak po dobu výcviku musí být uložený od toho TP , toť vše.
Motorka akorát musí odpovídat parametry dané skupině na kterou děláš řidičák ( proto ten úřad ).
Naposledy editováno 04.06.2020 23:11:09