chcem sa opytat na benelli quattronove x 49
vela dielov na skuter sedi aj z inych cinskych skutrov napr keeway, cpi, adly, baotian a ine
mam na benelli karburator minarelli ktory je novy
karburator je cinsky a vymenil sa lebo skuter zle startoval ked bol studeny motor
ked po vela pokusoch nastartoval a trochu sa zohrial tak po pridani plynu sa motor zadusil
myslel som si a aj mechanik ze je to sytic
namiesto kupovania sytica sa vymenil cely karburator
po namontovani karburatora sa stav trochu zlepsil
ale stale zle startuje, ked je chladnejsie tak nastartuje az po niekolkych pokusoch
ked je horko a svieti slnko startuje dobre
toto som nasiel na internete a vysvetlovalo by to moj problem
so syticom
mam podozrenie ze problem je vo vyrobnej zavade na sytici
SEŘIZOVÁNÍ VENTILU SYTIČE
PLATÍ PRO MODELY SPEEDY 50 4T, New Speedy, Matrix 4T, Relly 4T,
Whip 4T, Shotgun 4T, Rex 50, Race 50
Popis závady
Studený motor jde špatně nastartovat a po delším startování motor jde jen na volnoběh a po přidání plynu zhasne udušením.
Až po delší době ohřátí na volnoběh jde motor ihned za plynem
Důvod závady
Závada je ve špatném nastavení dosedací plochy zavírací jehly je nastavena z výroby tak, že při studeném motoru cca 15°C je otevřena jen na 1/4, což je velice málo
Odstranění závady
Demontovaný ventil je potřeba ohřát horkovzdušnou pistolí po celém obalu a potom opatrně povolit oba segmenty od sebe (POZOR je tam jemný závit, v případě málo ohřátého ventilu dojde k požkození roztržení venkovního obalu)
Takto demontovaný ventil necháme vychladnout na okolní teplotu 15-19°C. Po-té natřeme očištěný závit acetonovou barvou a sešroubujeme ventil opět dohromady, tak aby mezi spodní a vrchní hranou segmentu byla vzdálenost 20 mm
Po této úpravě i studený motor jde ihned za plynem a odpadá tak zahřívání motoru na provozní teplotu
karburator bol opakovane nastavovany mechanikom a aj mnou a asi je nastaveny dobre
viete poradit?kde muze byt problem?zly novy sytic?nekvalitny cinsky karburator..................dik
Zkus obohatit směs ve volnoběžném okruhu, jestli se studené starty o něco zlepší.
Pak jsou třeba metody jako přidusit hadrou sání pokaždé, když startuješ studený motor.
hlavne po nastartovani a po par sekundách po pridani plynu neskape motor
teraz mam jednu otacku vysrobovany srob zmesy
skusal som viac vysrobovat ale nemalo to na start vplyv
predtym bola zmes pod jednu otacku
na keeway pisu 1,5 otacky plus minus 0,5, je to podobna cina tak by to mohlo byt rovnake
mam zmes nechat ako je?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|