1 reakcí na tento příspěvek Jdou zaměnit motardova kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jdou zaměnit motardova kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jdou zaměnit motardova kola
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jdou zaměnit motardova kola
Divercze píše: krokoš> Ok, děkuji za odpověď. A ještě teda když bych si koupil Husqvarnu WR bylo by také obtížné tam dát motárdová kola?
Když dáš na WR malá kola, nesmíš s tím na silnici, když nejsou zapsaná v TP. Takže blbost.
Když koupíš SM a dáš enduro kola, tak je to to samé. Navíc se může stát, že si ten řidičák vůbec neuděláš, když tě nějak čapnou.
1 reakcí na tento příspěvek Jdou zaměnit motardova kola
1 reakcí na tento příspěvek Jdou zaměnit motardova kola
Vyfuk se dá přesadit v držáku, ostatní upravit plasty, je jich všude dost, pasují mx...
Taky změna obvodu kola v tacho, ale to se dá.
Převody.... série, na blbnutí asi o zub míň, na ježdění zkusím teď o zub vic... Na rozetu nesaham, tak to pokryje řetěz bez změny délky.
Chová se to dobře, ale s rychlým převodem to na te enduro geometrii bude o držku na vysokých rychlostech, na to bacha. Kačenka takhle upravená se při 130 umí rozklepat na předku po nějaký raně od hrbolů, a to tak že dost.
Chtělo by to SMC předky a brýle a asi by to bylo cajk. Nebo tlumič, ale to je ranec. Pro mě na srandičky bez ambice na sport to neřeším - vim o tom .
Brzda, mam jen adaptér na serii a cajk. Zase, na volné ježdění v provozu to je ok.
Jo, a stojanek je dlouhej . To mi sere, ale krátit to nechci, bo na výlet do šotolin samozřejmě dam velký kola zpět.
Tak jak to mám, výměna kol obnáší kola, vyhodit adaptér brzdiče a př. blatník... Kola maji svoje kotouče, rozeta u 690 zůstává, je tam nába s tlumičem záběru.
Podle chuti pastorek.
Naposledy editováno 20.08.2020 22:16:59
1 reakcí na tento příspěvek Jdou zaměnit motardova kola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jdou zaměnit motardova kola
Jinak ale asi je potřeba říct že prostou výměnou kol dojde u endura ke snížení předku o cca 50 mm a zadku méně. Takže se zkrátí stopa a hrozí kmitání na kvaltu, což pozoruju.
Tak jak to mám já je nekorektní, má to mouchy a nepoučenyho by to mohlo ztrestat.
Dalo by se to krom SM nebo stavitelnych brýlí řešit vysunutím předků dolů v origo brýlích, což ale u mě nejde. U něčeho jiného možná jo.
Takže je asi výhodnější jít opačně a přestavovat SM na velký kola. Protože nahoru v brýlích to jde většinou v pohodě, enduro kola jsou užší a vejdou se, brzda bude jedovatá, ale pokud to není radiál, tak tam bývá originální adaptér, takže taky v pohodě jde změnit.
Jediný co, tak aby neměli u něčeho na sm kratší kyvku, ale to nebývá, pokud vím.
Naposledy editováno 20.08.2020 23:10:21
U tech 17kol jsou opravdu tak zasadni nepomery v prumerech kol? Ja mam predelanou krosku na sm, podvozek od andreaniho a vpredu i vzadu se to snizovalo stejne..
Naposledy editováno 21.08.2020 08:18:39
Kafoholik píše: Tak konkrétně třeba u KTM 690 enduro ta přestavba SM na domácí žvýkání přinesla pár drobných úprav, jako třeba zadní kolo se potká s výfukem a krytem řetězu, pak přední se nevejde mezi kryty vidlice...
Vyfuk se dá přesadit v držáku, ostatní upravit plasty, je jich všude dost, pasují mx...
Taky změna obvodu kola v tacho, ale to se dá.
Převody.... série, na blbnutí asi o zub míň, na ježdění zkusím teď o zub vic... Na rozetu nesaham, tak to pokryje řetěz bez změny délky.
Chová se to dobře, ale s rychlým převodem to na te enduro geometrii bude o držku na vysokých rychlostech, na to bacha. Kačenka takhle upravená se při 130 umí rozklepat na předku po nějaký raně od hrbolů, a to tak že dost.
Chtělo by to SMC předky a brýle a asi by to bylo cajk. Nebo tlumič, ale to je ranec. Pro mě na srandičky bez ambice na sport to neřeším - vim o tom .
Brzda, mam jen adaptér na serii a cajk. Zase, na volné ježdění v provozu to je ok.
Jo, a stojanek je dlouhej . To mi sere, ale krátit to nechci, bo na výlet do šotolin samozřejmě dam velký kola zpět.
Tak jak to mám, výměna kol obnáší kola, vyhodit adaptér brzdiče a př. blatník... Kola maji svoje kotouče, rozeta u 690 zůstává, je tam nába s tlumičem záběru.
Podle chuti pastorek.
zkusenost 701
kryty predni vidlice vadi, koupi se druhe a uriznou se. kola pasujou bez problemu, jen se musi nechat enduro vymezovaky (predni sm vidlice je sirsi, ma sirsi vymezovaky)
kotouce, rozeta se prehodi, tachometr se nastavi na maly kola. hotovo.
vejfuk nevadi, kryt retezu nevadi, brzdi to dle ocekavani.
zvlastni ze 690 ma tolik malych odlisnosti.
jo a stojanek je samozrejme kratsi, tak se prehodi vcetne magnetu na senzor.
Naposledy editováno 21.08.2020 08:24:58
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Brzdeni na 2-taktu Husqvarna SM 125 | antoniinz | 27 | 22.7.2024 v 08:56 Krautkopf |
Kdy bych měl kupovat ojetou motorku Husqvarna SM 125, Husqvarna SMS 125, Husqvarna SMR 125 | lilbbasedgod | 4 | 16.7.2024 v 12:20 puffybodie |
Kdy bych měl kupovat ojetou motorku Husqvarna SM 125, Husqvarna SMS 125, Husqvarna SMR 125 | lilbbasedgod | 0 | 15.7.2024 v 21:50 lilbbasedgod |
Kdy bych měl kupovat ojetou motorku Husqvarna SM 125, Husqvarna SMS 125, Husqvarna SMR 125 | lilbbasedgod | 0 | 15.7.2024 v 21:50 lilbbasedgod |
Manuál - Husqvarna sm 125 Husqvarna SM 125 | antoniinz | 2 | 18.6.2024 v 06:56 antoniinz |