Vzhledem k tomu, že problém dělalo přidávání plynu a se sytičem nějak startovala, začal jsem podezřívat přicpanou nějakou trysku. Rozhodil jsem karbec na pumpě, profoukal kompresorem a nic. Je to ještě horší, bez sytiče ani Ň, při přidání plynu hrozně pomalu klesají otáčky (chudá směs? Může si přisávat?). Postupně se to s ohřátím motoru zhoršilo tak, že už ani nenastartuju. A teď po čem jít? Nějaký nápad, prosím?
Napadají mě ještě příruby, jestli nemají prasklinu nebo tak,
Fajfky jsem kontroloval, vypadaly OK. Jedna byla i letos nová včetně kabelu, druhá asi dva roky zpět.. Zkusit svíce nebo mrknout na barvu zatím nemůžu, protože jsem dement a zapomněl jsem ořech na svíčky.
Sehnali jsme ubytko a zítra se na to musím mrknout, jestli to zprovozním, nebo jestli mám shánět odvoz..
1 reakcí na tento příspěvek KO motorka na cestě - po čem jít
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KO motorka na cestě - po čem jít
mRKEF píše: Na er5 měl kohout tři polohy. Hádám, že to bude stejné. PRI bylo v manuálu popsané zejména pro vypouštění nádrže apod. Prostě stále otevřeno. Myslím, že na rezervu se šlo z on přes PRI. Ale už je to mnoho let co jsem měl ER-5.
Jen doplním:
PRI jako primer, jinak zaplavení pro start. Je to tam proto , abys vůbec nastartoval motorku s podtlakově ovládaným kohoutem. Protože jinak bys, dokud motor neběží neměl podtlak na otevření a bez benzínu motor asi nepoběží - a podtlak nebude
Takže PRI je obtok, napřímo mimo to podtlakové řízení.
Na rezervu přes PRI má tu logiku, že právě pokud ti došel benzín, musíš ho tím PRI napustit do prázdných karbců, než přepneš na podtlakem otvíranou rezervu.
Pokud nejsou karbce prázdné, tak motorky většinou chytnou i bez přepnutí na PRI, než se významně sníží hladina, podtlak to otevře a asi se nic neděje. Ale po nějakém delším odstavení, po servisu, nebo když dojde benzín, PRI se musí zapnout, jinak nic...
A samozřejmě je to záchrana při poruše toho podtlakového systému, dá se na to jezdit trvale, není to problém. Jehlové ventily v komorách to udrží i po odstavení, pokud nejsou vadné.
EDIT: ještě jedna důležitá věc, pokud si nejsi jistý jak ta membrána funguje, pro jistotu ohni podtlakovou hadičku a zavaž ji bindrem, neodpojovat.
Protože nevím jestli u všech, ale u některých těch ventilů po poruše membrány vytékal benzín do podtlakové hadičky a mohl tudy až do motoru, takže to bylo bohatý za jízdy. Ale hlavně, při odstavení se mohlo stát, že se motor zalije benzínem až do kliky, což je průser. Pokud benzínu v oleji není moc, rychle se teplem odpaří a olej je normální, ale už jsem slyšel o případech, kdy to někomu teklo vrchem.
Naposledy editováno 20.07.2020 17:27:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
sedlo Kawasaki KLE 500 | Ladan66 | 9 | 12.8.2024 v 18:28 Kohlstein |
Problém s bohatostí směsi Kawasaki KLE 500 | dadanek1999 | 19 | 17.7.2024 v 19:38 dadanek1999 |
KLE 500 nestartuje Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 3 | 16.7.2024 v 10:06 dobryvojaksvejk |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 3 | 3.6.2024 v 08:53 FormanCZE |
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |