hele cely pribeh je takovy ze sem ji koupil uz naladenou...nepohlidal jsem to a zadrel...motor byl rozebran poslan na vybrus a opravu...znamej mechanik to slozil a motorka jezdila nadherne , takze bych prave chybu nehledal v triskach nebo necem takovym protoze ten setup pracoval suprove...bylo mi receno at zezacatku pri zajizdeni davam 1/30 olej a netaham ji do otacek...zajizdel jsem podle toho co mi ten klucina rikal...parkrat se semnou byl projet a i mi ukazoval co a jak, pak me nechaval pozvolna zvysovat rozsah otacek az k 9 tisicum to uz bylo po vyjeti asi dvou nebo tri nadrzi...no rekl ze 5 nadrzi mozna 6 nadrzi a bude moto zajete...a budu ji moct dat naplno...me to nedalo a vyzkousel sem to o malinko driv a letela jak z praku... do 7-7,500 otacek normalni mala motorka a pak jak kdyby to chytlo druhej dech nebo kdyby byl nastup turba (opravdu to bylo na 50tku az moc) a letelo to krasne az do neznama,radsi jsem radil do 11,5 ale nebyl problem ji dostat i na 13000otacek...kazdopadne jen jsem to vyzkousel a pohoda , pote jsem dal zajizdel dle planu a po vyjeti zminovanych 6 nadrzich jsem se odhodlal i na delsi trasy 25km do mesta 7km po meste a zpatky domu...vse bylo super...jednou me na rovince na ceste domu provokoval nejaky zavodnik a tak jsme porovnali sily ujel jsem mu a pri pokracovani rychlosti cca 60-75 najednou motorka zakaslala a chcipla...opet mechanik, jeho nazor byl ucpany karburator , rozebral vycistil a od te doby ta motorka zacala jet spatne .... nekolikrat to serizoval a nakonec to vzdal...byl jsem s tim na doporuceni u jineho mechanika ten si vzal 1500kc vymenil svicku ukazal ze tam mela byt jina steloval to ale take se mu nepodarilo to dat do kupy...sebral penize a nechal me odjet domu...zacinam z toho byt zklamany...