1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 650 G
Proc ne neco jako Suzuki GSF 600/650, Honda CB500, Yamaha XJ600/900 a podobne? Bez plastu a hromady elektroniky to bude, pojezdi to pekne, spotreba normalni, dily sehnatelne, vzhled klasicky.
Ale pokud chces vylozene dvoutakt, tak to je pak jasne
Pár jich je na mobile.de, ale slušný jsou za docela balík. A když je levná tak se do toho bude muset zase balík narvat. Byl to v podstatě závoďák se světly a blinkrama.
Ten čtyřtakt bude asi rozumnější volba.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 650 G
Jedna vec je kouzlo pohledu a druha vec je "kouzlo" provozovani takoveho raritniho stroje, coz ma svetelne roky daleko k provozovani Jawy I tak jsou ale stroje co maji klasicky vzhled, daji se sehnat za normalni cenu, jezdi pekne a clovek k tomu nepotrebuju vlastnit banku aby je udrzel pri zivote
Naposledy editováno 21.08.2020 14:40:41
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 650 G
Pro zakladatele - když to vezmu filozoficky, je super že víš, co chceš. To opravdu schvaluji - měl jsem hromadu motorek nových i starých a nejvíc ze všeho jsem miloval starý šestistovky DRka s bubnem vzadu a našlapávačkou. Dva roky jsem nekupoval nic jinýho
Takže za mě - Katana super, ale zas takovou duši to nemá. Jedna jezdí roky po Benešově a že bych si z toho sednul na zadek, to ani ne... Jestli chceš, aby se ti klepaly kolena slastí pokaždý, když na to vlezeš, pořiď nějakýho Itala - emoce jim fakt jdou.
Ještě k těm dvoutaktům - RD 350 jako daily motorka ti bude sloužit tak týden, měsíc, možná dva... A pak se posere a ty se do konce sezóny nesvezeš. Protože i kdybys měl finance na údržbu a provoz, tak na to stejně neseženeš díly.
Když si jen vzpomenu, kolik žral debilní Piaggio Hexagon 150 ve dvoutaktu...
A na XJ 600 že s dvěma metry nevlezeš? Mám jí dva roky a mám “jen” 195cm.
Edit: Něco na tenhle styl by se ti nelíbilo?
https://www.tipmoto..../431023-ntx-750.html
Naposledy editováno 22.08.2020 13:09:56
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 650 G
Je to pořádný kus železa, má těžiště dost vysoko a úzká řídítka, takže manipulace na místě není úplně lehká. Posed je dost sportovní a váha lehce na rukou a já mám i dost vysoko kolena (mám 183 cm), oproti třindě, Samotná jízda je fajn, výkon dostatečný, na náháče v pohodě, v kilu už prostě fouká. Kromě křižovatek ani nemusíš řadit, na pětku se dá brouzdat krajina skoro pořád. Brzdy jsou dobrý, ale skoro vše zpomalí motor sotva zavřeš plyn. Já se svezu párkrát za rok a na to je fajn.
Práce na ní není, Olej 2,3 litru, filtr 130,- Kč. Kardan 2 dc převoďáku. Závadu jsem řešil jen jednotku CDI, originál darda, a téměř nesehnatelná, ale náhrada Ignitech to vyřešila v pohodě. Pneumatiky mám na tom Metzeler. Lasertec a Perfect řadavse na starý vrány hodí a jsou dostupný v potřebném rozměru.
Hlavně ať to jezdí ti to jezdí, až něco vybereš.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|