Dily na batbike




paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki GS 650 G
Zdarec lidi, rad bych si po najezdeni vice nez 50 000km na Jawe 350 rad poridil i neco ostrejsiho, a protoze se mi vubec nelibi ty novy hnusny motorky obaleny plastem, a naprosto postradajici nejakou dusi, rad bych zvolil neco starsiho. Laka me Suzuki gs 650 g a nebo Yamaha 350 rd, ktera teda zrovna neni zadny sporilek a je to i jedna z nocnich mur Grety. Rozhodne oboji jsou uz veterani, ale vzdy to byly drzaky. Primarne bych to mel, jako prenasedlo po republice, hlavne cesta po dalnici. A tak bych se rad optal, co byste mi spis doporucili a proc? Diky za duchaplny odpovedi.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 650 G

21.8.2020 v 13:47 | Nahoru | #1
Nevim jak ta prvni, ale zazrak to asi taky uplne nebude, ale ta druha urcite bude problem s dily na takove pravidelne litani a spotreba bude oproti Jawe taky nekde jinde. K tomu cenove minimalne ta Yamaha bude uz nasup docela, kdyz uz to je youngtimer.

Proc ne neco jako Suzuki GSF 600/650, Honda CB500, Yamaha XJ600/900 a podobne? Bez plastu a hromady elektroniky to bude, pojezdi to pekne, spotreba normalni, dily sehnatelne, vzhled klasicky.

Ale pokud chces vylozene dvoutakt, tak to je pak jasne

Suzuki GS 650 G

21.8.2020 v 14:00 | Nahoru | #2
No ono je hlavně problém vůbec to RD sehnat ve slušným stavu .
Pár jich je na mobile.de, ale slušný jsou za docela balík. A když je levná tak se do toho bude muset zase balík narvat. Byl to v podstatě závoďák se světly a blinkrama.
Ten čtyřtakt bude asi rozumnější volba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GS 650 G

21.8.2020 v 14:03 | Nahoru | #3
puffybodie> tak je pravda, ze ta 350 rd ma pri nelepsim zachazeni spotrebu 10/100 ale zase jednou za cas se to da prezit, jako doprava mezi Prahou a Hradcem, kde je dobra silnice, by to bylo v klidu, a navic pozitek z jizdy se taky pocita :) navic mam skoro 2 metry, takze treba na yamahu xj600 se vubec nenaskladam, jel jsem na tom v autoskole a hruza, honda to jde uplne mimo me, na ty 650katane me laka i protoze ma kardan. Na suzuki gs500e jsem se vesel v pohode, hlavni je pro me abych se tam vesel a aby ta masina mela nejaky kouzlo, cim me dostane uz pri pohledu na ni, a to prave ty co si jmenoval vubec nemaji.

Suzuki GS 650 G

21.8.2020 v 14:24 | Nahoru | #4
jj, starej dvoutakt na přesuny po dálnici, to bude to pravý vořechový...

(reakce na) Suzuki GS 650 G

21.8.2020 v 14:40 | Nahoru | #5
kixip> XJ900 ma kardan, Suzuki VX 800 ma kardan, BMW maji kardan, Honda ma v nekterych modelech kardan.

Jedna vec je kouzlo pohledu a druha vec je "kouzlo" provozovani takoveho raritniho stroje, coz ma svetelne roky daleko k provozovani Jawy I tak jsou ale stroje co maji klasicky vzhled, daji se sehnat za normalni cenu, jezdi pekne a clovek k tomu nepotrebuju vlastnit banku aby je udrzel pri zivote

Naposledy editováno 21.08.2020 14:40:41

Suzuki GS 650 G

21.8.2020 v 15:38 | Nahoru | #6
A DUŠE motocyklu je opět na scéně.

Suzuki GS 650 G

21.8.2020 v 15:46 | Nahoru | #7
Pokud máš koule a prostředky na to koupit a provozovat to RDčko, tak jsem Ti ho vybral Těma dvoutaktama jsem postiženej, ale není to úplně volba z rozumu. Kardan má např. ještě VT500, CX 500

Suzuki GS 650 G

21.8.2020 v 16:01 | Nahoru | #8
Za solidní 2T ze 70., 80., 90. dáš v dnešní době slušný balík...už i ta pos.aná třinda stojí kupu peněz...ber raději nějaký 4T, klidně tu Suzu GS 650...osobně bych ale koukal po něčem větším...

Suzuki GS 650 G

21.8.2020 v 17:55 | Nahoru | #9
Rozumově bych na takové přesuny bral XJ 900, velký stroj a s kardanem okouzlit tě může ale spíše spolehlivostí než vzhledem

Suzuki GS 650 G

21.8.2020 v 18:41 | Nahoru | #10
Velkej chlap ma mit velkej bajk. Co treba klasicka ctverice? XJR, GSX, CB nebo ZXR?

Naposledy editováno 21.08.2020 18:43:16

Suzuki GS 650 G

21.8.2020 v 19:32 | Nahoru | #11
Čau, tak tú Yamahu RD 350 YPWS som mal, bola to verzia 63 PS. Mal som to na povozenie . Poskladal som to zo šrotu , jazdilo mi to perfektne. No na normálne jazdenie a hlavne na nejaké presuny NIE. Na to je takého stroja škoda. Mal som verziu s liatinovými valcami, kované jednokrúžkové piesty , ľahučké perfektná akcelerácia , proste nedalo sa na tom normálne jazdiť, na tej motorke ma pochytil ošiaľ, a to isté aj môjho syna dokedy to nerozflákal. Suzuki som mal súbežne s tou RD-čkou , Suzuki GS 750 . Suzuki GS 750 G bola verzia Custom, čiže predné koleso 19 zadné 16 a balón + stupňovité sedlo a vysoký volant. Tá GS 650 G neviem čo to je, no už viem tiež starý vergeľ z 80 tych rokov. S kardanom. Našiel som to v knihe. Keď nemáš s tými starými strojmi skúsenosti, tak to nekupuj. Kúp si Bandit, ja mám teraz Inazumu 750. Dušu do motorky vložíš ty, svojou prácou , keď ju pokropíš svojou krvou po páde a následnej oprave, keď s teba potečie krv z čerstvých rán. Pri rdčke sa akurát posereš a prídeš o prachy, Ináč aj tie staré štvortakty žerú aj trávu okolo cesty a aj malé deti. Síce jeden majiteľ mi písal , že on má spotrebu 5 litrov. Ja , že aj ja , ale na 50 km, hahaha. Pýtam sa, ako na tom jazdíš? On, že normálne 50 v obci a mimo obce 90 kmúhod. teda takto som v živote na moto nejazdil a dúfam ani nebudem, Síce, kecám , u nás v dedine musím , lebo máme tu stále hliadku. A , teraz mi ťuklo , máš dva metre? Kúp si nejaké enduro , Varadero 650 , aby si na tom nevyzeral ako debil. Držím palce pri výbere.

Suzuki GS 650 G

21.8.2020 v 20:11 | Nahoru | #12
Co třeba Kawasaki Zephyr? Ať už jakákoliv kubatura, ale nejlépe na drátech .

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 650 G

21.8.2020 v 21:15 | Nahoru | #13
Suzuki GS 650 Katana a nebo Yamaha RD350. Model 1982 na přesuny. Pán je znalec ....

(reakce na) Suzuki GS 650 G

22.8.2020 v 13:04 | Nahoru | #14
Kohlstein> No jóó... Jednou jsem koupil DR 650 s dírou v pístu - spadl ventil a byl zaseklý mezi setrvačníkama. Z pána nakonec vypadlo, že motorku používal jen a pouze na rychlé dálniční přesuny Praha - Hradec Králové.
Pro zakladatele - když to vezmu filozoficky, je super že víš, co chceš. To opravdu schvaluji - měl jsem hromadu motorek nových i starých a nejvíc ze všeho jsem miloval starý šestistovky DRka s bubnem vzadu a našlapávačkou. Dva roky jsem nekupoval nic jinýho
Takže za mě - Katana super, ale zas takovou duši to nemá. Jedna jezdí roky po Benešově a že bych si z toho sednul na zadek, to ani ne... Jestli chceš, aby se ti klepaly kolena slastí pokaždý, když na to vlezeš, pořiď nějakýho Itala - emoce jim fakt jdou.
Ještě k těm dvoutaktům - RD 350 jako daily motorka ti bude sloužit tak týden, měsíc, možná dva... A pak se posere a ty se do konce sezóny nesvezeš. Protože i kdybys měl finance na údržbu a provoz, tak na to stejně neseženeš díly.
Když si jen vzpomenu, kolik žral debilní Piaggio Hexagon 150 ve dvoutaktu...
A na XJ 600 že s dvěma metry nevlezeš? Mám jí dva roky a mám “jen” 195cm.
Edit: Něco na tenhle styl by se ti nelíbilo?
https://www.tipmoto..../431023-ntx-750.html

Naposledy editováno 22.08.2020 13:09:56

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 650 G

22.8.2020 v 18:55 | Nahoru | #15
No.To NTX je fakt pastva pro oči. Skoro jako Fiat Multipla....

(reakce na) Suzuki GS 650 G

22.8.2020 v 19:16 | Nahoru | #16
sekáčmagor> Tak mu dej tip, ty o motorkách s duší něco víš

Suzuki GS 650 G

Skvělá odpověď, děkuji! 1.12.2020 v 11:12 | Nahoru | #17
Vidím, že v profilu ještě jinou novou motorku nemáš, takže hledáš asi pořád. Se zpožděním napíšu pár postřehů s Katanou. Mám Suzuki GS 650G z roku 1982, protože jsem chtěl nějakou klasiku. Mám ji dva roky, původ Německo a koupena u fy. Youngtimermoto Nejel jsem původně pro ni, ale pak mi padla do oka. Byla komplet v originálním stavu včetně výfuků, mimochodem černý chrom na nich se mi líbí asi nejvíc. Výhoda je, že není tuctová. Nevýhoda je, že není tuctová! Moc dílů v bazaru na ní nekoupíš. Ale samotný železo se zase tak moc nekazí.
Je to pořádný kus železa, má těžiště dost vysoko a úzká řídítka, takže manipulace na místě není úplně lehká. Posed je dost sportovní a váha lehce na rukou a já mám i dost vysoko kolena (mám 183 cm), oproti třindě, Samotná jízda je fajn, výkon dostatečný, na náháče v pohodě, v kilu už prostě fouká. Kromě křižovatek ani nemusíš řadit, na pětku se dá brouzdat krajina skoro pořád. Brzdy jsou dobrý, ale skoro vše zpomalí motor sotva zavřeš plyn. Já se svezu párkrát za rok a na to je fajn.
Práce na ní není, Olej 2,3 litru, filtr 130,- Kč. Kardan 2 dc převoďáku. Závadu jsem řešil jen jednotku CDI, originál darda, a téměř nesehnatelná, ale náhrada Ignitech to vyřešila v pohodě. Pneumatiky mám na tom Metzeler. Lasertec a Perfect řadavse na starý vrány hodí a jsou dostupný v potřebném rozměru.
Hlavně ať to jezdí ti to jezdí, až něco vybereš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek

TOPlist