Téma: Triumph Tiger 885 karburátor nejde do otáček
28.8.2020 v 18:12
Ahoj všem,
prosím o radu. Pořídil jsem Tigra 1993 karburátory. Problém je že nejde za plynem jen do cca 3500 ot. na sytič do 4 - 5000 ot. Vyměněn filtr, karburátory vyčištěny ultrazvukem, membrány se zdají jak nové. Už mě nic nenapadá. Nesetkal se někdo s podobným problém u Triumpha s karburátorama ?
prosím o radu. Pořídil jsem Tigra 1993 karburátory. Problém je že nejde za plynem jen do cca 3500 ot. na sytič do 4 - 5000 ot. Vyměněn filtr, karburátory vyčištěny ultrazvukem, membrány se zdají jak nové. Už mě nic nenapadá. Nesetkal se někdo s podobným problém u Triumpha s karburátorama ?
V přívodní hadičce do karbců bejvá malé sitko, muže bejt přicpaný.
helpyouservice.com/triumph-triples-fours-service-repair-manual-download/
Naposledy editováno 28.08.2020 19:01:39
helpyouservice.com/triumph-triples-fours-service-repair-manual-download/
Naposledy editováno 28.08.2020 19:01:39
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 885 karburátor nejde do otáček
Čau, mám jiný karbce, tak konkrétně neporadím, ale vibrace a mírně horší tah okolo 3,5 tis. otáček je celkem normální. Máš všechno seřízený, jak má být (podtlaky, směs, ventily)? Filtr je na Tigerech pratelnej a musí se pak naolejovat, tos udělal? Těsní ti dobře gumy na sání a airbox a gumy v napojení "kapes" (jedna má být zaslepená a na druhé návlek s tlumičem) na rohy airboxu? Problém bych hledal především v sání...
Naposledy editováno 30.08.2020 16:43:04
Naposledy editováno 30.08.2020 16:43:04
Torquis> no seřízený to ještě nemám. Problém je že se motor plynem nedostane přes ty 4000 ot. vůbec. Membrány se okem zdají jak nové. Mám nasazený filtrbox + filtr KN. Gumy mezi motorem a karburatory jsem objednal nové, jsou na nich praskliny, ale ne skrz a pro jistotu jsem je provizorně omotal páskou. Co se týče toho celého sání tak to nasazené nemám (jen airbox s filtrem). Co bylo na motorce tak jsou oba kanály co vedou zezadu do airboxu průchozí, kdy na levém je nasazený roh se sítem.
Hele, tak to bude hlavně tím, že to nemáš zkompletovaný, ten motor prostě potřebuje nějakej odpor v sání - resp. asi zvýšit rychlost proudění a to pak zvedne šoupátka. Laboroval jsem s úpravama sání, aby bylo vstřícnější k vyndání a právě když tam nebyl ten odpor a tlumič v sání, tak to prostě nešlo přes těch cca 4000. Nakonec jsem uřízl levej roh a zaslepil ho a ten prvej napojil na tu origo kapsu s tím tlumičem a jde mi to teď vyndat bokem, aniž bych musel vyndávat karburátory, funguje v poho.
Naposledy editováno 30.08.2020 21:49:06
Naposledy editováno 30.08.2020 21:49:06
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nastavenie karburátorov na Triumph ... Triumph Tiger 900/885i | Amako | 2 | 5.10.2022 v 13:24 Kalep |
Repas zadního tlumiče Triumph Tiger 900/885i, Triumph Tiger 955i | čabry | 11 | 16.9.2022 v 14:05 jetam |
Nejede a nejede Triumph Tiger 900/885i | danielbx | 24 | 21.3.2021 v 10:13 danielbx |
Triumph Tiger 855 servisní manuál Triumph Tiger 900/885i | virusek | 10 | 12.9.2020 v 09:03 virusek |
Únik oleja spod spojkového valčeka Triumph Tiger 900/885i | Amako | 4 | 24.10.2019 v 19:02 Amako |