Poprosil by som o radu. Ak sa bude dat tak pridam aj video.
Masina mi nechce prepinat a ukazovat cas, teplotu...ako keby nefungovalo tlacitko. Doteraz to ukazovalo a zrazu prestalo.
Ak spravim podla manualu skusku ci su kontrolky v poriadku tak sa vsetko pekne rozsvieti. Takze by to malo ist.
Nemali ste niekto tento problem ?
Dik za kazdu radu.
2 reakcí na tento příspěvek Displej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Displej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Displej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Displej
Nastavil som hodiny. Ale ked vypnem masinu a zapnem tak sa vynuluju
Kua ale aspon ukazuje teplotu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Displej
Souza píše: Nastavil som hodiny. Ale ked vypnem masinu a zapnem tak sa vynuluju
Zahoď tu baterku a kup novou. Silnější. 14Ah+
Na pristrojovke je sice dobijanie ale tomu neverim...robili to taliani
Tam to ukazuje pri 4tis len 12,6 a malo by 13az 14...teraz neviem.
Aj ten sytic som zistil...kua povolene sroby
No jak tak kukam tak ma caka pekny zazitok s touto mrchou
Ale vozenie je popiparadne .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Displej
Myslis, ze je to baterkou ?
Stator som zmeral a zda sa byt ok ale mam otazku.
Ked zohrejem masinu tak regler je brutal vrely. Az tak, ze neudrzim ruku na nom. Je to normalne ?
1 reakcí na tento příspěvek Displej
Pokud je v něm odpor tak shoří a mezitím může dostat zabrat i svazek dobíjení a samotný regl.
Ten bych možná radši taky vyměnil, ignitech to jistí. Ty regulátory stářím většinou kleknou a nasekají potíže.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Displej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Displej
Souza píše: Dablicek200Mph>
Myslis, ze je to baterkou ?
Může i nemusí, zvlášt jestli rok stála. Ta svině je na baterky hodně náročná.
Ten otáčkoměr by se neměl po otočení klíčku cukat a stejně tak reset hodin. Jde tam málo šťávy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Displej
Dablicek200Mph píše: Není, regler je na podsedlovce, takže konektor hledej tam.
Jo, to je on, tak to jsem tě mystifikoval. Tady je na fotce z boku nad stupackou, zkontroluj ho.
Pokud je podezřelý, lepší vyměnit za nějaký podobně mohutný.
A prohlédnout i vedení od reglu, taky se umí uvařit, pokud tam ten konektor zlobí. Není od věci to rozbalit.
Naposledy editováno 08.09.2020 00:06:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Displej
Kafoholik píše: Jo, to je on, tak to jsem tě mystifikoval. Tady je na fotce z boku nad stupackou, zkontroluj ho.
Pokud je podezřelý, lepší vyměnit za nějaký podobně mohutný.
A prohlédnout i vedení od reglu, taky se umí uvařit, pokud tam ten konektor zlobí. Není od věci to rozbalit.
Možná se pletu, ale tento konektor na mašině ještě jeden, je někde kousek od víka spojky, taky s tím jsou spojeny problémy.
Když brácha vytáhne tuono, je to 50/50 že dojede dom :D
Jinak všeobecně moto trpí na vybitou baterku. Už má 3tí za 4 roky...prostě motorka má altík v pořádku, regler je taky v cajku, ale motorka samovolně vybíjí a když se to změří tak nedobíjí tak jak ukazuje budík, takže pozor na to.
Děj si na goolu: rsv wire connector
tam třeba nejdeš někde svoji odpověď
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Displej
Kafoholik
Chalani neni tam ziadny hnedy hnedak
Ono uz sa na to asi predomnou nejako pripravil a vymenil to...
Baterka sice je stara asi rok ale chalanisko masinu startoval pravidelne a nechal zohriat a dobit baterku.
Zmeram este ostatne veci podla navodu a potom vam tu napisem ako som dopadol.
Zatial som meral cez vikend len ci dobija baterku na volnobeh a tam ukazuje 13 aj pri 4tis ot...
Pri vypnutom motore ma stator ba kazdom kabli 0,7 ohm a oproti kostre nic...takze aj to by malo byt ok.
Ale teraz musim pockat az na vikend lebo chodim neskoro vecer dom a keby som ju nastartoval tak ma susedia zozeru
Tak som to zmeral podla tohoto...
Skoncil som pri prvych dvoch meraniach... Pri 2500 som nameral 13,5 az 13,8...a pri 5tis tam bolo 13,8 - 14...
A uz aj na pristrojovke ukazuje dobijanie 13 az 13,4...
Ale hodiny sa stale nuluju...
Takze ,,Dablicek 200Mph,, mal asi pravdu... Ale zase zmeral som baterku po dvoch dnoch od uplneho nabitia a mala stale rovnake hodnoty...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Displej
Sonicek píše: Když brácha vytáhne tuono, je to 50/50 že dojede dom :D
Vzrůšo musí být.
Projdi vsechny konektory, vyčistit, postříkat kontoxem, případně trochu napruzit kontakty.
Smerem k palubce jsou takové ty multi, to chce sem tam ošetřit. Koukni i do přepínačů na řidítka, hlavně napravo .
Italové obecně jsou na elektroinstalaci trochou náchylní, ale kdo to ví a v zimě si ji dá dokupy, ten pak má v sezóně klid.
Jo, kostry a dotažení kontaktů na baterce taky prověř.
Jinak, u caponordu se někdy nuloval budík po pádu, zmizely km. Na fb ve skupině to někdo nechával vyčistit a propájet a byl klid. Tomu ale za jizdy vypadával úplně.
Pokud se ti nuluji hodiny, bude problém kostra k palubce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Displej
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Displej
SuperSic58 píše: Souza> Tk to tomu dal chalanisko pěkně na prdel tim startováním a zahříváním.. Kdyby chalanisko nebyl vůl, tk dá baterku normálně na nabíječku
No neviem ako u RSVéčka ale ja som tiez nikdy baterku nevytahoval na zimu z masin. Raz za mesiac som nastartoval a nechal pekne zohriat. Ak vsetko funguje ako ma tak musi baterka vydrzat.
Ale kazdy to robi inak...no ale u tejto krasavice zacnem asi baterku vytahovat
Naposledy editováno 10.09.2020 20:40:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Displej
no, taky mám KTM a mám obavy že ta elektrika je skoro totožná s Aprilkou.
A přitom italové hodně používají Bosch, KTM taky...
Ale to samý u aut, léta jezdím s Alfama a je to většinou všecko na Boschi od cca 1997... A stejně ty dráty zlobí. Jenže, to nám zlobily úplně stejně i u Sprinterů, a že jsme jich měli cca 70 v minulý práci, takže asi si nevybereš.
Souza píše: No neviem ako u RSVéčka ale ja som tiez nikdy baterku nevytahoval na zimu z masin. Raz za mesiac som nastartoval a nechal pekne zohriat. Ak vsetko funguje ako ma tak musi baterka vydrzat.
Ale kazdy to robi inak...no ale u tejto krasavice zacnem asi baterku vytahovat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Displej
Souza píše: No neviem ako u RSVéčka ale ja som tiez nikdy baterku nevytahoval na zimu z masin. Raz za mesiac som nastartoval a nechal pekne zohriat. Ak vsetko funguje ako ma tak musi baterka vydrzat.
Ale kazdy to robi inak...no ale u tejto krasavice zacnem asi baterku vytahovat
nemusí se vytahovat, jen občas připojit na nabíječku. Tim zimním tůrováním na volnoběh motoru neprospěješ, akorát mu dáváš na prdel.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 209, 210] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6276 | 29.8.2024 v 16:32 Mileek |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |