Téma: ČZ 175/450 prasklé uložení ložiska
18.10.2020 v 16:22
Dobrý den, měnil jsem na ČZ ložiska a u jednoho když jsem ho tam dal tak naprasklo uložení, protože před tím tam ložisko drželo. Ložiska jsem tam dával nahřátím karterů a ložiska jsem dal do mrazáku. Všechna ložiska jinak drží. Takže se mi nechce shánět jiné kartery. Chtěl bych se zeptat zda bude stačit zalepit a čím?


1 reakcí na tento příspěvek ČZ 175/450 prasklé uložení ložiska
Dobře, zavařit bych to asi zvládl, ale opracovat to nevím. Abych to nezkurvil

kozakyn píše: Dobře, zavařit bych to asi zvládl
Tak o tom dost silne pochybuji. Kdyby si to uměl, tak by ses na to tady neptal... musí se to vybrousit do Vcka a pak "vyplnit" hliníkem...jestli na to hodíš z obou stran housenku a pak to vybrousis, tak je to jako by si to vůbec ani nedělal...odvez to někomu, kdo vaří hliník...
A až to budeš nechávat někomu obrobit, tak nezapomeň, že to rádiusové vybrání na druhé straně prasklé stěny (u otvoru pro řadící tyčky) má svůj funkční význam. Velikost toho vybrání odpovídá konci řadící vidličky, která zajíždí při řazení až k čelní ploše.
Howgh!
Howgh!
Stačí, vzhledem k tomu extra výkonu 7kW zavařit jen zvenku,.....
1 - očisti odmašťovačem (dobrým!)
2 - vybrus malé Včko zvenku praskliny (aby měl svářeč jak udělat housenku
3 - opět očisti odmašťovačem
4 - zahřej karter a vlož do ložisko na místo (to staré, očistěné...)
5 - nechej zavařit, ložisko vyformuje vnitřek díry a při chladnutí jí nedovolí se až tak stáhnout.....
6 - pak klasika,zahřát karter vyklepnout ložisko a skládat....
Dobré je skládat to tak, aby hřídel procházející vývodem pro hnací řetěz zadního kola nabyla moc volná. Dobré ložisko a dobře vymezená vůle to pak i udrží. Samozřejmostí je nešponovat řetěz jak magor,....
1 - očisti odmašťovačem (dobrým!)
2 - vybrus malé Včko zvenku praskliny (aby měl svářeč jak udělat housenku
3 - opět očisti odmašťovačem
4 - zahřej karter a vlož do ložisko na místo (to staré, očistěné...)
5 - nechej zavařit, ložisko vyformuje vnitřek díry a při chladnutí jí nedovolí se až tak stáhnout.....
6 - pak klasika,zahřát karter vyklepnout ložisko a skládat....
Dobré je skládat to tak, aby hřídel procházející vývodem pro hnací řetěz zadního kola nabyla moc volná. Dobré ložisko a dobře vymezená vůle to pak i udrží. Samozřejmostí je nešponovat řetěz jak magor,....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Proč měly čezety štít vlevo ČZ 175/450, Jawa 175/356 | Jirk_K | 4 | 23.4.2025 v 22:14 cmiral |
Předek rámu na čz 175 po havárce ČZ 175/450, ČZ 175 | Gopnik_ | 16 | 8.1.2025 v 22:49 Deadman |
Světlo čz 175 ČZ 175/450 | Gopnik_ | 2 | 4.1.2025 v 16:13 Gopnik_ |
M2T [1, 2, 3] ČZ 175/450, ČZ 125/453 | Tulák92 | 87 | 15.6.2024 v 13:24 pitbikeros |
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ | Hery22 | 14 | 21.4.2024 v 11:54 krokoš |