Druha otazka; da se tenhle model nejak chipnout? nebo je to uz zbytecne a pripadne to stoji dost penez a prace?Co by to pripadne obnaselo?
Diky
Naposledy editováno 01.11.2020 18:15:47
e: btw tuzsi zadek = tuzsi pruzinu.. vsechno ostatni (pritszeni tlumeni kmprese, zvyseni predpeti) bude jen potemkinova vesnice ktera se projevi zas jinde...
Naposledy editováno 01.11.2020 18:51:03
Sundej sedlo a zkontroluj podsedlový rám, jestli není prasklý, jestli dobře drží na čepech. Pokud se zdá být všechno na svém místě, tak se dá ve vhodném místě zabrat vhodnou trubkou a zkřížený rám srovnat.
Ložiska v kolech a výplet jsou OK?
1 reakcí na tento příspěvek Nastaveni stredove pruziny a info o chipu
Normalne si nech nahrat do karburatoru novou mapu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastaveni stredove pruziny a info o chipu
assassin píše: Nejspis je to krive po padu. Bezne na husce kolo o vyfuk nedre...
Normalne si nech nahrat do karburatoru novou mapu
Vole! zas mám naprskáno v klávesnici!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nastaveni stredove pruziny a info o chipu
PETARDAK píše: Vole! zas mám naprskáno v klávesnici!
Lidi jsou celkem odvazni, ze si koupi tenhle peklostroj
Naposledy editováno 01.11.2020 20:48:06
Když ti párkrát přejedou krosku po pádu v první zatáčce, tak si zvykneš
Takže vem za výfuk, nohou se opři o kyvku a škubni s tím trochu a máš to cajk. Obvykle se to pootočí a pohne v oku ve spojích a je to.
Ale jestli je zadek moc měkký, asi by nebylo od věci skouknout jednotku, což by měla být pravidelná zimní akce. Možná jen netlumí, je prázdná... Málo kdo se centrálem zabývá, dokud se to nerozpadne, u takových motorek. Každej řeší vidlice, ale zadek nic, přitom ty síly co to musí posbírat jsou tam daleko vyšší
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... | svahilec | 1 | 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer |
kroska bez papírů na silnici Kawasaki EN 500, Kawasaki EL 252, Kawasaki ER 5, Kaw... | brilu | 20 | 7.1.2019 v 10:06 Menhir |