Téma: KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulickou spojku Magura
29.1.2021 v 17:26
Zdravím.. Prováděl jsem výměnu hydr. oleje ve spojce ( Magura ) KTM 950 a nějak nemohu docílit tuhosti
Můj postup: stisknout páčku a tlačit na ni
povolit odvzdušňovák
vytlačí to kapalinu
utáhnout odvzdušňovák
pustit páčku
bohužel po tomhle zůstává páčka měkká, jakoby si nenatáhla kapalinu z nádobky.
Už si nejsem ani jistý, jestli tam mam správně nasazenou tu gumu co je na foto
Můj postup: stisknout páčku a tlačit na ni
povolit odvzdušňovák
vytlačí to kapalinu
utáhnout odvzdušňovák
pustit páčku
bohužel po tomhle zůstává páčka měkká, jakoby si nenatáhla kapalinu z nádobky.
Už si nejsem ani jistý, jestli tam mam správně nasazenou tu gumu co je na foto
1 reakcí na tento příspěvek KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulickou spojku Magura
Guma (membrána) patří tím vyboulením do volného prostoru aby nebránila sání oleje tedy dál vstupu oleje k pumpě
ale problém může být ještě bublina někde cestou - v tom oleji ty bubliny tak rychle neplujou - osobně jsem tam olej cpal spodem stříkačkou a bylo to bez problémů
ale problém může být ještě bublina někde cestou - v tom oleji ty bubliny tak rychle neplujou - osobně jsem tam olej cpal spodem stříkačkou a bylo to bez problémů
Prvne si povol objimku na spojkovy pumpe a otoc ji tak, aby jsi mel nadobku co nejvic v rovine. Kapaliny je tam malo a casto se stane, ze si cucne vzduch. Pak kdyz poustis packu, musis ji poustet pomalicku. Dobre se to dela i spodem, kdy do velky strikacky nasajes olej a pres spodni valacek tlacis a nahore odsavas.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulickou spojku Magura
Honza-TA950 píše: Guma (membrána) patří tím vyboulením do volného prostoru aby nebránila sání oleje tedy dál vstupu oleje k pumpě
ale problém může být ještě bublina někde cestou - v tom oleji ty bubliny tak rychle neplujou - osobně jsem tam olej cpal spodem stříkačkou a bylo to bez problémů
foxdive píše: a není tam spíš proto aby slouzila pro vymezení prostoru?s opotrebenim spojky hladina stoupá ne?
To jde "proti sobě" opotřebením lamel, kapaliny "přibude" jak píšeš (u lankové spojky se ztratí vůle) a naopak, při potrápení třeba v off, se ohřáté plechy prohnou do "talíře" a vůle se markantně zvětší = u kapalinového ovládání ti kapalina ubude a potřebuješ rezervu v nádobce, proto se, hlavně u off moto, na tuto maguráckou pumpu s malou kapacitou, pod víčko často montoval mezikus, pro zvětšení rezervního objemu...
Naposledy editováno 30.01.2021 13:40:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sraz a zakládající sešlost Adventur... KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro | ybrcek | 6 | 18.11.2024 v 12:51 ybrcek |
KTM 950 Adventure KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 0 | 10.5.2022 v 21:48 brožík. |
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Reklamace přední gumy Pirelli Scorp... KTM LC8 950 Adventure S | Doubi8 | 17 | 13.7.2021 v 17:47 nevo7 |
Čím promazat konektory [1, 2] KTM LC8 950 Adventure | Doubi8 | 37 | 29.4.2021 v 19:11 Doubi8 |