s dovolením zakládám nový téma okolo motardových pitbiků. V poslední době mě čím dál víc lákají malé okruhy, které jsem začal jezdit koncem minulé sezóny na kačeně. Tu mám ale asi moc rád na to, abych ji sem tam zahodil, případně abych přibližoval čas, kdy mi zaklepe Takže pochopitelně hledám jiný možnosti low cost racingu a motardový pitbiky mi přijdou jako cesta.
Mám tedy první a asi nejzásadnější dotaz - jaký pitbike vybrat? Jezdil bych s ním na akce Motoriders a pokud bych se vešel, tak bych určitě rád zkusil i Rival Trophy.
Mám pár kandidátů s tím, že každý má svá pro a proti a rovnou říkám, že pořizovací cena okolo 50 je pro mě za pita přijatelná, ale víc bych do první motorky tohohle typu dával nerad
Můj výběr :
- PBS Thunder 160 -> motor YX 160, hezká konstrukce, asi nejčastěji se objevující pit na Rival trophy, dost lidí mi ho doporučovalo
- Malcor Super racer 160 -> značka, o které jsem se doslechl nedávno a všiml si, že se 2 válí na bazoši, motor ZS 155, kontrukce rámu podobná PBS, docela se mi líbí designově
- YCF SM F150 -> motor ve verzi 2020 je tuším YX 150, ročník 2021 by měl mít ZS 155, YCF už jedno máme a ta značka mi přijde spolehlivá, vše mají velmi pěkně zpracované
- Stomp motard Z3-140R -> motor YX 140 s ostrou vačkou, kluci z Dalfos racingu ho myslím nahradili YX 160 a lítají s tím rival trophy, krom toho máme offroad Z3-140R a je to celkem fajn pit, velmi spolehlivý...
Jaký máte názor na motory YX v porovnání s ZS? Co se týče výkonu, ale samozřejmě i spolehlivosti?
Je nějaký kandidát, kterého byste do výběru přidali?
Je naopak některý z pitů, který by za vás nepřipadal v úvahu?
Díky!
Naposledy editováno 05.02.2021 16:23:48
1 reakcí na tento příspěvek Motardové pitbiky
Naposledy editováno 06.02.2021 12:36:46
assassin> Díky za tip, to vůbec nezní špatně! Přiznám se ale, že se postupně víc a víc přikláním k novému, než ojetému - to by to musel být fakt super kauf. A u Motoriders se předopkládám na těch pitech jezdci dost střídali...Přestože vůbec nepochybuju o dobrým servisování, tak když bazarovku, tak od někoho, kdo na ní lítal sám
dinosaurus> hah, myslím, že na Slovensku budete mít pit mánii brzo taky, dávám tomu rok, maximálně dva Jinak váhu máme dost podobnou a požadavky též... Ale stejně už kurva musim přestat žrát, ať mě to uveze
2 reakcí na tento příspěvek Motardové pitbiky
na rival trophy jsou na strankach kontakty - email, telefon atd…mam ti tam zavolat?
http://motorvillage6...ction=bar&type=1
Naposledy editováno 08.02.2021 08:41:53
1 reakcí na tento příspěvek Motardové pitbiky
Loni tu byl na hl.strance nejakej clanek, hned jsem se toho chytil, kamosi taky, volal jsem nejaky chlapikovi (nejakej Ital, nebo italsky jmeno, asi budes vedet), ten mi rekl, ze otestovat ten pit ted nikde nejde a ze ten pohar je plnej. Tak jsme se na to vyprdli a dal jsem to uz neresil.
on je docela velkej zajem, takze je mozny ze je to plny. driv jezdil dohromady s motoriders, ale uz si jede po svem, v kutne hore jezdili v hale, tam by to vzykouset jit melo, ale bude problem s koronacem…
ale pitbikovy zavody maj I jiny agentury - treba prave motoriders.
je fakt ze rivale cup je asi nejprestiznejsi, jezdi tam lidi co normalne zavodi na spicce atd… naposledy na zavodech bylo vic lidi nez na mistraku v supermoto
Naposledy editováno 08.02.2021 08:54:06
1 reakcí na tento příspěvek Motardové pitbiky
ale je fakt, ze tam je velka konkurence, takze pokud nekdo jede rychle a hleda soupere tak si tam zazavodi s nasima legendama ze silnicnich zavodu atd…
jinak se na malym okruhu da jezdit pri ruznych akcich agentur a vetsina okruhu ma I volne jezdeni pro verejnost…
Ale da se pronajmout I celej okruh, kdyz se sejde par kamosu, neni to zas takova palba…
Naposledy editováno 08.02.2021 09:05:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motardové pitbiky
Jinak i kdyby na tebe nevyšlo nedejbože místo v nějakým seriálu a je jedno, jestli u motoriders nebo rival trophy, tak se dá suprově vyřádit i na tréninkách Byl jsem koncem minulý sezóny s Motoriders v Písku a na pitech tam lítalo dost lidí a jezdili celkem slušnou kudlu Těch tréninků je na různých okruzích v průběhu sezóny poměrně dost, takže bych se nebál, že by sis nezajezdil Kdybychom se s kámošema, se kterýma po pitech pokukujeme nikam nevešli, budem jezdit aspoň trénovat
Naposledy editováno 08.02.2021 12:22:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motardové pitbiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motardové pitbiky
Naposledy editováno 09.02.2021 09:17:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motardové pitbiky
pod minutu to tam zatim moc pitu nejezdi ale jedou fakt pekne, ono teda kluci co jedou na pitu stejnej cas jako ja motardu jsou piloti o level jinde…
vtipny je, ze ted na malickym motardu jezdi asi 6-7leta holka a myslim, ze ta uz me letos smazne jak nic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motardové pitbiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motardové pitbiky
Naposledy editováno 09.02.2021 10:49:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motardové pitbiky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motardové pitbiky
Z těch modelů co máš ve výběru bych to shrnul asi takto, ty modely jsou velmi podobný a u žádného nelze říci že je nejlepší. Také často záleží jaké má zázemí v ČR a poprodejní podporu, když náhodou se potom něco řeší... V té cenové relaci má každý nějaké plusy a mínusy. Já jezdím na Stompu a dali jsme tam motor YX160, to i zákazníkům nabízíme a prioritně nabízíme už takhle postavené na okruh. Brácha jezdí PBS Thunder 160. Střídavě jsem jezdil na obou motorkách a víc mi sedí stomp, je trochu větší. Stále mi tvrdili že má Stomp horší rám že se bude kroutit, no já to teda nepoznal. Možná rychlejší zatáčky je trochu jistější na PBS ale jinak mě to nijak neomezovalo a na obou motorkách jsem jezdil +- stejné časy. Výkonově obě motorky stejný, protože to jsou stejné motory. Jinak něco má lépe zpracované Stomp, něco je zas trochu lepší na PBS. YCF chceme letos také otestovat, až dorazí model 2021 se ZS155. Ale to bude až v létě. Po zkušenostech myslím že motory YX víc vydrží než ZS155 ale je to rozdíl pár motohodin. Ale u obou při správný údržbě, pravidelné výměně kvalitního oleje, dobře zajetý motor v pohodě 100mth než se do něj šáhne. My tedy měníme písty na motárdech po 30mth, pro jistotu aby bylo vše ok. Není to tak velká investice.
Pokud tě bude zajímat něco víc, klidně napiš na maila a poradíme. To platí i pro ostatní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motardové pitbiky
Naposledy editováno 08.03.2021 22:23:18
Tím budeme mít celou motárdovou nabídku k porovnání Stomp Z3, WPB, PBS a YCF Možnost si to zkusit pro vážné zájemce máme kousek od nás na cvičišti, kam jezdíme občas trénovat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
problém s motorem yx160 Stomp 140cc KZ, Stomp WPB 140 CRF70, Stomp 140cc ... | Detlis | 13 | 23.4.2023 v 22:06 krocanmilan |
Stomp 140 nestartuje Stomp Z3 140 | sasasasa | 13 | 9.12.2022 v 17:57 Maxipes_Fík |
Trysky molkt 26 Stomp Z3 140 | sasasasa | 1 | 19.4.2021 v 17:01 combust |
Prokletej Stomp 140 Stomp Z3 140 | sasasasa | 13 | 27.2.2021 v 19:35 sasasasa |
Stomp z3 140 , benzin netece do valce [1, 2, 3] Stomp Z3 140 | sasasasa | 69 | 16.1.2021 v 08:23 _Ezekiel_ |