Ještě jsem přes zimu dělal dvě věci a říkám si, jestli by s tím nemohly mít souvislost:
- a) seřizoval jsem ventily, všechny vůle jsem zvětšoval a měly by být v tolerancích
- b) kontroloval jsem svíčky, který byly měněný před cca 10 000km a zmenšoval vzdálenost elektrod (u jedný svíčky byla vzdálenost víc než 1mm, u druhý byla taky větší, zmenšoval jsem na 0,6/0,7mm dle manuálu).
Má otázka teda zní, kde by mohl bejt problém? Může být zmíněný chcípání na volnoběh a hrubej chod motorky způsobenej už špatnou baterkou – např. že na volnoběh by dobíjení nestíhalo a napětí bylo moc nízký, tak by chcípla? Nebo ventilama, svíčkama? Anebo něčím uplně jiným? Po zimě motorka vždycky hůř statovala a občas po startu chcípla, ale jen jednou a dost, tohle je ale pořád a nikdy se mi to nestalo. Díky moc za rady.
Co ta baterka, svíčky a ventily? Mohlo by to na to mít vliv anebo je to z cesty? Díky
1 reakcí na tento příspěvek Na volnoběh chcípá
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spínač brzdového světla - polarita Aprilia SL 750 Shiver | Lovaisek | 2 | 11.5.2024 v 22:50 ja1 |
Spínač brzdového světla - polarita Aprilia SL 750 Shiver | Lovaisek | 2 | 11.5.2024 v 12:43 rob456 |
Výměna kapaliny v hydraulické spojce Aprilia SL 750 Shiver | Lovaisek | 5 | 22.4.2024 v 17:24 Gahan37 |
Aprilia Shiver 750 35kw Aprilia SL 750 Shiver | V2OTZ | 7 | 4.4.2024 v 21:22 V2OTZ |
Brzdová kapalina + spojka Aprilia SL 750 Shiver | Lovaisek | 2 | 10.3.2024 v 18:57 Gahan37 |