Naposledy editováno 12.04.2021 19:29:52
1 reakcí na tento příspěvek bmwR1100R škubani prevodovky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bmwR1100R škubani prevodovky
Destroyer píše: najprv by som skontroloval odvzdušnenie spojky a potom spojkové ložisko...
Řada R1100 nemá hydrauliku. Spojkové ložisko by spíš šustilo/škřípalo.
JindraT> Jezdíš na ní dlouho, nebo je R-ko čerstvá nadílka?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bmwR1100R škubani prevodovky
kdyz se to stane tak jakoby jeste vic vyrazi .Jak kdyz dostane forsaz
1 reakcí na tento příspěvek bmwR1100R škubani prevodovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bmwR1100R škubani prevodovky
JindraT píše: už ji mám dyl..
kdyz se to stane tak jakoby jeste vic vyrazi .Jak kdyz dostane forsaz
Aha, to muze jeste byt protocenej kardan. Ten se projevuje jako trochu prokluzujici spojka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bmwR1100R škubani prevodovky
JindraT píše: Slávek-TDM> je cejtit i rana
Tak mozna praskla pruzina tlumice zaberu, ale zalezi jestli ji ten tvuj typ ma. Typ prevodovky bys mel najit pod pravym vstrikovacem. Bude zacinat na D nebo E, staci jen prvni tri znaky.
1 reakcí na tento příspěvek bmwR1100R škubani prevodovky
vypusti olej a pozri ci v nom alebo na vypustnom srobe nieco nenajdes
ak nieco najdes
dalsia moznost kde je chyba
https://www.bmwsport...rks-when-under-load/
ak je olej ok tak to bude daco z toho co pisu chlapy hore
zatial skus pouzit iny olej,asi to nepomoze ale nestoji to moc,vyskusaj
napr
Místo Mogulu SAE 90 Gl-5 jsem nalil Castrol 75W-140 . Najednou převodovka šlape jak švýcarské hodinky. Ani jednou nevyskočila rychlost
BMW 75w140 synthetic
RedLine Shockproof synthetic in my 94 R1100RS. It is formulated to form a cusioning film on the gears. The stuff is really thick when you pour it in, so I would have to believe that it does so. I have found that my bike shifts smoother with less clunkiness since I've started using it. It is not cheap to buy, but neither is a transmission
https://www.ebay.de/str/pfisterracingshop
1 reakcí na tento příspěvek bmwR1100R škubani prevodovky
Naposledy editováno 13.04.2021 11:22:43
1 reakcí na tento příspěvek bmwR1100R škubani prevodovky
Jdu se kouknout na oznaceni te prevodovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bmwR1100R škubani prevodovky
JindraT píše: spojka je v poho...radi i podrazuje krasne hladce bez jakehokoliv zvuku...tohle se stane po par metrech jizdy po prerazeni
Jdu se kouknout na oznaceni te prevodovky
Takze jakoby na chvili vyskocila rychlost a pak se s ranou vratila zpet? Servisak to asi doplni, ale takhle se chova poskozena vidlicka....
ten odkaz co som tu dal hned to tam mas napisane
The problem can start with a bent shift fork preklad ohnutá řadicí vidlice
(from dropping the bike on the shift lever, etc) or with rounded dogs (from too many missed shifts or half-shifts). It can also start from poor initial assembly of the transmission, whereby there was never enough shift dog engagement in a particular gear
vypusti olej a ak tam nieco najdes je to jasne
You can be certain you have this problem if the oil is an irridescent gold color when you drain it. The gold is the surface of the shift fork wearing away; normally there is absolutely no wear on the shift forks regardless of mileage. Thin slivers of metal that you find will be from the edges of the shift dogs
Můžete si být jisti, že máte tento problém, pokud má olej při vypouštění irridescentní zlatou barvu. Zlato je povrch opotřebení vidlice řazení; normálně na vidlicích řazení nedochází k žádnému opotřebení bez ohledu na počet najetých kilometrů. Tenké kousky kovu, které najdete, budou od okrajů posunovacích psů
1 reakcí na tento příspěvek bmwR1100R škubani prevodovky
1 reakcí na tento příspěvek bmwR1100R škubani prevodovky
1 reakcí na tento příspěvek bmwR1100R škubani prevodovky
Skontroluj tlmič torzných kmitov na akékoľvek poškodenie, segerku poz.11 by som menil preventívne a kontrola hriadeľa na otlačenie.
Naposledy editováno 17.04.2021 13:23:28
2 reakcí na tento příspěvek bmwR1100R škubani prevodovky
FrancisR píše: Časem se opotřebí tři ozuby na čele kol, které do sebe zapadnou při zařazení kvaltu, resp. je jicj šest - tři nízké a tři vysoké. Po opotřebení jsou nízké "vymačkané", v tahu to kolo "vykopne" zpět, vidlička jej znovu zatlačí na místo a zapadnou do sebe druhé trojice ozubů. Opravit nelze jinak než výměnou obou kol do sebe čelně zapadajících.
Toto jsem loni řešil na Guzzi, dělala to na čtvrtý kvalt. Při plynulé jízdě s trochou plynu ok, ale jak jsem jí nakrmil, tak se dělo přesně toto. rozborka, výměna koleček a vidličky a je to ok
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW R1100R čiré předné světlo BMW R 1100 R | Spicbo | 10 | 1.7.2023 v 16:31 DaveKrčmik |
BMW R1100R kontrolka ABS BMW R 1100 R | pavelzvacek | 10 | 26.9.2022 v 17:08 JiriBN |
BMW R1100R rok 99 budíky BMW R 1100 R | rytychs | 8 | 25.9.2022 v 10:36 pavelzvacek |
Vyména řídítek Bmw R 1100 R BMW R 1100 R, BMW eRR | Riciktm | 8 | 7.3.2022 v 16:40 Riciktm |
BMW R1100R rok 99 místo pro snímac BMW R 1100 R | rytychs | 2 | 17.9.2021 v 13:52 RTourer |