Má někdo zkušenosti se škubáním motoru po přidání plynu? Vím, že těchto dotazů je tu halda spíše se mi jedná o zkušenost majitelů VN 800. Opakuje se to nepravidelně při různých otáčkách i rychlostech. Nejvíce jsem to registroval při přidání plynu po podřazení na nižší rychlost a někdy i při jízdě bez přidání plynu. Může byt příčinou benzín? Motorka je po servisu výměna komplet spojky, výměna membrány ve ventilu. Nové iridiové svíčky. Filtr K&N vypraný a impergovaný před servisem bylo vše OK. Někdy mám pocit, jako by neměl karburátor dost paliva. Může to souviset s výměnou membrány ve ventilu? Budu se ptát v servise, ale až v pondělí tak mne napadlo jestli nemá někdo z Vás zkušenějších radu předem díky.
Naposledy editováno 17.04.2021 15:16:58
1 reakcí na tento příspěvek Škubání po přidání plynu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubání po přidání plynu
1 reakcí na tento příspěvek Škubání po přidání plynu
KN to rozhodne bejt muze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Škubání po přidání plynu
Niki76 píše: cuir> Právě membrána byla měněná, je pravda, že jezdím na rezervu zkusím dotankovat 100 okt. a přepnout ventil naplnou , uvidím. Díky
pokud je membrana z druhovyroby (coz je logicky krok, protoze original prodava bud jen silene drahy kohout a nebo silene drahou membranu), tak je naprosto bezne, ze membrana neni vyrobena spravne, velice casto se stava, ze kohout pote nezavira, ale muze se stat, ze treba nedostatecne otevira. Bohuzel, v dnesni dobe se jiz na nove veci a dily neda spolehnout. Dostava se do prodeje hromada zetku, hromada spatne vyrobenyh veci, dilu, soucasti, ktere nasledne zpusobuji potize.
Pokud jsi Kn vypral pred servisem a nedelalo to, tak to filtrem nebude a pokud se na servisu menil jen ten kohout tak to bude tim kohoutem temer se stoprocentni jistotu.
Jeste se mohlo stat, ze se pri montazi a demontazi natrhla podtlakov hadicka, ktera ovlada tu membranu a tim pdem neni dostatecny podtlak na plne otevreni kohoutu a neni tim padem dostatecny prutok a prisun paliva pro kraburatory. Tato hadick byva velice casto stvrdla v miste pripjeni k sani u motoru a kdyz se s ni zamele, tak napraskne. Pak to muze delat takove brikule.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 | ZaoM | 20 | 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_ |
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 | StanleyPastucha | 3 | 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 | Kral111 | 2 | 17.6.2023 v 06:19 kokoška. |
Kontrola rozvodů Kawasaki VN 800 | Vojtěchus | 0 | 22.4.2023 v 20:29 Vojtěchus |