Téma: California 1400 - potíže s elektronickým plynem
14.5.2021 v 15:40
Po přehrání mapy od Marka z griso.org přes guzzidiag writer, nejde provést handle self learning a throttle self learning. Respektive, proběhnou, ale bez efektu. Svítí urgent service a motorka má kolísavý volnoběh a nereaguje na plynovou rukojetˇ. Chyby P0165 a P0185 nejdou smazat. Vyzkoušeny konektory, původní mapa, všechny varianty postupu přes guzzidiag, povolit lanka. Občas, z ničeho nic se motorka chytne, chyby se smažou, zhasne kontrolka a vše vypadá v pořádku a po krátké jízdě, nebo vypnutí zapalování znovu spadne do nouzáku. Prostě z nějakého důvodu nespolupracuje snímač plynové rukojetě alias demand sensor. Předtím vše fungovalo.
Po přehrávaní softwaru PADSem se nejdřív kompletně resetuje EEPROM jednotky, teprve pak se kalibrují škrtící klapka a rukojeť plynu. Nevím jestli to je v GuzziDiag stejně, bez připojení k motorce to neověřím. Kdybys potřeboval, PADS mám. Co na tvůj problém říká Mark? Jinak jednotka Marelli 7SM z Californie zatím pořád není dost probádaná, majitelé jsou většinou pohodáři co neblázní s tuningem takže informace se sbárají zvolna, zajímalo by mě co jste si Markem dali za cíl dosáhnout.
V podstatě to vystihuje "For racetrack use only". Takže šlo o optimalizaci bez ohledu na emise. Motorka skoro nejetá a bez úprav. Postup je nahrát mapu writerem a pak pres guzzidiag resetovat autolearning, pak handle, pak throttle. Mark poradil ledacos, ale k ničemu to nevedlo. Shoda je v tom, že se něco děje s tím demand sensorem. Zítra ještě něco zkusím, jinak se přes pm domluvíme. Já už fakt nevím.
Zkusil jsem to nechat běžet, i s tím kolisavým volnoběhem, jestli se náhodou nespustí nějak adaptace. A taky prohodit pořadí learningu. Tonoucí se stébla chytá. Nic se nezměnilo, ale po dalším pokusu o learning najednou v diagnostice bez chyb, bohužel na palubce pořád svítilo urgent service. Pak po dalších pokusech zmizelo hlášení i z palubky. Voila po startu ok, po dalším ok. Po 10 km ok. Tak zatím se to opravilo. Odvezl jsem to majiteli - kámoš a až bude počasí, najede víc km a uvidíme... Trochu mě s..e, že absolutně nevím na základě čeho se to opravilo.
Tak super, že ti to jede. A nakonec jsi to nechal běžet s mapou originální nebo od Marka? Rád bych se na Markovu mapu podíval, napíšu ti do PM můj email. Jak jsem psal výše, k Marelli 7SM skoro neexistuje komunita, která by zkoušela něco upravovat, k Aprilii RSV4 existují race a corse verze přímo z fabriky, guzzisti jedou na pohodu a Ducati už přeskočila na úplně jiné dodavatele elektroniky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka poháněná V8 z tatry 603 [1, 2] Moto Guzzi California 1400 Touring | ruinin | 54 | 25.1.2021 v 09:57 novej |
Nový Chopper/Cruiser v dnešní době Harley Davidson FLSTCI Heritage Softail Classic, Mot... | goes | 16 | 5.6.2020 v 21:00 skopuzzi |
Proč má Bellagio špatně hodnocené C... Moto Guzzi Bellagio 940, Moto Guzzi California Stone... | Mufiozo | 5 | 10.3.2018 v 21:11 fatman |
Vyjížďky Brno a okolí Moto Guzzi California 1400 Touring | Šamot123 | 13 | 1.6.2017 v 07:19 dafikk |
Eni i-Ride MotoGP 10W-60 alebo Motu... Moto Guzzi California 1400 Touring , Moto Guzzi Cali... | ShrekDaniels | 10 | 1.9.2016 v 13:33 lbedrich |