Nebo je to někde určeno?
Kamoš si 100 oktanový benzín pochvaluje u své NC 750X, kde pak cítí větší výkon. Přitom motorka má kompresní poměr 10,7:1. Africa Twin má 10:1. Jestli tohle už lze považovat za vysoký KP?
Můj V-Strom nebo Triumph 900 GT má 11,2:1, Yamaha MT-07 11,5:1, GS 1250 má 12,5:1, KTM 890 má 13,5:1....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní poměr vs prémiový benzín
Foustka píše: Tzn když do válce nasaji škrcením pomocí klapky třeba desetinu objemu tak motor s Kerut cyklem docílí stejnou kompresi máš to patentovaný žes to pustil do světa?
desetinu objemu tam nasajes leda tak pri zavreny klapce, pri brzdeni motorem ty smradlavej brnenskej pracuraku, rozkopej si drzku a bez brecet na kometu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kompresní poměr vs prémiový benzín
kerut píše: desetinu objemu tam nasajes leda tak pri zavreny klapce, pri brzdeni motorem ty smradlavej brnenskej pracuraku, rozkopej si drzku a bez brecet na kometu
PěkněTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 20 | 25.9.2024 v 08:47 hruso25 |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 13 | 13.9.2024 v 13:58 _Michal |
Řetěz na V-Strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 10 | 12.9.2024 v 17:17 karlos-transalp |
Snížení výkonu motorek Suzuki DL 650 V-Strom | Machy2001 | 2 | 4.9.2024 v 21:28 Martin1980 |