Téma: Husqvarna 510 záměna ventilu
22.6.2021 v 16:42
Zdravim pánové. Dostal se mi pod ruku opět motor z hsq 510...už asi 7mej v řadě. Všechny motory předtím už měli zaměněné origo titanové ventily za ocelové nicméně tenhle ne a bohužel podfukujou všechny 4 jak vím titanové zabrousit nelze a majitel by je chtěl vyměnit právě za ocelové....kdo by mu to měl za zlý, když za 1 chtěj 3000. Teď dotaz. Ventily jsem sehnal, ale nikde nemužu najít pružiny na ocelové ventily, ktere by měli být silnější. Vždy když jsem dělal takovouhle záměnu tak to bylo se vším všudy je to u tohohle motoru jinak? Nemáte s tím někdo zkušenosti jestli to fachá i s původníma pružinama?
2 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 510 záměna ventilu
K Otovi Kotrbovi to mas co by kamenem, ja s timahle dotazama otravuju jeho 
Naposledy editováno 22.06.2021 18:03:03

Naposledy editováno 22.06.2021 18:03:03
assassin> Tak už mám odpověď. Ocelové se dělají jen výfukové a pružiny se nechávají stejné. Jinak nové pružiny už se nedělají, takže to začíná být zajímavý s těmahle motorama. Příští týden nejspíš pojedu k dealerovi s SWM v Tachovicích a budeme porovnávat díly co by se případně mohli do budoucna použít jako záměna
. Je to škoda s těma dílama ty motory na svůj věk běhaj docela dobře.

1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 510 záměna ventilu
Me o tom povidej, bracha ma te410 2000 ... maka dobre, ale jezdi na tom kdyz vis, ze nejsou dily

assassin> No právě
. Mě se líbí tyhle "oldschool" endura jako husar 600, husqvarna 410 atd, ale nejhorší je, že jednou je pojedeš provětrat a domu se můžeš vrátit na vozejku. Proto se snažím všem udržovat tyhle stařeny a buď je nějak poupravit na novější dily nebo nechat udělat na zakázku.
Jinak ten tvuj husar 300 mi dělá chutě na tom bazaru deně projíždim bazary a hamounim díly a teď mě tam dráždí tahle krasavice, ale další ostrý enduro....já už to nemam kam dát

Jinak ten tvuj husar 300 mi dělá chutě na tom bazaru deně projíždim bazary a hamounim díly a teď mě tam dráždí tahle krasavice, ale další ostrý enduro....já už to nemam kam dát

Jo ještě kdyby to někoho zajímalo nebo to někdy hledal. Rok 2005 má ventily sací 33mm titan a výfuk 28,4mm titan, které s velkou pravděpodobností už neseženete. Rok 2006+ už měl 37mm titan a 31mm ocel, takže si musíte nechat udělat nová sedla pak sedí i ty nové délka a průměr dříku jsou stejné. Pro gurmány je tu varianta použít sací ventil z 410 nebo 610 ten se ovšem musí zkrátit o 0,1mm a vodítko se musí předělat ze 5,5mm na 6mm dát nová sedla a nechat vyfrézovat podle ventilu průměr 35mm.
Jinak další motorové rozdíly jsou, že do TE a TC se přestal od roku 2006 dávat vyvažovák u kliky místo na něj však zůstalo. Občas se najde i výjimka, že rok 06 má vyvažovák z výroby je to tím, že potřebovali použít již vyrobené díly. Roky 06+ mají taky více oleje cirka o 200ml.
Jinak další motorové rozdíly jsou, že do TE a TC se přestal od roku 2006 dávat vyvažovák u kliky místo na něj však zůstalo. Občas se najde i výjimka, že rok 06 má vyvažovák z výroby je to tím, že potřebovali použít již vyrobené díly. Roky 06+ mají taky více oleje cirka o 200ml.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zapalovací svíčka Husqvarna SM 510R | Kazan319 | 1 | 18.6.2024 v 06:25 krokoš |
Trénink supermoto v zimě ??? Husqvarna SM 510R | Sliders | 8 | 3.1.2022 v 21:28 assassin |
Husqvarna SM 510R rozcipany 6 kvalt Husqvarna SM 510R | Edgar666 | 6 | 4.7.2021 v 15:56 LMgroup |
Servis Husqvarna Husqvarna SM 510R | Coca | 6 | 8.6.2021 v 03:06 LMgroup |
husqvarna 2006 polepy Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 250, Husqvarna SM 510... | Folby | 11 | 5.1.2021 v 00:48 ondrejsed |