četl jsem o diagnostice na XT.
Kontroloval jsem si přes ní parametry a u škrtící klapky jsem měl jinou hodnotu, než by tam měla být.
Dočetl jsem se toto- 01: Poloha škrticí klapky - musí být od 15-17 (uzavřeno) do 97-100 (otevřeno).
Při zavřeném plynu mám hodnotu 19, což je už moc. Myslíte si, že to nějak může vadit? Může to například způsobovat chcípání při rozjezdech? Případně jak to poštelovat? Nemohl jsem na to přijít.
Při otevřeném plynu mám hodnotu 99, což by mělo být v normě.
Díky.
Naposledy editováno 04.08.2021 08:57:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Svody xt660 yamaha 2004 Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | johan6 | 0 | 20.12.2023 v 09:21 johan6 |
Pneumatiky Yamaha XT 660 X | Vilo1979 | 9 | 15.9.2023 v 22:15 context |
Prosba o porovnání DR-Z400SM, Beta ... Suzuki DR-Z400 SM, Yamaha XT 660 X, Beta M4 | MotoJaryn | 27 | 13.9.2023 v 10:04 Bludevil |
Xt 660 problem s mazanim [1, 2] Yamaha XT 660 X | Ghost-CBR1000rr | 58 | 25.5.2023 v 15:39 Maxipes_Fík |
Výfuk Leo Vince Yamaha XT 660 X | Vilo1979 | 1 | 20.2.2023 v 15:08 Vilo1979 |