četl jsem o diagnostice na XT.
Kontroloval jsem si přes ní parametry a u škrtící klapky jsem měl jinou hodnotu, než by tam měla být.
Dočetl jsem se toto- 01: Poloha škrticí klapky - musí být od 15-17 (uzavřeno) do 97-100 (otevřeno).
Při zavřeném plynu mám hodnotu 19, což je už moc. Myslíte si, že to nějak může vadit? Může to například způsobovat chcípání při rozjezdech? Případně jak to poštelovat? Nemohl jsem na to přijít.
Při otevřeném plynu mám hodnotu 99, což by mělo být v normě.
Díky.
Naposledy editováno 04.08.2021 08:57:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Alternativa Brembo SC Yamaha XT 660 X | Ghost-CBR1000rr | 19 | 28.8.2024 v 08:18 Ghost-CBR1000rr |
Dají se použít kola z xt 660x na xt... Yamaha XT 660 X, Yamaha XT 660 R | diskoun-1 | 16 | 18.6.2024 v 13:15 davidas |
XT 660 X - cukání a vynechavani mot... Yamaha XT 660 X | Wintrez | 5 | 17.5.2024 v 10:26 Milan1963 |
Yamaha XT660X Resetování tachometru... Yamaha XT 660 X | Lingos | 7 | 15.5.2024 v 16:10 ja1 |
XT 660 r - kryt motoru. Yamaha XT 660 R, Yamaha XT 660 X | sniper931 | 5 | 13.5.2024 v 09:08 svobodik |