Téma: Suzuki V strom
11.8.2021 v 05:56
Chci si koupit V stroma tak do 100000 tisíc a u 650 mi říkají že je to slabé abych si koupil litra.Jenže u litra jsou údajně nějaké potíže se spojkou a s vyosením řetězu.Hledal jsem to včera celý den ale nic jsem nenašel.Našel by se tu někdo kdo mi v tomto pomůže?Díky...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V strom
Taky jsem o tom nikdy neslyšel.
Nicméně pokud na cestování, tak nevěřím, že by ti po starých Tenerkách chyběl výkon. Malej Strom je jako cestovní moto opravdu vyhlášenej a šel bych rozhodně do něj. Litr ti přinese jen významně vyšší spotřebu, ucukanej spodek a teda samozřejmě vyšší výkon a pokud se nemýlím, lepší zadní tlumič (v tvém případě asi lépe řešit zvyšovací sadou malého Stroma). Malej Strom nejede vůbec špatně!
Nicméně pokud na cestování, tak nevěřím, že by ti po starých Tenerkách chyběl výkon. Malej Strom je jako cestovní moto opravdu vyhlášenej a šel bych rozhodně do něj. Litr ti přinese jen významně vyšší spotřebu, ucukanej spodek a teda samozřejmě vyšší výkon a pokud se nemýlím, lepší zadní tlumič (v tvém případě asi lépe řešit zvyšovací sadou malého Stroma). Malej Strom nejede vůbec špatně!
Animals21 píše: Taky jsem o tom nikdy neslyšel.
Nicméně pokud na cestování, tak nevěřím, že by ti po starých Tenerkách chyběl výkon. Malej Strom je jako cestovní moto opravdu vyhlášenej a šel bych rozhodně do něj. Litr ti přinese jen významně vyšší spotřebu, ucukanej spodek a teda samozřejmě vyšší výkon a pokud se nemýlím, lepší zadní tlumič (v tvém případě asi lépe řešit zvyšovací sadou malého Stroma). Malej Strom nejede vůbec špatně!
Nejde o Tenerky.Tím DL 1000 chci nahradit BMW R100GS co má 60PS a krouťák 78Nm při 3750/min.A fakt si myslím že s tou 650 si moc nepolepším...
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V strom
DL650 je opravdu výborná motorka a když jsme v minulosti někam jeli i s klukama co měli (a furt mají!) DL650, neměl jsem pocit, že by jakkoliv ztráceli. Musej to víc honit, to je jasný, ale spíš jim to dělalo radost. Za mě jedna z top cestovních (lépe řečeno cestovatelských) motorek. S DL1000 první generace si sice pomůžeš výkonově, ale vzhledem ke spotřebě a vyloženě tragickýmu naladění v nízkejch otáčkách, to podle mě cestovatelská moto úplně není. Většina lidí to pak řeší výměnou sekundáru ze 17z na 16z, s čímž se pak jede lépe a moto je ještě živější, ale spotřeba ještě víc stoupne a furt řadíš. Takže reálně bude spotřeba někde 4,5 versus 6,7-7 a to je kurva znát.
Mám aktuálně 1290 SuperAdventure, ale pořád rád vzpomínám na DL1000 2016, ta motorka byla prostě super, spotřeba a cukání od první generaci vyřešené, spolehlivost absolutní. Takovej oslík, co jede furt a vždycky, náklad nenáklad. Nicméně jsem nedokázal uspokojivě vyřešit turbulence do helmy a výkonově to pro mě bylo dost dýchavičné. Ale to už je kolem 200tis Kč jako ojetina. A to bych už přemýšlel o funglovce DL650. Nevím, jak jezdíš, co je pro tebe akceptovatelný výkon.
Btw. ty jsi toho R100GS už prodal nebo ne? Viděl jsem inzerát, ale jsi z druhého konce republiky.
Naposledy editováno 11.08.2021 09:01:25
Mám aktuálně 1290 SuperAdventure, ale pořád rád vzpomínám na DL1000 2016, ta motorka byla prostě super, spotřeba a cukání od první generaci vyřešené, spolehlivost absolutní. Takovej oslík, co jede furt a vždycky, náklad nenáklad. Nicméně jsem nedokázal uspokojivě vyřešit turbulence do helmy a výkonově to pro mě bylo dost dýchavičné. Ale to už je kolem 200tis Kč jako ojetina. A to bych už přemýšlel o funglovce DL650. Nevím, jak jezdíš, co je pro tebe akceptovatelný výkon.
Btw. ty jsi toho R100GS už prodal nebo ne? Viděl jsem inzerát, ale jsi z druhého konce republiky.
Naposledy editováno 11.08.2021 09:01:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki V strom
Animals21> Ještě jsem to neprodal.A asi ani neprodám protože s potencionálními zájemci jsem se vždy nepohodl už po telefonu.Nechám to stát doma jestli mi tam stojí těch motorek 13 nebo 14 je mi jedno.Ale chtěl bych cenduro na kterém bych mohl jet i ve dvou po dálnici několik hodin 150-170.To GS je na toto příliš dýchavičné...
Ale už nechci novější cenduro od BMW bo to má kdejaký hňup a tváří se jak weltmajster...




1 reakcí na tento příspěvek Suzuki V strom
Mě by se 100GS fakt hodně líbilo a to tvé vypadá ve velmi pěkném stavu.
Aha. Ve dvou s tvojí postavou se obávám, že by na malém Stromu byl poddimenzovaný podvozek, takže nutnost zvýšit (Marselus např.) a možná lepší tlumič. Druhá věc je, že 150 (a tvl 170) bude plně naloženej pro DL650 asi hraniční a nevím, co to udělá se spotřebou. To už musí říct někdo jiný. Naopak vzhledem ke kapotáži bude starý Strom v obou verzích super. U nového bych to ovšem netvrdil.
V tomhle případě bych to rozšířil ještě o Varadero. Osobně bych ještě zvážil plusy a minusy KTM Adventure 950/990. To je naprosto úžasná motorka a splnila by vše, co hledáš.
Aha. Ve dvou s tvojí postavou se obávám, že by na malém Stromu byl poddimenzovaný podvozek, takže nutnost zvýšit (Marselus např.) a možná lepší tlumič. Druhá věc je, že 150 (a tvl 170) bude plně naloženej pro DL650 asi hraniční a nevím, co to udělá se spotřebou. To už musí říct někdo jiný. Naopak vzhledem ke kapotáži bude starý Strom v obou verzích super. U nového bych to ovšem netvrdil.
V tomhle případě bych to rozšířil ještě o Varadero. Osobně bych ještě zvážil plusy a minusy KTM Adventure 950/990. To je naprosto úžasná motorka a splnila by vše, co hledáš.
Animals21 píše: Druhá věc je, že 150 (a tvl 170) bude plně naloženej pro DL650 asi hraniční a nevím, co to udělá se spotřebou. To už musí říct někdo jiný.
Když jsem měl ještě Smrka, tak jsem to zkoušel (rychlej přesun z Rumunska po maďarský dálnici) - držel jsem to kolem těch 150-160 a žralo to víc než bráchův Speed Triple, kterej jel se mnou :) Nevím přesně, nijak jsem to nepočítal a už je to pár let, ale mám dojem, že jsem byl někde kolem 8 litrů (kolem 120-130 km/h to bylo +- 5 l).
A to jsem jel sám, ve dvou se na těch 170 budeš mít i problém dostat a celkově to bude v rychlostech 130+ dost trápení.
Já jsem se na tom plácal většinou po okreskách a sám a 650 byla úplně v pohodě (akorát jsem časem zjistil, že jsem asi divnej a na cestování mě baví víc velkej jednobuch (malá Tenerka) :))
Naposledy editováno 11.08.2021 09:47:52
Jako spokojený majitel V-Strom 650 poslední generace ti doporučím na tvé potřeby jinou motorku.
S rozpočtem 100 tis. koupíš V-Strom 1000 pouze první generaci a to já už bych do toho nešel.
Pokud nejezdíš sólo kolem komína, ale hodláš cestovat dálky, naložený ve dvou, svižně, v rychlostech 150-170,
tak bych přemýšlel s rozpočtem alespoň 200 tis. a zvažoval už V-Strom 1000 druhé generace nebo jinou,
sice ojetou, ale pořádnou, "novější", pohodlnou, silnou, spolehlivou motorku.
Vím, že každý má nějaké omezené možnosti, ale celé bych to znovu pořádně promyslel.
S rozpočtem 100 tis. koupíš V-Strom 1000 pouze první generaci a to já už bych do toho nešel.
Pokud nejezdíš sólo kolem komína, ale hodláš cestovat dálky, naložený ve dvou, svižně, v rychlostech 150-170,
tak bych přemýšlel s rozpočtem alespoň 200 tis. a zvažoval už V-Strom 1000 druhé generace nebo jinou,
sice ojetou, ale pořádnou, "novější", pohodlnou, silnou, spolehlivou motorku.
Vím, že každý má nějaké omezené možnosti, ale celé bych to znovu pořádně promyslel.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
blinkry(smerovky) relé Suzuki DL 1000 V-Strom | I_fesi | 1 | Včera v 09:14 milor |
držák kamery a telefonu Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki DL 1050 V-Strom | jurakral | 1 | 22.4.2025 v 10:32 Dancer |
TDM 900 nebo V-Strom 1000 ??? [1, 2, 3] Yamaha TDM 900, Suzuki DL 1000 V-Strom | Reno_dl | 63 | 13.3.2025 v 18:40 Slávek-TDM |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 12 | 11.3.2025 v 07:40 dzudas |
Zimní moto Suzuki DL 1000 V-Strom | Davsa | 18 | 12.1.2025 v 14:12 dafikk |