HQ701, KTM690: Když jedu nějakej delší sjezd, ať po dobrý cestě, nebo po něčem horším, tak by se kolikrát hodilo brzdit motorem, ale přestože uberu plyn, tak tam pořád teče benzín a motor regulérně táhne, sice jen trochu, ale táhne. Asi aby se eliminovalo riziko zablokování zadního kola, protože s vypnutým motorem brzdí jednoválec jak blázen.
Mě se už kolikrát hodilo vypnout zapalování a použít motor čistě jako motorovou brzdu.
Podle mě vůbec nevadí, palivo tam neteče, svíčky nezapalujou, ale mazání motoru jede, to je jasný a víc není potřeba. Po daným úseku se zapalování zapne a motor ani necukne, plynule pokračuje dál.
1 reakcí na tento příspěvek Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka
Tak to shrnu (ktm, hq). Nevím jestil tomu říkáš že funguje jak má.
12 tkm, většinou asfalt. Jezdím vopravdu vopatrně a pomalu, žádný rasování, což všichni víme.
2x motor nechtěl nastartovat, jen točil, musel jsem vypnout zapalování, chvíli počkat a zase ho zapnout, pak to šlo - super představa, že to někde mimo republiku nepude nastartovat vůbec
vyteklá vidle moc brzo ( to potvrdí většina lidí co to má) - prostě mizerná kvalita
z ničeho nic přestal v černý hoře fungovat ventilátor chlazení, než jsem přišel na to, že musím restartovat jednotku tak mě to docela voprudilo, je to fatální závada a mimo asfalt se bez toho nedá jezdit
zasekával se plovák kontrolky benzínu - to je taky nebezpečný, zůstat v horách někde v lese nebo na planině bez benzínu je taky nic moc
praskla pružinka na řadící páce - evidentně šmejdskej materiál, musíš odvrtat osičku, prostrčit šrout a pořádně dotáhnout natvrdo - bez vrtačky kladiva a hřebíku to nejde opravit a jízda bez toho v "terénu" je utrpení
při řazení nahoru někdy nesmyslně přidává plyn, je to docela pravidelnej jev a votravuje to
ustříhla se matice co drží nádrž k rámu - výrobní vada - stalo se taky na více novejch strojích, nejenom u mě, takže se to neokecá naloženou motorkou, navíc výrobcem udanej náklad jsem nepřekročil - musel jsem jí odříznou a přivařit tigem k rámu novou matici
motorka se s jedním ventilátorem se neuchladí při pomalý jízdě a jako cestovní dualsport by se uchladit měla - musel jsem dodat druhej ventilátor což byl docela opruz protože tam je málo místa
falešný neutrály jaxviňa - mají to skoro všichni a fabrika na to kašle
a to ještě prej odejde čepradlo, těsnění spojky v motoru a bůchví co ještě
Takže tohle je jako spolehlivej funkční stroj ? No a jaktože o těch slabejch místech všichni ví, ale nikdo s tím nic nedělá ?
Dobrý vlastnosti se tou nespolehlivostí a poruchovostí tak nějak zabijí. Bohužel.
To už raději motorka ala starý XTéčko s horším podvozkem, ale jistotou že dojedeš a nebudeš řešit existenční problémy jako u ktm. Jenže se už nic takovýho bohužel u nás neprodává.
Naposledy editováno 06.10.2021 13:05:53
tzn v kompromisu funkcnost vs vydrz bylo uprednostneno to prvni
Naposledy editováno 06.10.2021 13:42:56
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
HuSiKeWaNa kopie HQ701 je tady Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 0 | Včera v 18:06 ZdendaZB |
Tak nakonec sev cestou z Komi do AO [1, 2] Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 43 | 5.9.2024 v 12:13 ZdendaZB |
Kterak jsem zničil motorku a málem ... [1, 2] Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 38 | 18.7.2024 v 07:19 ZdendaZB |
Přední duše 21 v zadním kole 140x18 Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 26 | 12.6.2024 v 07:54 ZdendaZB |
Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 58 | 6.6.2024 v 09:08 ZdendaZB |