Téma: Kupujem Brevu 1100 - na čo si dať pozor
29.9.2021 v 20:30
Čaute guzzaci, mám zálusk na Brevu 1100, práve sa jedna objavila v inzercii, dovezena z talianska - išiel by som ju kuknúť, na čo si mám dať bacha? Čo všetko mám pozorne kontrolovať? Som úplné jelito, keby sa našiel niekto so skúsenosťami, kto by za odmenu išiel so mnou, kľudne sa hláste :D
https://motocykle.ba...guzzi-1100-breva.php
Diky!
https://motocykle.ba...guzzi-1100-breva.php
Diky!
1 reakcí na tento příspěvek Kupujem Brevu 1100 - na čo si dať pozor
nevypadá zle, ale kup radši Sportku 1200
Naposledy editováno 29.09.2021 20:40:52
Naposledy editováno 29.09.2021 20:40:52
Ahoj.
Důležité je jaký dostávala Guzzi servis. Je to klasický starý dvouventil, který je neskutečný držák. Jednou za 10 tisíc km (ideálně i dříve) vyměníš olej v motoru 10w60. Uděláš ventilové vůle sání 0,10 a výfuk 0,15
Olej v kardanu a olej v převodovce se má měnit po 20ti tisících km. Když ho vyměníš dříve, tak tomu také neuškodíš.
Co mě napadá za vady, tak snad jen že občas praskne těsnění pod víkem ventilů. Oprava je jednoduchá a levná. Zvládneš ji v pohodě sám
V 50ti tisících by se měl preventivně měnit řemen alternátoru. A "snad" tam dřívější majitel nechal vyměnit i benzínový filtr...
Pokud je vše jak má být, tak 47 tisíc km je pro Guzzi tak "lehce" zajetá
Důležité je jaký dostávala Guzzi servis. Je to klasický starý dvouventil, který je neskutečný držák. Jednou za 10 tisíc km (ideálně i dříve) vyměníš olej v motoru 10w60. Uděláš ventilové vůle sání 0,10 a výfuk 0,15
Olej v kardanu a olej v převodovce se má měnit po 20ti tisících km. Když ho vyměníš dříve, tak tomu také neuškodíš.
Co mě napadá za vady, tak snad jen že občas praskne těsnění pod víkem ventilů. Oprava je jednoduchá a levná. Zvládneš ji v pohodě sám
V 50ti tisících by se měl preventivně měnit řemen alternátoru. A "snad" tam dřívější majitel nechal vyměnit i benzínový filtr...
Pokud je vše jak má být, tak 47 tisíc km je pro Guzzi tak "lehce" zajetá
Čau, tak jen podle dvou nekvalitních fotek...
Neoriginální zrcátka, Gripy, výfuk, lakovaná víka ventilů.
Strašně málo informací v inzerátu a malá nabídka, tedy žádná...
Zaměřil bych se na brzdové kotouče, jestli jsou pod limit, budou drahé.
Pak zespoda mezi motorem a převodovkou nesmí téct olej, jinak Tě čeká vyhození motoru a převodovky z rámu a minimálně výměna gufer na hřídelích a utěsnění šroubů, přírub, však koukni ke mně do profilu...
Samozřejmě krček řízení nesmí sekat, nebo být volný a taky uložení zadní kyvky-ložiska, přepákování...
Hlavně celokovový stav napoví, jak se předchozí majitel staral...
Neoriginální zrcátka, Gripy, výfuk, lakovaná víka ventilů.
Strašně málo informací v inzerátu a malá nabídka, tedy žádná...
Zaměřil bych se na brzdové kotouče, jestli jsou pod limit, budou drahé.
Pak zespoda mezi motorem a převodovkou nesmí téct olej, jinak Tě čeká vyhození motoru a převodovky z rámu a minimálně výměna gufer na hřídelích a utěsnění šroubů, přírub, však koukni ke mně do profilu...
Samozřejmě krček řízení nesmí sekat, nebo být volný a taky uložení zadní kyvky-ložiska, přepákování...
Hlavně celokovový stav napoví, jak se předchozí majitel staral...
Breva je pohodová, hodná, spolehlivá s drobnýma výhradama, vhodná i pro dva a na slušné cestování. Dost vydrží a stačí jí pravidelná péče. Inzerát mi přijde dost neurčitý a bez informací a dobrých fotek. Doplnil bych u Kuzmiče, ještě spoj na kardanu aby neunikal olej.
Mimo toho co psal Kuzmič budou lakovaný i ty hliníkový “držáky stupaček”, myslím že černý breva nikdy neměla. Na mě to působí jako motorka opravená po větším pádu takže opatrně na geometrii.
Jinak ještě zlobí elektrika. Když teplá jenom cvakne místo startu tak to problém není, oprava je za pár korun i minut. Co už prkotina není jsou problémy s displejem, pokud displej dělá cokoliv co nemá (zhasíná, problikává, kreslí klikyháky) tak asi radši ruce pryč.
Jinak ještě zlobí elektrika. Když teplá jenom cvakne místo startu tak to problém není, oprava je za pár korun i minut. Co už prkotina není jsou problémy s displejem, pokud displej dělá cokoliv co nemá (zhasíná, problikává, kreslí klikyháky) tak asi radši ruce pryč.
1 reakcí na tento příspěvek Kupujem Brevu 1100 - na čo si dať pozor
Inzerát je vymazaný - si ju kúpil?
Nekúpil... Niekto mi ju výfukol, musel som na služobku a keď som sa vrátil, bola preč. Zobral som od kamoša mt03 660 na vyhojenie do jari, trocha sa ešte rozjazdim keď počo dovolí a budem striehnuť na inzercii..
Diky moc všetkým
Diky moc všetkým
Chlapi, tak sa zase vraciam ku kúpe Guzzny, vlani som nalietal 14000km na transalpe, ale vyskočila na mňa táto breva a tak ma napadlo sa opýtať či ju náhodou nebol niekto už kuknúť - keď je to vrak, ušetrí mi to cestu... Diky!
https://motocykle.ba...moto-guzzi-breva.php
https://motocykle.ba...moto-guzzi-breva.php
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MG Breva 1100 obtížně startuje Moto Guzzi Breva 1100 | frool | 4 | Včera v 17:32 pepe100 |
Moto Guzzi nebo BMW Moto Guzzi Breva 1100 | MilanTDM | 25 | 1.11.2024 v 20:19 Sedlsson |
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |
Moto Guzzi Breva 1100 horká nestartuje Moto Guzzi Breva 1100 | B12 | 14 | 24.9.2024 v 22:46 dzonnek |
MG Breva 1100 vs 750 shodnost sedla Moto Guzzi Breva 1100 | frool | 2 | 8.9.2024 v 21:30 kuzmič |