jak to tak bývá, na prahu (bez)významného jubilea jsem se rozhodl udělat si radost a pořídit si hračku. A jak to tak bývá, vybírám, koukám, čtu a - stejně si moc nevím rady. Zalíbila se mi Kawasaki VN 900 Classic. A teď ty rady - nedávno se tu objevil inzerát -
https://www.motorkar...classic-1710590.html
Samozřejmě mě zaujala cena - oproti jiným o dost nižší. Takže se ptám zkušených - má to smysl? V první řadě nájezd km - 70000- moc? Vím, že se dle obrázku těžko posuzuje, ale třeba si zkušené oko něčeho všimne, upozorní...
Další, která mě zaujala -
https://www.motorkar...classic-1700661.html
Zaujala už jen tím, že je kousek ode mě. Majitel zde i před časem diskutoval, radil se..Takže kdyby náhodou četl, může se ozvat, třeba bychom něco vymysleli
No a kdyby měl někdo tip na takovou krásku v opravdu dobrém stavu s cenou +- do 120000, sem s tím tipem
Je mi jasné, že se do mě asi dost pustíte - třeba jako že "kup si silnější"(asi ne, při 180/75 jsem soudný, 300kg lokomotivu bych asi moc nedal), "kup si koloběžku" apod., ale co už. Třeba se najde i pár rozumných rad, za něž předem díky.
1 reakcí na tento příspěvek Rady začátečníkovi
Libi a chces jen motorky typu chopper a nebo i neco jineho?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady začátečníkovi
PS: už si niekedy jazdil na takom čude? Lebo nohy máš vpredu riť ťa bolí po pár kilometroch , a jazdí sa na tom na hovno. Chopristi sú masochisti. No samozrejme ich neodsudzujem ako vravel môj nebohý otec, každý blbne svojím štýlom.
Naposledy editováno 22.11.2021 23:51:06
zajimavy je, ze pises 300kg lokomotivu bych nedal a pritom ta VN 900 ma 282kg - to je jako uz jedno ne...
Takých kamarátov čo si pokúpili drahé choppre a po sezóne predali a už sa k motorkám nevrátili, alebo predali motorku obratom a kúpili niečo iné, mám kopu.
... takže je to samo sebou na tebe. Moja rada: prvú motorku si kúp na jednu/dve sezóny aby si si osahal jazdenie, brzdenie a manipuláciu, potom sa rozhodni kam sa posunieš. Hlavne v tom nemať na začiatok veľa peňazí a niečo ľahšie, priprav sa na to že ti motorka spadne, tak aby si potom nemal veľké výdaje keď sa poškriabe chróm na výfuku, ohnú sa rajdy alebo iné ozdoby ktoré možno ani nekúpiš tak ľahko a budeš mať starosti pri prípadnom predaji.
Naposledy editováno 23.11.2021 06:34:20
Jirka z TP
1) Nejede, takže se nezrakvíš.
2) Je šíleně těžkej, takže tě donutí přemýšlet kde a jak zastavit.
3) Má příšernou geometrii, takže by tě měl donutit naučit se základní věci o jízdě na motorce.
4) Budeš mít obecně tendenci vnést do svého života více hygieny
5) Až zjistíš, kolik času věnuješ pucování / jízdě, začneš si svého času vážit.
6) Je to příšerně drahý, takže budeš hodně opatrnej a po prodeji choppera si za ty prachy koupíš skoro co chceš.
Nakonec přijdeš na to, že je to o ničem a koupíš si motorku. Budeš velice překvapen, že motorky umí nejenom měnit benzín na hluk, ale že umí taky brzdit, zatáčet a dávat nějakou odezvu, zábavu a radost. Radost z jízdy, ne radost z vlastnictví naleštěnýho kýče, kterej stál nesmyslnej balík. Pokud ti teda nebude vadit, že vedle toho hluku produkují i výkon ....
Naposledy editováno 23.11.2021 11:39:26
Co se týče volby chopper/nechopper, to za tebe nikdo nerozhodne. Ale osobně to vidim podobně jak Piwell. Sám sem začal na Viragu, pak Sportster, daly mi obě dost hezkejch zážitků, ale sem rád, že teď sou v garáži normální stroje
Naposledy editováno 23.11.2021 11:51:25
1 reakcí na tento příspěvek Rady začátečníkovi
A na závěr bych ještě podotkl,že pod pojmem chopper už jsou i jiné motorky,než Virago.Já mám třeba cruisera,který jede,brzdí i zatáčí,ač o tom některé asi nepřesvědčím.
Tyhle leštící stroje většinou bývali rodinným mazlíčkem k občasným projížďkám za hezkýho počasí, takže většina majitelů se o ně vzorně starala - tudíž výskyt totálních zkurvenin nebývá tak častý. To ale neznamená, že nejsou, a samozřejmě je nutné stroj před koupením dobře prohlídnout , pokud možno s někým, kdo motorkám rozumí. To je základ.
A to rovnou navazuje i na nájezdy. Pokud je motorka v evidentně dobrým stavu a pokud včas dostávala to, co dostávat měla, není 70 tisíc km žádnej problém a bude ti ještě léta sloužit.
Chopery jinak opravdu nejsou etalon pohodlí, i když pravda - každej má svojí ergonomii jinou, a jak se říká : když jí miluješ, není co řešit. Třeba ti sedne a budeš roky spokojenej. Jezdil jsem na tom 13 let, než se mi rozpadl hřbet. Doktoři mě rozřezali, složili, a rozcvičili, ale na choperu už to nebylo ono. Přešel jsem na cenduro (Guzzi V85) a je to opravdu někde jinde. Ale to už je tvá volba, na to ses neptal.
Naposledy editováno 24.11.2021 09:44:48
KOUPIL JSEM KAWASAKI VN 900 CLASSIC R.V. 2011 V PERFEKTNÍM STAVU STAV TACHOMETRU 17.000 KM, SERVISKA, KOUPENO V ČR, PŘI JÍZDĚ
V 50 - 60N KM PŘI PUŠTĚNÝCH ŘÍDÍTKÁCH SE KAWA ROZKMITÁ ????, VE VYŠŠÍCH RYCHLOSTECH TO UŽ NEDĚLÁ, MŮŽETE MI PROSÍM NĚKDO PORADIT, PROČ SE TOTO DĚJE?
DĚKUJI ZA VAŠE ODPOVĚDI
2 reakcí na tento příspěvek Rady začátečníkovi
KOUPIL JSEM KAWASAKI VN 900 CLASSIC R.V. 2011 V PERFEKTNÍM STAVU STAV TACHOMETRU 17.000 KM, SERVISKA, KOUPENO V ČR, PŘI JÍZDĚ
V 50 - 60N KM PŘI PUŠTĚNÝCH ŘÍDÍTKÁCH SE KAWA ROZKMITÁ ????, VE VYŠŠÍCH RYCHLOSTECH TO UŽ NEDĚLÁ, MŮŽETE MI PROSÍM NĚKDO PORADIT, PROČ SE TOTO DĚJE?
DĚKUJI ZA VAŠE ODPOVĚDI
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady začátečníkovi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rady začátečníkovi
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
poškodený stator Kawasaki VN 900 Classic, Kawasaki VN 900 Custom | Rodny_King | 18 | 24.9.2024 v 10:02 WartburgTourist |
Převoz motorky Kawasaki VN 900 Classic | Redak105 | 9 | 15.9.2024 v 11:03 MMARTINK |
Nejlepsi cesta do Spanelska Kawasaki VN 900 Classic | Redak105 | 16 | 15.9.2024 v 10:52 xlynx |
Start vn900 Kawasaki VN 900 Classic | Jirka_VN900 | 4 | 10.9.2024 v 10:31 Redak105 |
Pískání řemene Kawasaki VN 900 Classic | Maro900 | 9 | 10.6.2023 v 09:45 Maro900 |