Koupil jsem Horneta dotazenyho z Itálie. Kamos mi ho projel a vše ok. Za dva dny jsem šel k masine a nemohl jsem nastartovat. Vzhledem k mrazum jsem dobil baterku a zkusil znovu se syticem. Motorka jela v otáčkách cca 1000 ot. což se mi zdá se syticem dost málo. Pak mi to chciplo a už jsem nenastartoval. Ptal jsem se pak kluků z fb skupiny a jeden mi poradil jestli nemám vyply přepínač rezervy, tak jsem kouknul a je otočný směrem dolů což by mělo znamenat off. No, jde o to že ten ventil je nějak brutálně zatuhlej, že s tím nemůžu pohnout. Máte s tím někdo zkušenost popřípadě co s tím udělat? Podotýkám že jsem úplný začátečník tak se mi moc nesmejte prosím Dekuju za každou radu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nefunkční přepínač rezervy Honda Hornet 2003
zdenysed píše: Gazda4> dobře tak jiná otázka.. Jak z toho teď ven? Je tam asi 4,5l.. Pomůže to namíchat s vervou?
vyres kohout. neres kamila a jeho debilitu s benzinem....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 3 | Včera v 13:42 rg250 |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet | kolls | 9 | 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA |