(Abychom to mohli porovnat s realitou a zjistit, jací jsme byli optimisti )
Změnil jsem pořadí v názvu, s tím co nás pravděpodobně čeká jsou ceny za phm asi ta menší bolest
Naposledy editováno 15.10.2022 22:34:10
1 reakcí na tento příspěvek Energetická krize (a za kolik budem jezdit)
Říkají o mě, že jsem odborník ..
V autobordele už jsem se nějaký čas od pondělí do pátku plácal. A u pásu to rozhodně nebylo.
Ta výroba a vůbec...hladová zeď, max se to dá ještě nazvat práca pro prácu.
Mám Fáwo bolševika, baujár "89 a stále jede.( Z těch mladších vran).
Heute - kdo ještě bouchá motory, co urvou 300 000 km bez problému za min 50 litrů a odbordelného servisu?
V rachotě byl Renďa Magnum, mega a čtvrt na budíku a furt tahal.
Před pár lety jsem se svezl v terénu slavnou V3S, sice dýmí, ale kdo vidí a má čuch, uhne. Dnešní dýzl - mikročástečky, co šňupnete rovnou do plicních sklípků...
K té ventře a vůbec...co stojí takový blok roztavit a jiný znova odlít + roztavit kliku, vykovat, vybrousit a vyvážit novou?
Možná jsem kacíř a zpátečník, ale nech mi kdo chce napíše, co se za posledních padesát let konstrukčně změnilo na "spodku" motoru?!?
Nebylo by více hen to eko jen přebrousit kliku, dát lepší šálky, převložkovat a překopat hlavu, elekroniku - ať se má co srát , vstřiky a véf?ck než znova tavit a kout?
A co třeba šasi u é 5tek tahačů? Likviduje se to ve velkém neb daně
Kámo tahá Skanče é 3 po okreskách, by ušetřil jeho boss na mejtu za Dé 1.
To je jistě pro planetu přínos. Asi jako distribuce erteplí z ŇůZélandu do čech. Neb plastových granulí napříč €Ú sem a tam. Či výroba sračkoplastů pro auta, scuk zhruba 70 kamionů na překladišti a následný rozvoz druhdy opačným směrem do montoven, pak zase dopravou zpět už hotových ekovozů....
To nikoho nesere?
Ty brambory se vozí snad plachetnicou? A ten chlaďák, co to veze z Rotrdamu ku Praze, je X x bio?
Kde je ta ekologie teď?