Díky
https://www.motorkar...t=135506&pgr=185
Věřím, že na řešení hodě brzo narazíš. Nebo tam ted dotaz rovnou přepiš.
Napsal jsem jim na ten kontak co je dole a něco jsme dokomunikovali a pak dali 20% slevu tak jsem to vzal tam. Doprava 20€ a celkem cca 480€.
Jinak přes 2hmoto to taky jde, ale tady jsem dostal lepší cenu.
https://www.suspensi.../YSS_Honda_CRF_300_L info@suspension-store.eu
https://www.suspensi...er-mz456-415tr-07-85
https://www.suspensi...spring-lo388n090s545
2 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
dave-lister píše: Proč kupovat za 500€ celý tlumič když se ten starý dá levně upravit?
Ono to YSS dá třeba nastavovat, to série ( krom predpeti) neumí.
A když to dáš vedle sebe, je tam rozdíl ve zpracování jako kráva. Ale uznávám, že to je spíš fetiš, na vzhled to nejezdí
Dával jsem nako možnost na dotaz. Ono je vždy cest více a je na každým jak se rozhodne. Daji se načíst zkušenosti a názory (youtube) a pak se rozhone každý sám jak hodně změn a kolik dá do podvozku když mu nevyhovuje. Trochu tu naznačil callowsick. Chtěl jsem mít podvozek trochu připraven na váhu evropana.
1 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l
ja se nakonec rozhodl taky pro YSS a vzal to u nej. pri objednavce tam dokonce vymenil pruzinu za nejaku jinou, muj tlumic mel v zakladu pruzinu pro stredoevropana mirne poddimenzovanou cenove mi to neprislo o moc vyssi nez pres ebay nebo ruzna wemota. navic mi k tomu nabidl zdarma instalaci a nastaveni.
nechci nikomu delat reklamu, ale minimalne za ten nezavazny seznam nic nedas. mozna budes nakonec prekvapeny, jake moznosti existuji a ze to cenove neni az zas takove peklo
2 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l
@callowsick : ty máš jen zadní tlumič a v pohodě? Podle fotek máš jiný označení, není kratší?
@Marty_G : zkusím jim napsat, těch 480 zní slibně, lepší než z bikerzbits.com, za jak dlouho ti to přišlo a kdy budeš mít motorku?
K tomu že je to nižší tak pokud by to vadilo tak přepákovat? Uvidíme :)
Naposledy editováno 19.03.2022 20:17:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
1 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l
YSS Top Line Monoshock MZ456-415TR-07
www.2hmoto.cz/pruziny-predni-vidlice-k-tech/motorcycle/honda/300/crf-300l
Ze stránek K-techu jsem vyčetl jaká síla je na jakou váhu.
Pružina = váha jezdce
8N = 160lb-210lb
9N = 200lb-250lb
10N = 240lb-280lb
Jo a jsou to lineární pružiny, zvažuju ještě, že vyměním za progresivní pružinu, ale ještě jsem se nerozhodnul.
Naposledy editováno 26.03.2022 20:09:37
Vangelas mě doporučil zadek YSS, ale o 10mm kratší a k tomu dopředu Ohlins pomalu za stejnou cenu. Celkově to měl dražší a přístup u Holanďanů se mi líbil víc.
1 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l
nezkoušel jste někdo na původním tlumiči vyměnit originální pružinu za progresivní Hyperpro ?
Nechci v první fázi hned měnit celý centrál, uvidíme, jak mi celá motka CRF300 Rally sedne. Lineárka (třeba od K-Tech), kterou bych na moji váhu potřeboval (90 Kg + výbava, občas s batůžkem) aktuálně stejně nikde není dostupná, tak si říkám, jestli nezkusit tu Hyperpro ,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
Taky jsem chvíli laboroval, že bych vyměnil jen pružinu na zadku, jenže faktem je, že origo tlumič prostě netlumí a o odskoku nemluvě. Takže si myslím, že s tvrdší pružinou by jsi sice seděl výš, ale za to by zadek o mnoho více kopal, protože už tak chabé tlumení by silnější pružinu prostě nedokázalo dostatečně zpomalit. Já jsem vyměnil celý centrál za YSS a jsem maximálně spokojený.
1 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l
YSS aby to udělali zákazníkům jednodušší, tak změnili označení zadních tlumičů i pružin:
https://www.suspensi...;KeyWord=mz456-415tr
€ 461,01
(500.1.05) MZ456-415TRL-02-85 - standard YSS application
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ALLROAD 55-70 KG - YSS suspension shock absorber MZ456-415TR-A1
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ALLROAD 71-90 KG - YSS suspension shock absorber MZ456-415TR-G1
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ALLROAD 91-110 KG - YSS suspension shock absorber MZ456-415TR-F1
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ALLROAD HEAVY DUTY LUGGAGE - YSS suspension shock absorber MZ456-415TR-E1
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ENDURO 55-70 KG - YSS suspension shock absorber MZ456-415TR-B1
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ENDURO 71-90 KG - YSS suspension shock absorber MZ456-415TR-C1
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ENDURO 91-110 KG - YSS suspension shock absorber MZ456-415TR-D1
A k tomu pružiny:
€ 131,89
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ENDURO 91-110 KG - YSS suspension fork spring LO388N095S545_D1
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ALLROAD HEAVY DUTY LUGGAGE - YSS suspension fork spring LO388N095S545_E1
Honda CRF 300 Rally ND16 20-23 - ALLROAD 101-110 KG - YSS suspension fork spring LO388N095S545_F1
Počítám, že se asi jen drobně liší tvrdost pružiny, jinak jsou stejný a řekl bych, že A1 je nejměkčí a F1 je pro slony, i když to tam dělí na Allroad, Enduro a Allroad Heavy duty. Ale protože není boha sehnat product list, tak jen tipuju.
Jinak se dá koupit už i celej cartrige kit do předních vidlí (€ 665,50) a zadní tlumič s externí nádobou a nastavitelným tlumením v obou směrech (€ 821,59). Ale dát 36 litrů do podvozku levný CRF300 mi připadá jako zvrhlost.
https://www.suspensi...-suspension-products
EDIT> tak jsem nakonec našel PDFko, kde jsou tlumiče hezky popsané - akorát tak trochu nesedí s tím označením ze Suspension-Store:
https://www.bergamas...atalogo_YSS_2022.pdf
A rozklíčoval jsem to - příklad MG456-415TRC-06:
MG - tlumič s externí vyrovnávací nádobou
456 - typ
415 - délka tlumiče
TRC - rebound + útlum C
06 - pružina 56-80-260
Pak dále:
MZ - tlumič bez vyrovnávací nádoby
TRW - rebound + útlum H-L
TR - jen rebound
a poslední číslo je pružina (z toho předpokládám, že A1 = 06..... a F1 = 11)
............-06 56-80-260
............-07 56-95-260
............-08 56-110-260
............-09 56-120-260
............-10 56-130-260
............-11 56-140-260
A ještě jsem rozklíčoval i pružinu do předku, dělají se 4 tvrdosti:
LO388N080S545
LO388N085S545
LO388N090S545
LO388N095S545
Kde L = Lineární (P=progresivní), O =Offroad (R = Road, S = Skůtr), 388 je venkovní průměr (38.80mm), N je typ pružiny, 3 čísla dále je údaj o N/mm (tedy 080= 8.0N/mm a 095 = 9,5N/mm) S = materiál a 545 je celková délka v mm.
Naposledy editováno 22.03.2023 18:47:25
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
assassin píše: Slávek-TDM> me tech 36k do podvozku prijde v pohode mam neco podobnyho v podvozku u TL ktery ma hodnotu zlomkovou proti te 300 ...
Je fakt, že investice do podvozku je na motorce to co je při jízdě poznat nejvíc. No, ještě si to rozmyslím, mám 3 měsíce čas
Chce to kartridze a lepsi zadni tlumic :(
Bohuzel, jsou to male presne presne mechanické soucastky - to se zlevnit neda :(
2 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l
Krautkopf píše: Na tom je zajímavá jedna věc. Sedneš na jakoukoliv Hondu, popojedeš nebo i jen na místě na ní zaskotačíš, abys zjistil, že tuhost pérování a fungování zadního tlumiče (nebo tlumičů) je tak nějak v normě. Uděláš to stejné na CRF 250/300 L a je tu nečekané překvapení - zjistíš, že ta motorka je rozbitá. Takže tohle není o lacinosti provedení. To je selhání standardů, které má Honda u ostatních modelů nastavené dobře.
Já mám 80 kg a jako rozbitý mi to nepřijde. Kdybych to chtěl jen tak na takový běžný používání ,tak bych s tím ani nic dělat nemusel. Chci od toho ale víc a proto to změním.
Pro vyžraný 120kg lidi to ale samozřejmě fungovat nebude to je jasný. Celkově ta motorka jako taková pro ně nebude. Na takovýdle motorce se chceš taky hýbat plus furt řadíš .Je to pro takový spíš sportovně založený lidi. I ten motor už prostě na ty těžký váhy nebude.
Tahle motorka není Enduro, je to dual sport tak jak jsme to znali dřív.
Pro mě třeba osobně je to přesně to co jsem hledal. Tvrdý vysoký Enduro a ostrý motor jsem nechtěl. U mě naprostá spokojenost. Já s tím jezdím zapadlý silničky, polňačky a do města. Plus Na to ladění podvozku se těším. A pokud bych na to neměl peníze, tak bych s tím dokázal žít i tak jak to je. Ono je velký benefit že je to nový a všechno jinak chodí tak jak má. plus mi výborně sedí geometrie na moji postavu.
na ježdění na delší trasy a po běžných silnicích mám Výtečný čtyřválec od Hondy.
pro mě skvělá kombinace, ke který jsem se musel dostat zkušenostma. Plus mi tady pomohli názory různých rozumných uživatelů, jimž tímto děkuji.
Naposledy editováno 23.03.2023 11:12:33
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Pneu Honda crf300l Honda CRF 300L | BmwPatrik | 1 | 20.2.2024 v 10:41 Slávek-TDM |
Vodítko řetězu Honda CRF 300L | Fridex_01 | 0 | 26.11.2023 v 08:14 Fridex_01 |
Zvýšení výkonu Honda CRF300l Honda CRF 300L, Honda CRF 300 Rally | machal1428 | 26 | 22.11.2023 v 11:35 Deadman |
Honda CRF300L 2021 plasty v jiných... Honda CRF 300L | starej-Lupo | 8 | 28.10.2023 v 20:19 Omnirobot |