1 reakcí na tento příspěvek Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006
A doufat, že nemáš hnutí brýle a rám
Edit:ty srouby co sviraji osu kola
Naposledy editováno 11.04.2022 22:21:28
1 reakcí na tento příspěvek Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006
assassin píše: Foxdive: pokud to lezelo tak muze mit i prekrizene bryle. Idealne to vse povolit a seskladat jako kdyz se montuji vidlice … bud je navod v manualu, nebo to odvezt nekomu kdo to umi. Tady to vypada, ze dotycnej nema ani paru a seslo se tu nekolik lidi a kazdej mu radi povolit neco jineho
jo to je taky pravdu, každopádně je to operace na pár minut celé, pokud k tomu teda nepotřebuješ tycky na rajčata1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006
foxdive píše: jo to je taky pravdu, každopádně je to operace na pár minut celé, pokud k tomu teda nepotřebuješ tycky na rajčata
na zavodech par vterin, jeden dva dobre mirene kopy a riditka jsou zase rovne
krosky a u endur edice s frezovanejma brejlema (6days) maji vygravirovane momenty, horni bryle 17Nm a spodni 13Nm (nebo 12) - u tech spodnich je to docela dulezite, ovlivnuje to funkci.
Naposledy editováno 12.04.2022 09:57:25
1 reakcí na tento příspěvek Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006
Naposledy editováno 12.04.2022 10:56:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Serizeni riditek KTM lc4 Supermoto rok 2006
assassin píše: na zavodech par vterin, jeden dva dobre mirene kopy a riditka jsou zase rovne
krosky a u endur edice s frezovanejma brejlema (6days) maji vygravirovane momenty, horni bryle 17Nm a spodni 13Nm (nebo 12) - u tech spodnich je to docela dulezite, ovlivnuje to funkci.
foxdive píše: je to jak říkáš, prý se tim pretazenim ty vidle aj fest kurví, borec co tu dělá tlumiče říkal ze když nemáš momentak tak utahovat malou racnou a ukazovacek a prostrednicek hned za hlavu racny a utáhnout co ty prsty zvládnout a je to cajk
Čau, no, do riti, zas som o niečo múdrejší. Až teraz som pochopil, že pre tých, menej chápavých , ako napríklad ja , to výrobca vyrobil tak, že na mojej motorke tam nestrčíš ani väčšiu golu, aby si to neskurvil. je tam skrutka M8 , ale hlavička skrutky je na kľúč 10 a je to zapustené , aby si tam mohol dať len malú golu. Ja som to utiahol očkovým kľúčom , kua , ale asi viac ako píšete. Ako sa kurvia tie vidle pri väčšom dotiahnutí? Deformuje sa tá rúra? Veď tá je po obvode dosť tuhá na to aby si ju zdeformoval . Ja som deformáciu nespozoroval a to všetky spoje na tom endure som povoľoval rázovým uťahovákom ( najprv som sa 15 minút modlil) a to aj včítane hliníkových skrutiek čo sú na nich sitká pred olejovým čerpadlom a aj zátku filtra. Pritom všetky tesnia cez o krúžky , čiže to vôbec netreba doťahovať na fest, ale stačí kúpiť nový o krúžok.
PS: idem sa pozrieť na tie vidlice, ste ma prestrašili , zas.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
brzdovy spinac predni brzdy ktm 640... KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto | LTA | 2 | 5.6.2024 v 20:57 LTA |
KTM rolny vahadel , par foto KTM 640 LC4 Supermoto | SuperPivis | 16 | 2.5.2024 v 12:54 combust |
Elektroinstalace KTM 640 LC4 Supermoto | Soliš1 | 2 | 3.1.2024 v 21:04 combust |
Snížení výkonu KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto | pavouk25 | 6 | 22.6.2023 v 13:26 Krautkopf |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |