Téma: Honda CBF 600 S - problém s udržením otáček
31.5.2022 v 19:03
Zdarec vespolek,
obracím se na zdejší kolégium s dotazem.
Po zimě jsem přišel do garáže k motorce s nabitou baterií, baterku umístil a normálně nastartoval se sytičem. Když jsem ho chtěl "vypnout", motorka zdechla. Řekl jsem si "OK, půl roku to stálo, asi to chce déle". Ovšem ani delší doba se sytičem nepomohla. Výsledek byl takový, že chladící kapalina už byla ohřátá na provozní teplotu, ale nebyl jsem schopen vypnout sytič, aniž by motorka zdechla. Stejně tak když jsem se pokusil přidat plyn, motorka se ihned zadusila a zdechla, bez ohledu na polohu sytiče.
Chtěl bych se tedy poradit, v čem by mohl být problém a jak jej řešit. Jako první mě napadlo zvětralý benzín, pak je ale divné, že na sytič motorka jede.
Můžete mi, prosím, poradit, kde hledat problém a případně co zkusit? Ještě dodám pro úplnost, že se jedná o Honda CBF 600 S, RV 2004
Díky bziba
Naposledy editováno 31.05.2022 19:05:03
obracím se na zdejší kolégium s dotazem.
Po zimě jsem přišel do garáže k motorce s nabitou baterií, baterku umístil a normálně nastartoval se sytičem. Když jsem ho chtěl "vypnout", motorka zdechla. Řekl jsem si "OK, půl roku to stálo, asi to chce déle". Ovšem ani delší doba se sytičem nepomohla. Výsledek byl takový, že chladící kapalina už byla ohřátá na provozní teplotu, ale nebyl jsem schopen vypnout sytič, aniž by motorka zdechla. Stejně tak když jsem se pokusil přidat plyn, motorka se ihned zadusila a zdechla, bez ohledu na polohu sytiče.
Chtěl bych se tedy poradit, v čem by mohl být problém a jak jej řešit. Jako první mě napadlo zvětralý benzín, pak je ale divné, že na sytič motorka jede.
Můžete mi, prosím, poradit, kde hledat problém a případně co zkusit? Ještě dodám pro úplnost, že se jedná o Honda CBF 600 S, RV 2004
Díky bziba
Naposledy editováno 31.05.2022 19:05:03
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 600 S - problém s udržením otáček
Já bych vypustil ten starý benzin a dal nový. Říkal jsem si na jaro že benzin se nemůže zkazit a první jízda byly nestabilní otáčky, chcipani motoru na křižovatkách… pomohlo vyježděni benzinu a dani nového.
Jinak nedoporučuji Vervu 100, u nás je Verva 100 “E10” a to vůbec motorce nešmakuje. Po delším stání je to ucukané, jezdím už jen pro Shell Vpower Racing 100, nebo 95 “E05” a bez problému.
Jinak nedoporučuji Vervu 100, u nás je Verva 100 “E10” a to vůbec motorce nešmakuje. Po delším stání je to ucukané, jezdím už jen pro Shell Vpower Racing 100, nebo 95 “E05” a bez problému.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 600 S - problém s udržením otáček
Pemik89> já zase když dám Vervu100 jede jako po másle.. ale dnes už raději efecta95 každá kačka dobrá.. a ve finále benzin jako benzin si myslím platí se za značku u gigantů čer.stanic!
2 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 600 S - problém s udržením otáček
Ahoj..
Řešil jsem tohle u kamaráda a dělalo to úplně to samé..
Vypustil jsem starý benzín z nádrže,vyčistil "kohout",vypustil karburátory,vyčistil je včetně trysek,vyměnil vzduchový filtr,dal nové svíčky a hle,motorka šla normálně...
Ale co konkrétně to dělalo???To ti neřeknu..
Naposledy editováno 31.05.2022 21:47:42
Řešil jsem tohle u kamaráda a dělalo to úplně to samé..
Vypustil jsem starý benzín z nádrže,vyčistil "kohout",vypustil karburátory,vyčistil je včetně trysek,vyměnil vzduchový filtr,dal nové svíčky a hle,motorka šla normálně...
Ale co konkrétně to dělalo???To ti neřeknu..
Naposledy editováno 31.05.2022 21:47:42
MarVerKev> Já kdysi dával Vervu 98, a ta byla E05, pak zavedli Vervu 100 E10 a nemam problém když hned jedu, ale po třech týdnech stání je to cele ucukané. Jsem z těch E10 na benzinkach nešťastný a vyhýbám se tomu. Do motorky tankuju u nás, do auta jezdím asi 5 km od baraku do Polska, takže pohoda, to co usetrim na benzinu na autě mužů projebat v moto. Na moto do Polska moc nechci, protože kvůli tomu náporu na benzinkach je tam zvýšena kontrola polské policie a nemají pochopení pro výfuk bez DB

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 600 S - problém s udržením otáček
CBR 600F
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 600 S - problém s udržením otáček
No, tak to vypadá, že problém bude "hlubší" než jenom zvětralý benzín. Odsál jsem ten starý úplně do sucha, nalil nový Shell V power racing, a problém přetrvává.
Protože nejsem mechanik a motorce rozumím jako uživatel a né servisák, tak jsem při zběžné obhlídce nenašel vzduchový filtr. Vypadá to, že budu muset sundat nádrž a podívat se na ty karburátory... a při té příležitosti snad najdu i ten vzduchový filtr
Pak tady napíšu, v čem byl problém...
Protože nejsem mechanik a motorce rozumím jako uživatel a né servisák, tak jsem při zběžné obhlídce nenašel vzduchový filtr. Vypadá to, že budu muset sundat nádrž a podívat se na ty karburátory... a při té příležitosti snad najdu i ten vzduchový filtr

Pak tady napíšu, v čem byl problém...
mi motorka stála 3/4 roku, před tím fungovala skvěle. Nastartovat šla pěkně, tak jsem vyjel, po 20m konec. Nalil jsem čistý benzin, přilil VIF a nějaký čistič. Když se mi to povedlo natočit, držel jsem tak 15min plný plyn, než se začly chytat všechny válce, otáčky lítaly 3-6tis, ale bordel se uvolnil. Pak jezdila normálně.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 600 S - problém s udržením otáček
Ahoj, nevíte někdo kde přesně je zapojeno to ruční lanko pro ovládání otáček volnoběhu? Nebylo zapojeny a nevím kam jej dát.
Moc děkuji
Naposledy editováno 09.07.2022 17:45:07
Moc děkuji
Naposledy editováno 09.07.2022 17:45:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Maska Hornet S Honda CB 600S Hornet, Honda CBF 600S | Dino78 | 3 | 22.4.2025 v 18:14 pepe100 |
2 týdny v červnu po západní Evropě [1, 2] Honda CBF 600S | PetrSV650 | 43 | 10.4.2025 v 07:27 panmarek |
prasklé lanko spojky Honda CBF 600S | Silent_Bob | 20 | 16.3.2025 v 17:23 Silent_Bob |
Creptus z 05 na 08 Honda CBF 600S | Pike46 | 0 | 21.8.2024 v 06:55 Pike46 |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |