Téma: Nová Tenere World
2.6.2022 v 10:24
Ahoj,je tu někdo kdo již koupil novou Tenere World a má porovnání s "obyčejnou"?Chtěl bych ji do cca měsíce koupit a zajímá mě nějaká osobní zkušenost někoho kdo jiz má.Jde mi o údajné lepší těžiště atd .
Moc díky
Moc díky
2 reakcí na tento příspěvek Nová Tenere World
Ale shodnem se, že když už z toho udělali Africu, tak by to mělo bejt na bezduších, že jo?
1 reakcí na tento příspěvek Nová Tenere World
Neslovíčkař :) Víš, jak jsem to myslel, posunulo se to víc k segmentu velkých endur.
1100 malá má duše, 11 ATAS je bezdušová, litr byl na duších vždy.
1100 malá má duše, 11 ATAS je bezdušová, litr byl na duších vždy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Tenere World
Animals21> Neslovíčkařím. Jen je víc Afrik s dušama jak bez nich.
Duše jsou opruz. Místo aby člověk koupil knoty za stovku, který dá všude, tak kupuje montpáky, lepení, náhradní duše, klíče na kola,...za několik tisíc a má problém to někam na tu motorku nastrkat.
Já osobně moc té World Raid verzi nerozumím. Jen lepšímu podvozku. Jinak nevím, proč se tahat s 23 litrama benzinu, když i na těch 16 to dá 350-400km.
Duše jsou opruz. Místo aby člověk koupil knoty za stovku, který dá všude, tak kupuje montpáky, lepení, náhradní duše, klíče na kola,...za několik tisíc a má problém to někam na tu motorku nastrkat.
Já osobně moc té World Raid verzi nerozumím. Jen lepšímu podvozku. Jinak nevím, proč se tahat s 23 litrama benzinu, když i na těch 16 to dá 350-400km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Tenere World
Koudy01> rally replica? marketing - lidi na to slysi....
ja si ji snad vyzkousim nekdy v pristich tydnech, uz jede z italie
ja si ji snad vyzkousim nekdy v pristich tydnech, uz jede z italie

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Tenere World
assassin> to je ta s upravenym airboxem?
1 reakcí na tento příspěvek Nová Tenere World
Dvěma věcem nerozumim:
1) proč všichni výrobci dělaj nejakou základní verzi endura, a pak druhou "adventure" verzi s vyššíma zdvihama a větší nádrží. Mě by dávala větší smysl "traveler" verze s velkou nádrží a kratšíma zdvihama a "fun" verze s malou nádrží a dlouhýma zdvihama. Chtít všechno je blbost, i když zřejmě populární...
2) nerozumim obsesi kolem bezdušovejch pneumatik. Když jezdim kolem komína a píchnu, tak většina cenduro gum umožňuje nouzovej dojezd i s nulovým tlakem. Když jedu někam na tejden, tak montpáky, klíč na kolo a duše mě nezabijou a když píchnu, tak si to pořádně opravim. Párkrát sem zažil, že pneumatika spravená knotem ztrácela tlak a hlavně sem už víc než párkrát zažil, že někdo s bezduší ztratil tlak úplně, bo se mu odlepila patka od ráfku a čuměli sme na to jak němeci na orloj dumajíc, co dál...
1) proč všichni výrobci dělaj nejakou základní verzi endura, a pak druhou "adventure" verzi s vyššíma zdvihama a větší nádrží. Mě by dávala větší smysl "traveler" verze s velkou nádrží a kratšíma zdvihama a "fun" verze s malou nádrží a dlouhýma zdvihama. Chtít všechno je blbost, i když zřejmě populární...
2) nerozumim obsesi kolem bezdušovejch pneumatik. Když jezdim kolem komína a píchnu, tak většina cenduro gum umožňuje nouzovej dojezd i s nulovým tlakem. Když jedu někam na tejden, tak montpáky, klíč na kolo a duše mě nezabijou a když píchnu, tak si to pořádně opravim. Párkrát sem zažil, že pneumatika spravená knotem ztrácela tlak a hlavně sem už víc než párkrát zažil, že někdo s bezduší ztratil tlak úplně, bo se mu odlepila patka od ráfku a čuměli sme na to jak němeci na orloj dumajíc, co dál...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Tenere World
JohnnyS08> Nejspis na to koukas pohledem svym a tim jak pouzivas motorku ty, ale vetsina lidi nejspis premysli jinak… velke firmy se nerozhoduji o tom jakej produkt pusti do obehu na zaklade nejakeho pofiderniho napadu…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Tenere World
Koudy01> Za pět minut hotovo ...
... to asi nebude. Dělat tohle na mezi se 120 kg motorkou a u AT je sakra rozdíl. Hned na začátku videa se zmiňuje podmínka nutná, jinak je to s dušema fakt a odtahovku.

Animals21 píše: Ale shodnem se, že když už z toho udělali Africu, tak by to mělo bejt na bezduších, že jo?
Pokud to konstrukteri moto myslí s opravdovym terénem vážně, tak bezduse nee, to je cajk, pokud to ma byt cestovni motorka tak bezduse ok
2 reakcí na tento příspěvek Nová Tenere World
Tak děkuji všem za příspěvky,jsem rád že jsem se dozvěděl něco o duších...
Flaxa> Tak proč si nepřečteš dnešní článek?
https://www.motorkar...-of-japan-47541.html
https://www.motorkar...-of-japan-47541.html
Flaxa píše: Tak děkuji všem za příspěvky,jsem rád že jsem se dozvěděl něco o duších...
Ondra Vlk měl testovačku před pár dny, pokud se nemýlím, byla to první Tenerka Raid v ČR. Myslíš, že hned druhý den tu bude 10 lidí, co ji vyměnili a maj něco najeto?
1 reakcí na tento příspěvek Nová Tenere World
Mám základní Tenere, teď už na Öhlins podvozku. 700WR nechápu, ty tlumiče si stejně každej předělává na sebe a svoje potřeby a větší nádrž je blbost, pokud nejedeš někam na sibiř nebo kamčatku. Jel jsem pár km na 790R a oproti Tenere je to pocitově uplně něco jinýho.
Přesedal jsem na to z 1190R s jednou takovým výkonem. Měl jsem obavy, ale dá se to. Ve dvou na předjíždění a nějakou divočinu to fakt neni.
Naposledy editováno 10.06.2022 15:54:14
Přesedal jsem na to z 1190R s jednou takovým výkonem. Měl jsem obavy, ale dá se to. Ve dvou na předjíždění a nějakou divočinu to fakt neni.
Naposledy editováno 10.06.2022 15:54:14
Ahoj mám to od pátku doma Přes víkend tisíc kilometrů 30 procent terén zbytek silnice těžiště asi dobré myslím že jednička zbytečně moc dlouhá ale pojede to po záběhu dobře při tankování musíš otevřít nejdřív jednu stranu zavřít zamknout potom 2. Nejde otevřít obě víčka najednou pérování docela tuhé chce to víc kilometrů aby si to sedlo ovladač na menu příšerný Špatně se to ovládá pro jízdu ve dvou to rozhodně není leda tak kolem komína jediná úprava Dal jsem výfuk Akrapovič a půjdou víš řídítka + boční padáky už jsem to stihl 2x zahodit Myslím si že poměr výkon a peníze velice ucházející
Vizera to na fajn strojovna ,len tie veci čo mi vadia na tiger 800 sú tu ako cez kopirák .
1.Váha uplne tá istá. Rozdiel paliva len 4 litre , výkonovo dosť rozdiel. Tažisko asi inde ( uvidíme na živo)
2. Podsedlocka spolu s rámom vcelku :( ( Stupačky dúfam že nie na ráme napriamo)
3. V Yamahe to vysperkovali k dokonalosti , alebo konštruktéri užívateľského rozhrania mali celozavodnu, lebo inak to nevidím......
Kým u Tigra som z toho má nervy a pritom stačí stlačiť tlačítko vedľa budíkov 2x niekedy aj 4x... tu musím v rukaviciach mackat nejaký mini yoistick a hľadať v menu aby som vypol ABS. Aspoň ,že to nemá kontrolu trakcie lebo to uz by som asi porodil :D
Škoda že sa to nedá vyskúšať , aspoň na SK o žiadnej predvadzacke neviem a asi ani nebude
PS: ešte ma napadla 4ta vec čo mi vadí ma majú spočnú : dusove pneu. Ale stým som sa už akosi naučil žiť . A pri používaní pneu mitas ,ktoré mi vyhovujú je to vlastne aj výhoda
Naposledy editováno 19.07.2022 21:14:35
1.Váha uplne tá istá. Rozdiel paliva len 4 litre , výkonovo dosť rozdiel. Tažisko asi inde ( uvidíme na živo)
2. Podsedlocka spolu s rámom vcelku :( ( Stupačky dúfam že nie na ráme napriamo)
3. V Yamahe to vysperkovali k dokonalosti , alebo konštruktéri užívateľského rozhrania mali celozavodnu, lebo inak to nevidím......
Kým u Tigra som z toho má nervy a pritom stačí stlačiť tlačítko vedľa budíkov 2x niekedy aj 4x... tu musím v rukaviciach mackat nejaký mini yoistick a hľadať v menu aby som vypol ABS. Aspoň ,že to nemá kontrolu trakcie lebo to uz by som asi porodil :D
Škoda že sa to nedá vyskúšať , aspoň na SK o žiadnej predvadzacke neviem a asi ani nebude

PS: ešte ma napadla 4ta vec čo mi vadí ma majú spočnú : dusove pneu. Ale stým som sa už akosi naučil žiť . A pri používaní pneu mitas ,ktoré mi vyhovujú je to vlastne aj výhoda

Naposledy editováno 19.07.2022 21:14:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Tenere World
Králík. píše: Mám základní Tenere, teď už na Öhlins podvozku. 700WR nechápu, ty tlumiče si stejně každej předělává na sebe a svoje potřeby a větší nádrž je blbost, pokud nejedeš někam na sibiř nebo kamčatku. Jel jsem pár km na 790R a oproti Tenere je to pocitově uplně něco jinýho.
Přesedal jsem na to z 1190R s jednou takovým výkonem. Měl jsem obavy, ale dá se to. Ve dvou na předjíždění a nějakou divočinu to fakt neni.
V čem je Tenere něco úplně jiného než 790R ?
Palomoto> Jede to víc , brzdí to líp a má to o hodně víc elektroniky a možnost nějakých těch jízdních režimů. Tu elektroniku a režimy neberu jako výhodu. Pocitově je to hravá motorka díky nízkému těžišti. Co si budem povídat, tenere by mohla mít víc výkonu i lepší brzdný účiněk předku. Mě by zas zajímalo, jak píše tazatel. Lepší těžiště na worldraidu. Jak lepší, když o dost větší nádrž nahoře?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na cestovní enduro Yamaha Tenere 700, Yamaha Tenere 700 World Raid | Norik11 | 10 | Včera v 20:01 Kohlstein |
Tašky na Tenere 700 Yamaha Tenere 700 World Raid | NAFTA55 | 9 | 25.3.2025 v 10:44 DavR1 |
Tenere 700 - referenční válec pro s... Yamaha Tenere 700, Yamaha Tenere 700 World Raid | Koudy01 | 26 | 28.2.2025 v 07:19 dakarista |
Rumunsko TET 2024 [1, 2] Yamaha Tenere 700 World Raid | PeteTenere700WR | 33 | 3.1.2025 v 11:02 MMARTINK |
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 3 | 8.9.2024 v 13:19 skaza55 |