Téma: Mitas E-10 zadní kolo
10.6.2022 v 17:08
Máte někdo osobní zkušenost s použitím.Mitas E-10 na zadnim kole? Jak se chová na silnici a v terénu?
Jaká je její životnost?
Je v provedení i podle trůzné vrdosti směsi?
PS
Na internetu jsem narazil na udaj "zlutý Praha měkčí směs"
Jaká je její životnost?
Je v provedení i podle trůzné vrdosti směsi?
PS
Na internetu jsem narazil na udaj "zlutý Praha měkčí směs"
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-10 zadní kolo
Žlutý pruh má verze Dakar, má o plátno navíc a je celkově mnohem tužší. Přezouvat to na cestě je celkem očistec. Mám klasickou E-10 (bez pruhu), na 890 AdvR na ní najeto cca 1500 km a vzorek je cca na půlce... Nájezd zadní pneu není zrovna její silná stránka, ale jinak funguje dobře i na silnici. Lepší dát E-10 jen na předek a dozadu E-09
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-10 zadní kolo
ahoj, zajazdil som 3 sady Mitas E10 Dakar na 1150 GSA, terén 500 km a guma stratí hrany. Na asfalte 3000 km a máš slicky v teréne fungujúce asi ako akákoľvek cestná guma. Maximálny nájazd (ešte netrčali kordy ale cez dezén v pierdoli <1mm) bol okolo 7.000km stred ide dole na asfatle rýchlosťou blesku, keď si krutý na plyn tak boky zdereš veľmi podobne a vzniká tak taká hrana cez ktorú sa to trošku divne preklápa. Niečím podobným však trpí asi každá špalkofka, ale aj Karoo 3 a tá nemá také vlastnosti ani na asfalte ani v teréne.
ALE! grip jaxviňa, asi najlepší na akejkoľvek štupľovej gume akú som kedy jazdil (okrem radiálky Anakee wild) v daždi je to rovnaké korčuľovanie ako na TKC80 ale ten GRIP v teréne a na ceste stojí za to. Motorku nakloníš kde len chceš, a to som sa na nej aj vykosil lebo som to po 20 km klopil ako na radiálkach Scorpion Trail 2
keby nešlo o peniaze a výlety by mali do 2.500 km, tak kupujem len E10.
ALE! grip jaxviňa, asi najlepší na akejkoľvek štupľovej gume akú som kedy jazdil (okrem radiálky Anakee wild) v daždi je to rovnaké korčuľovanie ako na TKC80 ale ten GRIP v teréne a na ceste stojí za to. Motorku nakloníš kde len chceš, a to som sa na nej aj vykosil lebo som to po 20 km klopil ako na radiálkach Scorpion Trail 2
keby nešlo o peniaze a výlety by mali do 2.500 km, tak kupujem len E10.
Připadá mi, že u E-10 je strašně špatně ta široká drážka mezi středovými špalíky a střídání špalků bez drážky - s drážkou.
Přední KTM 1190 po 8000 km :
Zadní po 2500 km na AT :
Přední KTM 1190 po 8000 km :
Zadní po 2500 km na AT :
E09 je trošku kĺzačka na asfalte akonáhle nie sú dobré podmienky, čistý Rock&Roll (rozumej 18°C a viac)
inak životnosť na KTM 890 som dal 7500 km a stále je tam dezén. Od 4.000 stred dosť zodratý, ale stále v teréne použiteľná. Funguje aj v saharskom piesku
inak životnosť na KTM 890 som dal 7500 km a stále je tam dezén. Od 4.000 stred dosť zodratý, ale stále v teréne použiteľná. Funguje aj v saharskom piesku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 890 adventure/r Vadné vačky [1, 2] KTM 890 Adventure R, KTM 890 Adventure | konva158 | 43 | 6.1.2025 v 19:18 cervenacik18 |
Aerodynamika- cestovní moto [1, 2] Moto Guzzi V85 TT, KTM 890 Adventure, Honda XL750 Tr... | JAVR | 43 | 16.12.2024 v 11:01 JAVR |
Aerodynamika-cenduro,cestovní moto Moto Guzzi V85 TT, KTM 890 Adventure, Honda XL750 Tr... | JAVR | 7 | 13.9.2024 v 18:41 Pedl |
Pneumatiky KTM 890 Adventure R, KTM 890 Adventure | Davelc2 | 12 | 30.7.2024 v 13:13 nippon72 |
Erzberg Hammer KTM 890 Adventure R, KTM 890 Adventure | Kohlstein | 8 | 18.7.2024 v 23:38 Kohlstein |