Téma: CF Moto 800MT
15.6.2022 v 12:58
Aha, ještě tu není vlákno CF Moto 800MT. Tak zakládám.
Včera na cca hodinku a 55 km jsem si ji půjčil od prodejce. Upřímně, subjektivní dojem rozpačitý. Asi jsem měl velká očekávání po tom, co mě už dříve velmi pozitivně překvapila CF Moto 650 MT. Osmistovka mi ale nějak nesedla. Téměř ve všem souhlasím s Honzovým prvním dojmem v článku redakce. Trošku vyšší motorka s vysoko těžištěm, kvalita ovladačů a zpracování odpovídá ceně této motorky, displej přehledný a čitelný, ochrana před větrem velmi dobrá (mám 179cm), sedlo překvapivě pohodlné, stejné jako příjemná cestovní ergonomie posezu. Subjektivní negativa: slabá pružina stojanu, který za jízdy bouchal, motorka mi přišla zvláštně celá tvrdá, taková uskákaná koza (možná jen problém v nastavení), nepřirozeně vysoko pedály řadičky a zadní brzdy...a to i pro polohu v sedě, rychlořazení hrubší, zobrazení kontrolek blinkrů na displeji nízko mimo zorné pole a necitlivý ovladač blinkrů. Co mi nesedlo absolutně byl motor, jeho projev, chod, nastavení map a reakce el. plynu. Sílu má. Ale ucukaný, necitlivý, nepředvídatelný, hodně vibrující. O nějaké plynulosti a lineárnosti nemůže být řeč. Pro mě osobně to vůbec nebylo příjemné, a za jízdy jsem z toho byl nervózní. Nevím, možná by pomohlo jiné mapování a větší výběr map, úprava reakce el. plynu. A taky se mi nelíbil plechový zvuk motoru a výfuku. Žádné basy. Pro prodejce mé dojmy vůbec nebyly překvapením. Takových názorů je prý od zákazníků hodně. Zatímco podle prodejce je 650 MT motorka pro každého, tak 800 MT je už specifická, je pro fanoušky KTM. Je fakt , že KTM jsem nikdy nezkoušel a už asi tuším, že mi taky nebude sedět. Takže vyzkoušejte. Určitě to ale není motorka úplně pro každého. Jak se teď rádo a často říká, ta motorka má svůj osobitý charakter. A skutečně má
Včera na cca hodinku a 55 km jsem si ji půjčil od prodejce. Upřímně, subjektivní dojem rozpačitý. Asi jsem měl velká očekávání po tom, co mě už dříve velmi pozitivně překvapila CF Moto 650 MT. Osmistovka mi ale nějak nesedla. Téměř ve všem souhlasím s Honzovým prvním dojmem v článku redakce. Trošku vyšší motorka s vysoko těžištěm, kvalita ovladačů a zpracování odpovídá ceně této motorky, displej přehledný a čitelný, ochrana před větrem velmi dobrá (mám 179cm), sedlo překvapivě pohodlné, stejné jako příjemná cestovní ergonomie posezu. Subjektivní negativa: slabá pružina stojanu, který za jízdy bouchal, motorka mi přišla zvláštně celá tvrdá, taková uskákaná koza (možná jen problém v nastavení), nepřirozeně vysoko pedály řadičky a zadní brzdy...a to i pro polohu v sedě, rychlořazení hrubší, zobrazení kontrolek blinkrů na displeji nízko mimo zorné pole a necitlivý ovladač blinkrů. Co mi nesedlo absolutně byl motor, jeho projev, chod, nastavení map a reakce el. plynu. Sílu má. Ale ucukaný, necitlivý, nepředvídatelný, hodně vibrující. O nějaké plynulosti a lineárnosti nemůže být řeč. Pro mě osobně to vůbec nebylo příjemné, a za jízdy jsem z toho byl nervózní. Nevím, možná by pomohlo jiné mapování a větší výběr map, úprava reakce el. plynu. A taky se mi nelíbil plechový zvuk motoru a výfuku. Žádné basy. Pro prodejce mé dojmy vůbec nebyly překvapením. Takových názorů je prý od zákazníků hodně. Zatímco podle prodejce je 650 MT motorka pro každého, tak 800 MT je už specifická, je pro fanoušky KTM. Je fakt , že KTM jsem nikdy nezkoušel a už asi tuším, že mi taky nebude sedět. Takže vyzkoušejte. Určitě to ale není motorka úplně pro každého. Jak se teď rádo a často říká, ta motorka má svůj osobitý charakter. A skutečně má
800 MT jsem měl půjčenou na pár dní a přes tisíc km. Podvozek se mi hodně líbil a to jsem zkusil od pěkných zatáček až po opravdu hodně rozbité asfaltky. 600 km téměř v kuse nebyl problém a cítil jsem se fakt pohodlně (vibrace motoru? s tím jsem tedy problém neměl). Ten elektronický plyn je dost citlivý (až je to někdy na škodu), ale dá se s tím naučit a ze začátku přepnutí na "uhlazenější" režim RAIN taky pomůže. Výkon motoru a zvukový projev nehodnotím - každý má jiné očekávání - mě naprosto nic nechybělo Zklamalo mě přední plexi. Pro mých 185 cm bych rozhodně využil vyšší. Ergonomie některých ovladačů mohla být taky lepší a víc promyšlená. Stejně tak displej. Spousta místa a informací na různých obrazovkách, vždy čitelné zobrazení, ale některé kontrolky zbytečně malé a mimo zorné pole (zejména u blinkrů mě to štvalo). Aspoň mají ty blinkry automatické vypínání, tak i ten malý přepínač bez odezvy se dal nějak přežít. Celkově hodně dobře vybavená motorka za zajímavou cenu. Asi pořád si dost lidí najde důvod, proč si připlatit za "značku", ale už je to hledání rozumných důvodů čím dál tím těžší
2 reakcí na tento příspěvek CF Moto 800MT
Pro bigtomase: Takže mně na předváděčku a zdejším redaktorům na dlouhodobý test dal výrobce zrovna nějaké dva vadné kusy. Smůla. Nebo naopak ty jsi měl štěstí na bezvadný kus. V tom případě má výrobce problém s normami kvality...kdy je loterie, jak kvalitní kus na zákazníka vyjde.
A nebo jsi jen naprosto nekritický majitel motorky
A nebo jsi jen naprosto nekritický majitel motorky
Motorka je to pěkná, ale nevidím tam cenovou výhodu oproti konkurenci. Je to sice levnější, ale ne o tolik aby mě to přesvědčilo do toho jít. V-Strom 1050XT 299 000Kč základ, 339 000Kč verze s drátěnýma kolama. Tenere 700 314 900Kč a CFmoto 249 990Kč základ nebo 276 990Kč verze s drátěnýma kolama.
Za posledních pár let nový motorky dost podražily, takže každá konkurence je dobrá, ale mohli by být agresivnější.
Za posledních pár let nový motorky dost podražily, takže každá konkurence je dobrá, ale mohli by být agresivnější.
1 reakcí na tento příspěvek CF Moto 800MT
Motorka fakt vzhledově i docela pěkná a slušně vybavená, ale mně na těch všech číňanech vadí taková ta celková nedotaženost a nevyrovnanost celé motorky. Konkrétně tady u této dají náklonové abs, ale není tam kontrola trakce. Tváří se to jako cestovní enduro, ale vzadu je 150mm zdvih. Má to plně stavitelný podvozek, ale vzadu jednoduše nenastavíš ani předpětí pružiny. Má to tempomat, ale až od 4. stupně a jen do 130. Má to velký barevný displej, kde velká část místa je nevyužitá nebo zabraná zbytečnou grafikou, takže údaje je nutné přepínat a to ještě navrhnul někdo, kdo asi na motorce nikdy nejel. No a pak takové ty obecné věci - vysoká váha vs. slabý motor (to není úplně případ tohoto stroje), vysoké těžiště, naladění motoru/el. plynu, kvalita zpracování některých věcí atd. No a hlavně, když se k tomu už úplně nepřidává zas tak výhodná cenovka a otázka je také budoucí hodnota/prodejnost, tak moc důvodů ke koupi osobně nevidím. Když si vemu třeba toho V-Stroma, Tenerku, Tigera, vím, že to kdykoliv slušně prodám, bude-li třeba, je na to hromada příslušenství a jsou to spolehlivé ověřené stroje. Po těch všech reklamních recenzích a kampani na toto CF Moto před jeho uvedením jsem čekal opravdu více.
Naposledy editováno 17.06.2022 08:45:16
Naposledy editováno 17.06.2022 08:45:16
1 reakcí na tento příspěvek CF Moto 800MT
Jako autor prvního příspěvku musím férově doplnit svoji původní zkušenost s CF Moto 800 MT o další, včerejší. U jiného prodejce, tentokrát motorka v tom základním provedení Sport, najeto cca 1900 km, jiná trasa, mimo město, krásné okresky kolem Třebíče a Dalešické přehrady.
Tentokrát mi přišel podvozek perfektní, měkčí, zřejmě jinak nastavený. Ochrana před větrem slušná, plexi jsem měl na max. a při 140 km/h to bylo na moji výšku přesně akorát. Takže jezdci do 180 cm v pohodě. Mohlo by být plexi širší, fouká na ramena, což včera v horku nevadilo, ale v chladném počasí to bude horší. V-Strom to má opačně, na šířku je ochrana lepší, na výšku jsem musel dát ještě deflektor. Na moji postavu naprosto perfektní ergonomie posezu, pohodlná, cestovatelská, nohy rovně dolů, na svém V-Stromu sedím o trochu sportovněji, pokrčenější kolena a řídítka víc vpředu. CF má velmi pohodlně sedlo, i když možná nevypadá a pro mě rozumně široká řídítka. Na tomto kusu se mi ale moc nelíbily brzdy. Takové nevýrazné, vyměklé. Minule mi nevadily. To, co mi na minulém kusu vadilo nejvíc, motor a reakce na plyn, bylo na tomto kusu překvapivě o poznání lepší. Nevím, kolik měl ten první kus najeto, ale na tomto při 1900 km, už ten motor a výfuk neměl tolik mechanický zvuk, nevibroval, o od 4,5-5 tis. už zněl i příjemně a sportovně. Od těchto otáček a pod plynem se cítí motorka nejlíp. V konstantním plynu a v nízkých otáčkách má motor a hlavně elektronika plynu trochu problémy. Cuká, nedrží, jede trochu on-off, je neklidný. Má trochu turbo-efekt. Ale nebylo to rozhodně tak markantní až nepříjemné, jako u toho minulého kusu. Tam to bylo trochu o strach. Tady by se s tím asi dalo docela fungovat a zvyknout.
Takže bud záleží na nastavení a zajetí, nebo na jaký kus zrovna trefíte. Třeba zkusím někde půjčit ještě i třetí kus na srovnání.
Tentokrát mi přišel podvozek perfektní, měkčí, zřejmě jinak nastavený. Ochrana před větrem slušná, plexi jsem měl na max. a při 140 km/h to bylo na moji výšku přesně akorát. Takže jezdci do 180 cm v pohodě. Mohlo by být plexi širší, fouká na ramena, což včera v horku nevadilo, ale v chladném počasí to bude horší. V-Strom to má opačně, na šířku je ochrana lepší, na výšku jsem musel dát ještě deflektor. Na moji postavu naprosto perfektní ergonomie posezu, pohodlná, cestovatelská, nohy rovně dolů, na svém V-Stromu sedím o trochu sportovněji, pokrčenější kolena a řídítka víc vpředu. CF má velmi pohodlně sedlo, i když možná nevypadá a pro mě rozumně široká řídítka. Na tomto kusu se mi ale moc nelíbily brzdy. Takové nevýrazné, vyměklé. Minule mi nevadily. To, co mi na minulém kusu vadilo nejvíc, motor a reakce na plyn, bylo na tomto kusu překvapivě o poznání lepší. Nevím, kolik měl ten první kus najeto, ale na tomto při 1900 km, už ten motor a výfuk neměl tolik mechanický zvuk, nevibroval, o od 4,5-5 tis. už zněl i příjemně a sportovně. Od těchto otáček a pod plynem se cítí motorka nejlíp. V konstantním plynu a v nízkých otáčkách má motor a hlavně elektronika plynu trochu problémy. Cuká, nedrží, jede trochu on-off, je neklidný. Má trochu turbo-efekt. Ale nebylo to rozhodně tak markantní až nepříjemné, jako u toho minulého kusu. Tam to bylo trochu o strach. Tady by se s tím asi dalo docela fungovat a zvyknout.
Takže bud záleží na nastavení a zajetí, nebo na jaký kus zrovna trefíte. Třeba zkusím někde půjčit ještě i třetí kus na srovnání.
zahadnytajemny> ono záleží, kolik má ta motorka najeto, jestli je už zajetá a jak komu sedí ten el. plyn. Mě to třeba nedělá problém od začátku , stejně tak brzdy- musí si sednout a po prvních dvou jízdách už to brzdí skvěle ...a ani ta díra mezi 5 a 5500ot/min mi nijak zvlášt nevadí, protože je tak nepatrná, když jí naložíš, tak to v tom momentu sice zaregistruješ, ale už jseš někde na 7 tisících , sposta lidí píše, že po zajetí to uplně zmizelo ..a navíc už je vydaná ta úprava mapy, kterou testují v austrálii, protože tam se prodává nejvíc a jako první, která opravuje tuhle nedokonalost, upravuje asi nějak křivku výkonu a navíc vylepšuje citlivost řazení quickshifterem. Je super, že to jde ladit takhle přes T-Box
Ja jsem si ji půjčil , když měla 100km na displeji a hned jsem zkoušel, jak jede, kolik jede, jak jde quickshifter , na polňačku, v lese ...a to je problém, protože třeba výrobce radí quickshifter po dobu zajíždění ( což je 1000km) asi prvních 500 km spíš nepoužívat a pak přijde takovej dobytek, jako já a hned ji nakládá, i když neni zajetá, protože většina těch předváděček zajetá ještě ani neni
ta brzda a řadička se dají nastavit. Když jsem si přebíral motorku, tak mi ji technik nastavil podle sebe a mě to plně vyhovuje, protože byl asi tak stejně velkej, jako já
Jinak jak tu někdo zmiňuje kvalitu zpracování, tak ji asi neviděl. Ta motorka je srovnatelná s Vstromem, Tenerre a jinýma , navíc Tenere je spíš víc hodně do terénu, takže kategorii užití tak zas srovnávat nejde, na Vstromu se mi zas sedí blbě ( s víc zalomenýma kolenama) V-Strom od Suzuki taky neni nejaka buhvijaka kvalita, je to rozpočtovka, stejně jako spousta dalších motorek - mel jsem Bandita ), to , že na ostatní znacky je spousta doplnku ke koupi je pravda, ale tady zadny uz ani nepotrebujes, protoze je ma ta motorka v zakladu. Cenově uplne v pohode, protoze kdyz clovek spocita, kolik veci by si priplatil na jine znacce za doplnky, tak to srovnani cen neni uz tak slavne, protoze jinde vyleze o peknych par desitek tisic jinam.
Mam ji zatim jen kratce, ale co me sere je ten mikrospinac blinkru ...v rukavici mam blbou zpetnou odezvu a musim koukat na displej, jestli jsem zapnul blinkr...ale asi si zvyknu
Naposledy editováno 17.09.2022 23:00:24
Ja jsem si ji půjčil , když měla 100km na displeji a hned jsem zkoušel, jak jede, kolik jede, jak jde quickshifter , na polňačku, v lese ...a to je problém, protože třeba výrobce radí quickshifter po dobu zajíždění ( což je 1000km) asi prvních 500 km spíš nepoužívat a pak přijde takovej dobytek, jako já a hned ji nakládá, i když neni zajetá, protože většina těch předváděček zajetá ještě ani neni
ta brzda a řadička se dají nastavit. Když jsem si přebíral motorku, tak mi ji technik nastavil podle sebe a mě to plně vyhovuje, protože byl asi tak stejně velkej, jako já
Jinak jak tu někdo zmiňuje kvalitu zpracování, tak ji asi neviděl. Ta motorka je srovnatelná s Vstromem, Tenerre a jinýma , navíc Tenere je spíš víc hodně do terénu, takže kategorii užití tak zas srovnávat nejde, na Vstromu se mi zas sedí blbě ( s víc zalomenýma kolenama) V-Strom od Suzuki taky neni nejaka buhvijaka kvalita, je to rozpočtovka, stejně jako spousta dalších motorek - mel jsem Bandita ), to , že na ostatní znacky je spousta doplnku ke koupi je pravda, ale tady zadny uz ani nepotrebujes, protoze je ma ta motorka v zakladu. Cenově uplne v pohode, protoze kdyz clovek spocita, kolik veci by si priplatil na jine znacce za doplnky, tak to srovnani cen neni uz tak slavne, protoze jinde vyleze o peknych par desitek tisic jinam.
Mam ji zatim jen kratce, ale co me sere je ten mikrospinac blinkru ...v rukavici mam blbou zpetnou odezvu a musim koukat na displej, jestli jsem zapnul blinkr...ale asi si zvyknu
Naposledy editováno 17.09.2022 23:00:24
2 reakcí na tento příspěvek CF Moto 800MT
A nezapomeňme na nějak přehlíženou konkurenci BMW F 750 GS se základní cenou 250 tis. stejnou jako základ CF Moto 800 MT Sport. Dle vlastní zkušenosti síla motorů v reálu srovnatelná...nehledě na německou preciznost ve všem. Tady už vůbec není o čem přemýšlet.
Tak dnes jsem byl na garanční prohlídce po roce, najeto mám přes 6000 km, tak napíšu pár postřehů z motorky.
Přibližně po 5500 km se motor neskutečně uklidnil. Do té doby mi jeho chod připadl takový surový, tvrdý a vzhledem k tomu, že jsem nikdy nesedlal KTMku, považoval jsem to za normální chod i když jsem si v duchu přál, aby byl chod motoru takový jemnější. Do této doby se hodně těžko dala držet rychlost 50 km/h, motor byl takový ucukaný na čtvrtý rychlostní stupeň, proto jsem spíš 50 kou jezdil na trojku a ve vyšších otáčkách. V současné době, tedy po zajetí se projev motoru změnil na předoucí si kočičku. Je klidný, vyrovnaný s dostatečným zátahem, prostě je s motorkou radost vyrazit na cesty.
Co se týče tempomatu a plynu, plyn se po aktualizaci zjevně zklidnil, je lépe dávkovatelný, přesný, prostě radost za to zabrat. Tempomat už lze spustit při čtvrtém rychlostním stupni, ale ideální rychlost při jeho používání je od 55 km výše. Na třetí rychlostní stupeň nelze tempomat zapnout, nebo spíš zapnout ano, ale stejně nefunguje.
Ideální rychlost co jsem tak vypozoroval je od 90/h km do 110 km/h, taková rychlost na pohodu a kochačku, ale ani při vyšších rychlostech nedochází k nějakým vibracím, motorku je prostě radost řídit. Krásně se jezdí i vy stupačkách.
Co se týče spotřeby, tak ta se mi dlouhodobě ustálila na 4,7 litrech a to jezdím spíš v horském prostředí.
Při cestování po dálnici jede motorka skvěle, není vůbec brzdou provozu a i ve dvou s plnými kufry nebyl vůbec problém s předjížděním vozidel.
Na prášky jsem byl ze směrovek, nebo spíš z přepínače směrovek. Na pravou stranu šly směrovky zapnout v pohodě, při předjetí vozidla jsem však už nebyl schopen zapnout pravou směrovku. To samé se mi stávalo na křižovatkách, kde jsem odbočoval doprava. Nakonec jsem koupil i textilní rukavice, abych více cítil mikrospínač, spínající směrovky, nic se však nezměnilo i když jsem více cítil spínání spínače. Rozhořčen jsem vyrazil k prodejci, zde chvíli spínač fungoval po chvíli zase ne. Servisní technik a prodejce mě pohladil za ušima a sdělil mi, že to čas od času na těchto mikrospínačích nejde a že tuto závadu lze odstranit dvojklikem, tedy dva krát zatlačením jako by vypnutím směrovky při zapnutém displayi. Od té doby spínač funguje bez problému, tak uvidíme.
Celkem mi chybí na motorce nějaký úložný prostor, protože lékarničku nejde nikam strčit.
Na motorku jsem dokoupil gumový kryt zadního centrálního tlumiče, moc dobrá věc, CNC páčky, schránku na nářadí a přídavný boční padací rám, zatím vše z Alliexpresu. Po namontování ještě přiložím fotky. Za těch 6000 km jsem na motorce nic nedotahoval, nebyla na ní žádná závada ani nic neupadlo, prostě za mě moc příjemná a vážně krásně ovladatelná motorečka.
Ještě dodám, že v aplikaci na mobilu CF MOTO lze sledovat stav benzínu v nádrži, vyhledat motorku, kde je zaparkovaná, stav tachometru, stav baterie, č. motoru, win, navigace a další věci.
Přibližně po 5500 km se motor neskutečně uklidnil. Do té doby mi jeho chod připadl takový surový, tvrdý a vzhledem k tomu, že jsem nikdy nesedlal KTMku, považoval jsem to za normální chod i když jsem si v duchu přál, aby byl chod motoru takový jemnější. Do této doby se hodně těžko dala držet rychlost 50 km/h, motor byl takový ucukaný na čtvrtý rychlostní stupeň, proto jsem spíš 50 kou jezdil na trojku a ve vyšších otáčkách. V současné době, tedy po zajetí se projev motoru změnil na předoucí si kočičku. Je klidný, vyrovnaný s dostatečným zátahem, prostě je s motorkou radost vyrazit na cesty.
Co se týče tempomatu a plynu, plyn se po aktualizaci zjevně zklidnil, je lépe dávkovatelný, přesný, prostě radost za to zabrat. Tempomat už lze spustit při čtvrtém rychlostním stupni, ale ideální rychlost při jeho používání je od 55 km výše. Na třetí rychlostní stupeň nelze tempomat zapnout, nebo spíš zapnout ano, ale stejně nefunguje.
Ideální rychlost co jsem tak vypozoroval je od 90/h km do 110 km/h, taková rychlost na pohodu a kochačku, ale ani při vyšších rychlostech nedochází k nějakým vibracím, motorku je prostě radost řídit. Krásně se jezdí i vy stupačkách.
Co se týče spotřeby, tak ta se mi dlouhodobě ustálila na 4,7 litrech a to jezdím spíš v horském prostředí.
Při cestování po dálnici jede motorka skvěle, není vůbec brzdou provozu a i ve dvou s plnými kufry nebyl vůbec problém s předjížděním vozidel.
Na prášky jsem byl ze směrovek, nebo spíš z přepínače směrovek. Na pravou stranu šly směrovky zapnout v pohodě, při předjetí vozidla jsem však už nebyl schopen zapnout pravou směrovku. To samé se mi stávalo na křižovatkách, kde jsem odbočoval doprava. Nakonec jsem koupil i textilní rukavice, abych více cítil mikrospínač, spínající směrovky, nic se však nezměnilo i když jsem více cítil spínání spínače. Rozhořčen jsem vyrazil k prodejci, zde chvíli spínač fungoval po chvíli zase ne. Servisní technik a prodejce mě pohladil za ušima a sdělil mi, že to čas od času na těchto mikrospínačích nejde a že tuto závadu lze odstranit dvojklikem, tedy dva krát zatlačením jako by vypnutím směrovky při zapnutém displayi. Od té doby spínač funguje bez problému, tak uvidíme.
Celkem mi chybí na motorce nějaký úložný prostor, protože lékarničku nejde nikam strčit.
Na motorku jsem dokoupil gumový kryt zadního centrálního tlumiče, moc dobrá věc, CNC páčky, schránku na nářadí a přídavný boční padací rám, zatím vše z Alliexpresu. Po namontování ještě přiložím fotky. Za těch 6000 km jsem na motorce nic nedotahoval, nebyla na ní žádná závada ani nic neupadlo, prostě za mě moc příjemná a vážně krásně ovladatelná motorečka.
Ještě dodám, že v aplikaci na mobilu CF MOTO lze sledovat stav benzínu v nádrži, vyhledat motorku, kde je zaparkovaná, stav tachometru, stav baterie, č. motoru, win, navigace a další věci.
2 reakcí na tento příspěvek CF Moto 800MT
Ahoj, jak řešíte uložení drobností typu lékárničky, nářadí, anitpichů? Můžete někdo doporučit nejakou schránku nebo kapsy?
Já si přidělal na zadní boční nosič plechovou schránku z Alliexpresu. Mám tam lékarničku a objem je tuším 5 litrů. Schránka je uzamykatelná. Jen musíš dávat pozor na uchycení, aby jsi nasadil boční kufry. Mám jí vyfocenou ve svém profilu. Jen je tam nápis GS, tak to budu muset přes zimu nějak upravit. Ale jinak schránka drží na dvou sponách a to velice pevně. Schránky jsou plastové a plechové, já doporučuji tu plechovou, myslím si, že ta plastová může časem prasknout, třeba od kamínku zadního kola.
Pro zajímavost - jak jsem nakonec pořešil úložné prostory:
1) Toolbox z Alíku pod levým bočním nosičem (nářadí, knoty, půllitrová flaška s nouzovou rezervou benzínu)
2) Textilní kapsa na řídítkách (lékárnička, náhradní rukavice, zámek, kabely k nabíječce)
3) Tankvak (hlavně na foťák s příslušenstvím, a event. na drobnosti, co je potřeba mít operativně při ruce).
Toolbox je připevněný pomocí montážní desky určené původně pro box GiVi. Tankvak vozím hlavně pokud beru foťák.
Naposledy editováno 27.12.2023 11:11:12
1) Toolbox z Alíku pod levým bočním nosičem (nářadí, knoty, půllitrová flaška s nouzovou rezervou benzínu)
2) Textilní kapsa na řídítkách (lékárnička, náhradní rukavice, zámek, kabely k nabíječce)
3) Tankvak (hlavně na foťák s příslušenstvím, a event. na drobnosti, co je potřeba mít operativně při ruce).
Toolbox je připevněný pomocí montážní desky určené původně pro box GiVi. Tankvak vozím hlavně pokud beru foťák.
Naposledy editováno 27.12.2023 11:11:12
OndraF> Já sem koupil tento na Aliexpress a je super. Původní dvojdílné sponky bránily kufru v nasazení, tak sem nechal jen zadní díl, vrtnul to skrz rám a cajk.
1 reakcí na tento příspěvek CF Moto 800MT
Ahojte
Neměnil někdo z vás origo sedlo za vyvýšené? A nevalí se někomu v garáži? Mám to vyšší a nesedí mi to. Díky za zpětnou vazbu. Zdarec
Neměnil někdo z vás origo sedlo za vyvýšené? A nevalí se někomu v garáži? Mám to vyšší a nesedí mi to. Díky za zpětnou vazbu. Zdarec
1 reakcí na tento příspěvek CF Moto 800MT
Mám stejnou zkušenost s předváděcí jízdou byl to velkej adept na novou motorku. motorka prostě divná možná pro fandy ktm ale mě to absolutně nesedlo taky pro to jsem šel do tigera 800 a to byl nejlepší možný tah naprosto skvělá motorka a už nikdy nepotřebuju měnit ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CF Moto 800MT
alpiniště píše: Mám stejnou zkušenost s předváděcí jízdou byl to velkej adept na novou motorku. motorka prostě divná možná pro fandy ktm ale mě to absolutně nesedlo taky pro to jsem šel do tigera 800 a to byl nejlepší možný tah naprosto skvělá motorka a už nikdy nepotřebuju měnit ?
Nikdy neříkej nikdy a radši si moc nezjišťuj, co si kde nechává dělat Triumph (to je k tomu BMW)
Naposledy editováno 03.06.2024 13:58:10
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Snížení výšky u CF MOTO 800MT CFMOTO 800MT | Virago007 | 19 | 14.11.2024 v 10:53 TomasNBK |
Cfmoto 800mt touring zadní perovani CFMOTO 800MT | Bartez95 | 1 | 22.7.2024 v 19:48 ivako |
Nová alebo jazdená cestovná motorka [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom, CFMOTO 800MT | engine_er | 40 | 15.7.2024 v 19:15 engine_er |
Žebříček adventure novinek v ČR CFMOTO 800MT, Honda XL750 Transalp, Benelli TRK 702 X | bledemon | 24 | 15.7.2024 v 11:12 bazin. |
Cfmoto 800mt touring CFMOTO 800MT | Bartez95 | 2 | 10.6.2024 v 08:17 Bartez95 |