Téma: MOTO guzzi hlučná rychlostka na 5 stupni
9.8.2022 v 09:07
Čau kolegové,
učinil jsem novou životní zkušenost a pořídil Brevu 750. Krom sem tam svítící kontrolky FCI jsem narazil na problém zásadnější. Celkem silně kňučí rychlostka při zařazené 5-tce. Nemáte prosím někdo podobnou historku již za sebou se šťastným koncem ? Úplně jednoduše bych viděl řešení na aplikaci postupu rychlostka ven a jásání nad špatným kuželíkovým ložiskem.Potěšila by mne jakákoliv informace, včetně doporučení servisu dostupného z Jičína.
Díky, přeji hezkej den a něco veselého ...
Hrošik777
učinil jsem novou životní zkušenost a pořídil Brevu 750. Krom sem tam svítící kontrolky FCI jsem narazil na problém zásadnější. Celkem silně kňučí rychlostka při zařazené 5-tce. Nemáte prosím někdo podobnou historku již za sebou se šťastným koncem ? Úplně jednoduše bych viděl řešení na aplikaci postupu rychlostka ven a jásání nad špatným kuželíkovým ložiskem.Potěšila by mne jakákoliv informace, včetně doporučení servisu dostupného z Jičína.
Díky, přeji hezkej den a něco veselého ...
Hrošik777
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi hlučná rychlostka na 5 stupni
Neporadím, ale napíšu jen to, co jsem vyslechl v 1.kozí v Sušici před 4 dny, kdy jsem se o Breve 750 s nimi bavil - tedy teorie bez osobní zkušenosti, ale od lidí, co MG opravdu rozumí:
U starších ročníků á 03-06 je hlučnost převodovky vlastnost, a pokud motorka dostane to, co má dostat, vydrží převodovka i s jejími projevy desítky tisíc kilometrů jezdit, aniž by se cokoliv podělalo.
Mladší Brevy od cca 06 výš, už mají převodovku trošku jinou, a zvukova kulisa už není tak výrazná.
(nad Brevou 750 právě uvažujeme jako o jedné z možností pro mojí ženskou, proto o ní sháním rozumy).
U starších ročníků á 03-06 je hlučnost převodovky vlastnost, a pokud motorka dostane to, co má dostat, vydrží převodovka i s jejími projevy desítky tisíc kilometrů jezdit, aniž by se cokoliv podělalo.
Mladší Brevy od cca 06 výš, už mají převodovku trošku jinou, a zvukova kulisa už není tak výrazná.
(nad Brevou 750 právě uvažujeme jako o jedné z možností pro mojí ženskou, proto o ní sháním rozumy).
Cao, děkuji za názory a všeobecně slibuji, že si nenechám kauzu pro sebe... i když moc Brev nejezdí. Motka má necelé 50 (údajně) a vlastně jsem dosud zaznamenal jen pohled jediného uživatele kterému kňučela 4.Celkem mi to připadá pravděpodobnější než nešťastná 5.Protože hned vedle Brevy parkuje 850 T5, tak jsem byl chováním celkem překvapen. Konstrukci této převodovky jsem neviděl ale podle nějakých dávných příběhů s Tipem pomohla víc výměna ložiska než náhrady převodů.
Jinak mi připadá motka pro holky hůř manipulovatelná než třeba KAWA Zephyr 550. Tento týden zajedu k odborníkům do Poděbrad a jsem zvědav co se dozvím.
Všeobecně děkuji, bylo to báječné....
Hezké dny a suchou silnici přeji
Hrošik z Jičína(teď)
Jinak mi připadá motka pro holky hůř manipulovatelná než třeba KAWA Zephyr 550. Tento týden zajedu k odborníkům do Poděbrad a jsem zvědav co se dozvím.
Všeobecně děkuji, bylo to báječné....
Hezké dny a suchou silnici přeji
Hrošik z Jičína(teď)
Tak 850 je uplne jiný motor ....
750 měli dřív s prevodovkama problém ... měl jsem Nevadu, a převodovka kvílela jak protržená. Ale je to přesně jak píšou první kozí ...
750 měli dřív s prevodovkama problém ... měl jsem Nevadu, a převodovka kvílela jak protržená. Ale je to přesně jak píšou první kozí ...
Cao kolegové,
díky za informace a komentáře... Do Poděbrad jsem dojel ale pana Havlíčka nenašel neb mi elektricky zemřel stroj a slavnostně jsem se vrátil na plošině v boudě. S panem Havlíčkem jsem večer mluvil telefonem a říká co všichni motoznalci v okolí, nechat na zimu až bude čas mít motku na stojanu více dnů. Jeho doporučení se podívat na oil ve špajsce, případně vyměnit. Což jsem plánoval a obhlížím otvory na obměnu....Oil májí i Kelíci. Obecně moc nevěřím na opotřebení koleček ...to se ale uvidí posléze.
Tedy zatím díky a všeobecný zdarec.
Hrošik Martin
díky za informace a komentáře... Do Poděbrad jsem dojel ale pana Havlíčka nenašel neb mi elektricky zemřel stroj a slavnostně jsem se vrátil na plošině v boudě. S panem Havlíčkem jsem večer mluvil telefonem a říká co všichni motoznalci v okolí, nechat na zimu až bude čas mít motku na stojanu více dnů. Jeho doporučení se podívat na oil ve špajsce, případně vyměnit. Což jsem plánoval a obhlížím otvory na obměnu....Oil májí i Kelíci. Obecně moc nevěřím na opotřebení koleček ...to se ale uvidí posléze.
Tedy zatím díky a všeobecný zdarec.
Hrošik Martin
Ahoj kolegové,
moc nestíhám ale olej byl v rychlostce vyměnil. Zkušebně jsem najel asi 50 km a je pozorovatelná změna . Nikoliv ve smyslu úplného odstranění hlučné 5 ale zmenšení intenzity. Obecně bych v rámci léčby tohoto neduhu výměnu oleje doporučoval. Dal jsem tam speiál, který se leje i rychlostek ZF velkých tracků. Trochu si dělám naději, že by se po najetí alespoň 200 km mohla hlukotvorba ještě zmenšit.. Jinak mi blikala až svítila kontrolka EFI. Lambda sondu mám sehnanou a snad se mi povede jí zítra naaplikovat. Podám zprávu o vítězstvích a prohrách.
Hezké dny a suché silnice bez listí přeji všem
Martin hrošik
moc nestíhám ale olej byl v rychlostce vyměnil. Zkušebně jsem najel asi 50 km a je pozorovatelná změna . Nikoliv ve smyslu úplného odstranění hlučné 5 ale zmenšení intenzity. Obecně bych v rámci léčby tohoto neduhu výměnu oleje doporučoval. Dal jsem tam speiál, který se leje i rychlostek ZF velkých tracků. Trochu si dělám naději, že by se po najetí alespoň 200 km mohla hlukotvorba ještě zmenšit.. Jinak mi blikala až svítila kontrolka EFI. Lambda sondu mám sehnanou a snad se mi povede jí zítra naaplikovat. Podám zprávu o vítězstvích a prohrách.
Hezké dny a suché silnice bez listí přeji všem
Martin hrošik
Ahoj GUZZI rekové,
akce poznávání se s malou Guzzinou pokračuje. Jarní rozjezd byl bez obtíží. Studená skříň a olej příjemná nebyla. Po pár kilometrech (cca.30), se vše uklidnilo. Pokud se olej v rychlostce ohřeje, tak se opravdu hlučný projev zmenšuje. Zatím se situace celkem zlepšuje. Možná by stálo za úvahu použít olej používaný třeba v IT . Nevím. Momentálně mám sedlo na přešití, neb jej někdo úspěšně snížil. Dobrá zprávy tedy doplním po návratu z krátké dovolené. Jinak blikající EFI odstraněno výměnou lambdy. Vyměněné pneu a mám pocit, že jedu s úplně jinou motkou. Čau , hezké dny a dobrou náladu všem
Hrošik
akce poznávání se s malou Guzzinou pokračuje. Jarní rozjezd byl bez obtíží. Studená skříň a olej příjemná nebyla. Po pár kilometrech (cca.30), se vše uklidnilo. Pokud se olej v rychlostce ohřeje, tak se opravdu hlučný projev zmenšuje. Zatím se situace celkem zlepšuje. Možná by stálo za úvahu použít olej používaný třeba v IT . Nevím. Momentálně mám sedlo na přešití, neb jej někdo úspěšně snížil. Dobrá zprávy tedy doplním po návratu z krátké dovolené. Jinak blikající EFI odstraněno výměnou lambdy. Vyměněné pneu a mám pocit, že jedu s úplně jinou motkou. Čau , hezké dny a dobrou náladu všem
Hrošik
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Breva 750 [1, 2] Moto Guzzi Breva 750 | MATEJJ. | 36 | 26.5.2024 v 15:09 pavelpanuska |
Počítadlo kilometrů - STK Moto Guzzi Breva 750 | sanstefan | 14 | 22.4.2024 v 20:33 Pedl |
Inazuma 750, Zephyr 550, nebo Breva 750 Kawasaki Zephyr 550, Suzuki GSX 750, Moto Guzzi Brev... | jincom | 16 | 16.1.2024 v 10:39 hansdorf |
Sháním Moto Guzzi Breva 750 Moto Guzzi Breva 750 | jincom | 13 | 30.12.2023 v 09:28 jincom |
Svítí mazání při vypnutém klíčku... Moto Guzzi Breva 750 | Clostridia | 7 | 18.8.2021 v 20:50 kerut |