Chci si pořídit Triumph Bonneville, ale vzhledem k tomu, ze jsem začátečník, tak nevím zda pořídit T100 nebo T120. Jaké mate s oběma variantami zkusenosti a jakou z nich byste mi doporučili? Beru ohled i na to, ze merim 193cm a vážím 113 kg. Vim, ze motorky jsou velikostně stnejne, ale přeci jen par koni navíc vzhledem k váze asi udělá své. Motorky bych chtěl upravit… kratší výfuky, kratší sedlo, led blinkry apod….
Predem diky za rady.
Pokud mas moznost si je projet, tak to udelej. T100 je jinak zprevodovana a kompenzuje ten vykonovej rozdil. Rika se, ze T120 jede jako T100 na prvnich 5 kvaltu a k tomu ma dalnicni 6. Takze zas zalezi, co od toho cekas a kde jezdis. Spousta lidi, vcetne Triumph dealeru, ti rekne, ze T100 je hbitejsi. Jedinej rozdil jsou rotujici hmoty na prednim kole a castecne v motoru (motor je stejnej, ma jiny vrtani, takze to neni tak, ze 1200 ma vetsi/tezsi motor). Obecne se tomu chce min do zatacek, T120 z techto duvodu jeste o neco hur. Coz jde resit upgradem podvozku, kdy ten rozdil je obrovskej (sam nemuzu uverit, ze se to pak vodi jako jakejkoliv jinej moderni naked).
T100 ma do roku 2020 jeden kotouc a brzdi to poklidne rekneme. Od 2021 sice furt jeden, ale lepsi (myslim misto Nissin je Brembo nebo obracene, ted nevim) a je to znatelne lepsi. Budes jezdit tak, ze to bude problem? Najdes lidi, co s tim ve dvou cestovali a problem to pro nebyl. Zalezi na stylu jizdy. Mas na novou?
Vyuzijes jako zacatecnik pripadnej potencial kroutaku 1200? Neni to zla motorka, ale zas si jen tak prdkat a nezatahnout si …ono to ma prekvapivou silu a jako zacatecnik muzes bejt nemile prekvapen, kdyz te to vystreli. Je to celkem lokomotiva, ale hodna.
Obe to jsou super motorky, ale neni to tak, ze jedna je lepsi nez druha!! 80Nm u 900 je slusna porce, to nema vetsina sportovnich sestek a tady to mas od 3000 otacek hned vsechno. Maleho vykonu bych se teda nebal, kroutak to kompenzuje.
Trochu elaborat, sorry. Ja volil 1200, ale ja z toho chci mit Bonneville R Me hrozne bavi, ze to vypada jako klasika s 35kW, ale dokaze to po upravach docela sportovne povozit.
Ak mas na t120 ku,tak si ju kupis uz len preto,ze ma vacsi objem...Ak prachy nemas,tak kupis t100 a pred sebou si budes zdovodnovat vsetky vyhody mensieho objemu
Taky záleží na tom, kde a jak s tím plánuješ jezdit. V Praze a na přilehlých silnicích nižších tříd se královsky bavím i va SRku, které má 20kw a 30nm.
Naposledy editováno 01.10.2022 21:38:47
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Bonneville T100 VS T120
Pokud si na nich nejel (a nikdo z borců nahoře ti nechce doplatit ten cenovej rozdíl, když teda je nutno brát 12ku) tak si s naprostým klidem vezmu tu 900. Podívej se na parametry sportovních 600 (jako je třeba to CBR) a zjistíš, že tyhle žihadla mají v nejvyšší otáčkách o 15% (!) nižší krouticí moment, než má 900 Bonneville už cca od 3500 otáček. Navíc ta převodovka má celkem krátký kvalty - protože na tom fakt nepotřebuješ jet trvale 160 a ani to moc nejde - takže je ta síla a zrychlení ještě umocněný. Sílu 1200 museli "roztáhnout" do 6ti kvaltů, takže na prvních 5 jednou obě docela podobně.
Sežeň si lehce jetou třeba v Německu, ušetříš ten první propad ceny a zbude ti na nějaký doplňky. Brát 1200 je určitě možný, má asi větší řekněme potenciál, ale ty ho vůbec nevyužiješ a zaplatíš o hroznej kotel víc.
Myslím, že toto je hodně zajímavý:
https://motorky.bazo...2020-odpocet-dph.php
Poradíte, na co si dát pozor a tak?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Bonneville T100 VS T120
Díky
Alternativy jsou W800, občas se objeví něco zajímavého 150-175tis Kč, je to víc retro určitě. Nebo RE Interceptor, sice má menší výkon, ale "chce" víc jet, za 150 v klidu seženeš jen lehce ojetou. A samozřejmě další. Koukni třeba na Brixton a jeho modely 500 a 1200. Slyším na to chválu ze všech stran a od lidí, kteří ví a věřím jim. Nebo mi přijde třeba fajn tohle motorky.bazos.cz/inzerat/157108081/moto-guzzi-v7-classic.php Pojede to míň, jak ten Bonneville, ale charakteru to má kopec (narozdíl od V7III), je to fakt strašně dobrý, krásný, máš to s kuframa, za pár korun a stylovka jak hovado.
Scramblery od Ducati jsou obecně větší janci, chce se tomu jet, je to veselý, hravý, divočejší, je to taky stylovka, ale jiným způsobem. Bonneville je usedlejší. Na druhé straně s těmi úpravami, co má ten v odkazu, to už bude sportovnější svezení.
Ale to si tu tak povídáme. Pokud se neprojedeš, nevíš. Naštěstí vše z toho je dobrá volba a měl bys být spokojenej. Tak možná hledej nějakou supr nabídku z všech těhle modelů a nesoustřeď se jen na jedinou moto.
Naposledy editováno 04.10.2022 14:52:53
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Bonneville T100 VS T120
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Bonneville T100 VS T120
Jinak jestli máš až takovej budget, můžeš zkusit tohle:
https://motorky.bazo...ville-t120-black.php
https://www.tipmoto....od-cr-1-majitel.html
To jen tak k výběru opravdu první velké motorky.
Teď nově prodává: https://www.motorka...0-black-1797628.html
Je to, ale dovoz. Máte s tím někdo zkušenosti. Na co si dávat bacha?
Díky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph Classics [1 ... 4, 5] Triumph Thruxton 900, Triumph Bonneville 800, Triump... | WildOne | 139 | 10.10.2024 v 22:58 duran_70 |
Chladicí kapalina H4DX Hybrid OAT -... Triumph Bonneville T120 | hello | 12 | 19.9.2023 v 16:10 Krautkopf |
Bzučí při brzdění přední brzdou [1, 2, 3] Triumph Bonneville 900, Triumph Bonneville T100, Tri... | vyletnik | 66 | 11.6.2023 v 16:49 jindr |
Odpočet DPH při dovozu z Německa Triumph Bonneville T120 | jb1982 | 27 | 25.4.2023 v 12:30 CRF1000 |
Koupě ojeté motorky Německu Triumph Bonneville T120 | jb1982 | 3 | 9.3.2023 v 12:08 Gahan37 |