Téma: Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
21.10.2022 v 19:20
Nic lehčího než 701/690 na takový cesty neexistuje. Nejde sehnat a nevyrábí se.
Ty kraviny dole ani nemá cenu číst, je tam dohromady tak 10 přízpěvků k věci a závěr už znáte.

Vážení, moje motorka, mastodont 701 je hrozně těžká a nedá se reálně odlehčit. Tak přemejšlím, co si pořídit lehký enduro cca 115 kilo, hodit na něj brašny, vaky s benzínem a vyrazit na něm do vzdáleností tak 1-5 tkm od baráku po silnici a na místě krosit. Navedl mě na to nejdřív Jaro a teď jeden známej mě dohlodal tím, že o podobným stroji uvažuje. Něco lehkýho na cestování, protože už je starší a 701 je na něj moc vysoká a těžká. Vysoká by nevadila, ale těžká vadí.

Téma je myšlený vážně, nedělám si srandu. Jestli to nebude znatelně horší cestovat na něm, než na 701/690 tak by to stálo za zvážení. Sice na to tyhle stroje nebudou primárně určený, ale lehce potunit se to určitě dá.

Díval jsem se a v úvahu připadá tak exc 500, nebo swm 500. 300 tisíc x 180 tisíc nové stroje. Docela pálka a rozdíl.
Případně nějaký jiný duál enduro stroj.

Jenže zatím mi nikdo neřekl, jak to pojede po dálnici v rychlosti 100-110 kmh cruise speed. Spotřeba x opotřebení motoru x intervaly oleje. Ceny za generálkování motoru. Samozřejmě bych zgelovatěl a komplet překopal sedadlo a nějak pořešil držení bagáže na nosiči cca 25 kilo nákladu + 100 kg + vaky na benzín vepředu + já s oblečením. Větrnej štítek a relý masku a super drahý extra nádrže nechci, je to zbytečný. Možná jednu 5l přídavnou na přední vidle, jako to mám teď a na ní pořádný led reflektory pro noční krosení.
Jo a vibrace do řidítek, to je pro mě neznámá a srovnat můžu tak akorát se 701 kou, nebo 690kou novou. Ne se starým vibrátorem LC4.

Jestli máte nějaký poznatky k tématu tak sem s nimi. Přízpěvky typu: že se na tom nedá jet ani z prahy do brna raději ne.

Děkuji za pozornost.

Naposledy editováno 11.06.2024 08:49:07


1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici

22.10.2022 v 19:30 | Nahoru | #1
Nečetl jsem to tu úplně celé, ale tys propásnul CCM GP450. Jednovál 450 od BMW, 20l nádrž, 260 zdvihy, cca 125 kilo suchá...

(reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici

22.10.2022 v 19:43 | Nahoru | #2
vojtechposmourny> Zrovna tento stroj bych moc nedoporučoval. Jen vyměnit řetězové kolečko je práce na půl dne a když chytneš pod řetěz klacek, většinou to řetěz nerozdýchá. To se zrovna na enduru moc nepovedlo. A spojka rovnou na klice.........sice menší síly, ale o to větší otáčky - párkrát jí lízneš a stojíš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
EXC 500 coby cestovní stroj pro del... [1 ... 10, 11] KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days Eso_Rimmer 325 Včera v 16:31 ZdendaZB
nové CRF450R versus EXC500 na cesto... [1 ... 4, 5] Honda CRF 450R, KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days ZdendaZB 132 29.9.2024 v 18:43 ZdendaZB
TET Srbsko KTM EXC 500 F erbe 3 12.9.2024 v 18:28 Eso_Rimmer
KTM EXC 23 24 jak se liší KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days ZdendaZB 0 5.9.2024 v 20:16 Kohlstein
SWM RS 500 R 2021 SWM RS 500 R KubAiS 22 19.6.2024 v 06:48 krokoš


TOPlist