Má vubec cenu měnit moto s většími ráfky za klasiku , když v terénu ujedeme max 10% jízd.
U mne je to čistě věc designu, protože se mi líbí pletené kola...
Dík M.
Naposledy editováno 06.01.2023 14:11:52
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl v ovládání a řízení
A to nejsem sam nijak prehnane velikej.
Jak se rikalo uz ve 12. století - poradny chlap ma vpředu 21-palcove kolo.
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl v ovládání a řízení
E: Na drátech seženeš obojí ne? Jak 19/17, tak 21/18(17).
Naposledy editováno 06.01.2023 23:36:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl v ovládání a řízení
Na bezne pouzivani je nej 27,5.
V terenu 29.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl v ovládání a řízení
yeuop píše: Drakl> Mam tri horska kola s kolama 26, 27,5 a 29.
Na bezne pouzivani je nej 27,5.
V terenu 29.
A keby si mal len to na 26kách, bránilo by ti niečo jazdiť na ňom v teréne?
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl v ovládání a řízení
Vytipoval bych si 2-3 motorky co se mi líbí, svezl bych se na nich a vzal bych tu, na které se mi jede nejlíp. Neřešil bych čísla.
Ale abych to upřesnil. V současné době mám Triumpha explorera na kolech 17" a 19". U staršího provedení byla kola vždy 17 + 19". A mohla byt drátěná i hliníková. Uvažují, že si po dlohé době udělam radost a půjdu do nového Tigera 1200. To už je úplně nová motorka. A drátěná kola jsou jen u provedení Rally a ty jsou 18 a 21 palců. Takže crossové rozměry. V terénu nejezdíme, max nějaká šotolinka. Tak jestli to má cenu měnit vyzkoušné, jen proto že to lépe pro mně vypadá.
Zatím Martin.