2 reakcí na tento příspěvek Samolepky na jawach
1 reakcí na tento příspěvek Samolepky na jawach
1 reakcí na tento příspěvek Samolepky na jawach
Ale jinak jako tuning to nemělo funkci. Design a fraježina,..
1 reakcí na tento příspěvek Samolepky na jawach
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Samolepky na jawach
Dolin píše: Rozhodně moc běžné izolepy až tak nebyly. Kupovaly se v Tuzexu a dokonce se nalepené pruhy i kradly (odlepením) :D
Ale jinak jako tuning to nemělo funkci. Design a fraježina,..
Čau, boli bežné, dali sa kúpiť normálne v papiernictve. Boli všelijaké farebné kombinácie a šírky. Plastové . Najväčšia frajerina boli tenučké s kombináciou hliníkový podklad a tomu tiež rôzne farby. To boli aj cenovo niekde inde. Do Tuzexu sme chodievali kupovať rifle , CD, superky, wranglerky a tak.
krokoš píše: Čau, boli bežné, dali sa kúpiť normálne v papiernictve. Boli všelijaké farebné kombinácie a šírky. Plastové . Najväčšia frajerina boli tenučké s kombináciou hliníkový podklad a tomu tiež rôzne farby. To boli aj cenovo niekde inde. Do Tuzexu sme chodievali kupovať rifle , CD, superky, wranglerky a tak.
Presne tak ... papirnictvi a stribrno-barevna byla uplne nejvic . Kdyz socialisticke hospodarstvi zrovna melo v sachovnicich vypadek, prodavaly se i na pouti u kolotocaru.www.novelmoto.cz/Samolepici-pruh-Sachovnice-140-cm-d2280.htm
Vzhledem že jsem tu dobu zažil a jezdil na moto tak jenom né moto tak jak vyjela z fabriky, co šlo tak se ostříhalo, blatníky, na panelce vrchní maska, na 50tce třeba
podsedlový plechy.
Řízly se a ohnuly výfuky, našroubovaly se velký plácačky na blatníky, kdo měl známého čalouníka tak přešil sedlo, kolem víčka nádrže se vyřízla hvězda z filcu a spousta jinýho tuningu.
A největší borec byl kdo měl přístup k chromování tak dal pochromovat všechno co se dalo přenést přes vrátnici.
V dnešní době pro mladý nepochopitelný vždyť se dá všechno koupit.
1 reakcí na tento příspěvek Samolepky na jawach
A ČZ sport 125/175 ( minimálně z počátku prodeje) měla podobnou středem nádrže. Ta ale měla menší kostičky (?3 řady?), byla kvalitní a myslím že i varianta černostříbrná. Ta na foto v úvodu je česká izolepa, protože je špatně udělaná a často měla "třetí " proužek od špatného řezání. Tak jsem se vykecal...sorry.
Dadajan píše: Ty první a kvalitní byly jen v Tuzexu. Byla to výroba Scotch. V roce 1970-71 jsem tam na ně stál frontu a polepil tátovu S100. Dokonce 2 pruhy cca 5 cm od sebe přes kapotu na straně řidiče. Pak (kolem 73) je začali dělat ( a běžně prodávat) jako "izolepu", bílá plastová kola na boku, jedno zubaté.... a přesně viz CMIRAL Byly i 3-4pruhy, černá, červená, zelená a modrá, ale všechny nestály za nic (igelit co pouštěl lepidlo a na slunci extra hrůza). Tou dobou nebyly žádné samolepky- ani české, ale na obrázcích v časopisech byla západní auta nádherně polepená, tak jsme psali dopisy na firmy aby nám něco poslali. Asi nejčastěji posílal Wynns. Samolepky byly tak vzácné, že jsme je ani nikam nelepili, ale jen si je ukazovali a měnili. Na "angličáky" jsme vystřihovaly z fotek závoďáků v časopisech. I u hraček byl tuning.
A ČZ sport 125/175 ( minimálně z počátku prodeje) měla podobnou středem nádrže. Ta ale měla menší kostičky (?3 řady?), byla kvalitní a myslím že i varianta černostříbrná. Ta na foto v úvodu je česká izolepa, protože je špatně udělaná a často měla "třetí " proužek od špatného řezání. Tak jsem se vykecal...sorry.
Náhodou dobrý
Jo a pěkný Wéčko, vedle SE 2012, co má otec, se mi tahle zelená klasika s chromem líbí nejvíc
Potom přišel pionýr, tam jsem nalepil kousek nad zadní světlo, víc otec nepovolil.
Ale frajeřina - a vlastně skoro jediný "tuningový" doplněk, co se dal běžně koupit - to tedy byla.
Bývaly aj na přilbách, aby se zakryl šlic prostředkem skořepiny...
Prapůvodní smysl "šelmopruhů" byl asi ten, že rallyoví jezdci si je dávali na haubnu tak, aby viděli, kde jim jede přední kolo na druhé straně...
Jinak se "samolepičí" pásky používali k přelepení skel relektorů, aby vysypavší se sklo při kolizi neohrozilo jezdce vzadu - spíše tedy, když už k nejakému kontaktu došlo, aby skla zůstaly vcelku a na místě...atd. atp...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 4044, 4045] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 121322 | Dnes v 10:25 Drakl |
Cena v roce 1962 [1, 2] Jawa 350/354 Kývačka | martingrey | 32 | 22.11.2024 v 00:36 TomasRA |
Úprava Jawy 175 Jawa 175/356 | macgiver66 | 17 | 21.11.2024 v 18:12 Drakl |
PAV 41/40 Jawa 250/353 Kývačka | neckyy | 24 | 11.11.2024 v 11:42 MarekHajny |
karburátor Jawa 250/353 Kývačka | Drsnak007 | 3 | 3.11.2024 v 21:37 1100Virago |