Když startují kontrolka na neutrál i světla svítí ale do cívky mi nejde proud takže mě napadá už jen zapalování nebo regulátor otázka jestli regulátor má na to velkej vliv
Díky za rady
Případně kdyby měl někdo zapalování se dvěma snímači tak koupím
Naposledy editováno 10.03.2023 07:40:11
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 600 zapalování
frcus píše: Ahoj - pokud byla jiskra slabá a teď už není vůbec tak musíš všechno proměřit multimetrem podle dílenské příručky. Je tam toho dost co může být špatné. Ještě jsi nezmínil jestli jsi se díval na snímač od kliky. Bývá to také jedna z příčin slabé jiskry nebo žádné jiskry ... Určitě na to přijdeš, ale chce to opravdu vše proměřit ať nekupuješ zbytečnosti.
Tak to by mě fakt zajímalo.
Jak může signál ze snímače způsobit slabou jiskru u CDI s tyristorem?
Vysvětli mi to prosím.
Takže jak dopadlo přeměření VN cívky statoru?
Jak chceš měřit "proud do indukční cívky" u CDI?
NE, regulátor s tím opravdu nesouvisí - viz. Anti a moje odpověď v předchozím "téma"
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 600 zapalování
Jinak je to samozřejmě blbost, snímač impuls buď dá, nebo ne. Za dobu mé praxe je vadný snímač kliky příčinou asi tak v jednom ze sta případů, indučka tak v pěti případech, na vadné vadné CDI připadá přibližně dvacet případů a zbytek je ta cívečka. Velmi poruchová věc, která měla opodstatnění v době kdy bylo žádoucí oživit stroj jen pomocí start páky a bez zabudované baterky. Ale oni to cpou dál i do strojů ze startérem.
U větších strojů toto řeším výměnou CDI za jednotku Ignitech. Jejich jednotka cívečku nepotřebuje a je navždy vystaráno. Majitel pouze přijde o možnost startu bez baterie...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600 zapalování
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 600 zapalování
frcus píše: Tak to vidíš - podle odborníků je moje obecná rada nesmysl, ale píšu z vlastní zkušenosti Honda XL 250 R - r.v. 1984 - po ohřátí byla jiskra slabá nebo vůbec žádná a dělal to snimač na klice. Neříkám, že je to tutovka. Je to jen OBECNÁ rada a to, že by se mělo multimetrem proměřit komplet všechno dle dílenské příručky a hodnot jednotlivých částí zapalování jsem v té obecné radě psal myslím také
Jenže "obecná rada " která je založená na něčem co fyzikálně nedává smysl je nesmyslná.
Špatný signál ze snímače může způsobit vynechávání nebo úplný výpadek ale nemá vliv na energii výboje (ta je u CDI dána velikostí náboje na kondenzátoru).
Tyristor může sepnout nebo zůstat zavřený ale z principu ho nelze nějak napůl otevřít aby výsledná jiskra byla "slabá".
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 600 zapalování
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600 zapalování
ladis321 píše: Odpojil jsem černo žlutý drát do cdi a motorka už vrčí
A jde i chcípnout?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600 zapalování
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
řetěz vyvažovacích hřídelí Suzuki ... Suzuki DR 600 | Marťas650 | 9 | 7.3.2024 v 19:09 Marťas650 |
Základní nastavení karburátoru suzu... Suzuki DR 600 | Debnys | 3 | 26.4.2023 v 16:02 vmz00 |
Suzuki DR 600 nejde za plynem Suzuki DR 600 | ladis321 | 6 | 27.3.2023 v 09:42 ladis321 |
Suzuki DR 600 slabá jiskra Suzuki DR 600 | ladis321 | 1 | 28.2.2023 v 22:14 combust |
Suzuki dr 600 Suzuki DR 600 | Adrian211 | 2 | 28.8.2022 v 17:52 Adrian211 |