Naposledy editováno 03.04.2023 20:31:47
2 reakcí na tento příspěvek Rozoberám nepolený motor
misooo4623 píše: Keď ja tak nejak po dokonalej motorke netúžim
Já chápu že si chceš hrát, nevím ale proč s něčím totálně bezcenným, mně se taky líbí vrtat ve staré technice takový auto V8 s turbokompresorem a sekvenčním řazením stojí za ten čas, ale v tomto se vrtal každej puberťák v 80-90letech když slintal nad obrázkem pořádné motorky a stejně to bylo k ničemu.
1 reakcí na tento příspěvek Rozoberám nepolený motor
jaký tam dávají:
-písty (a s klecí nebo na jehlách?)
-ojnice
-ložiska
-pokud vypreparuješ kliku a budeš si jistej, že jsi ji nic neudělal tak kolik hází..
-co tam dali za vidličky
-jestli už je osekanej spojkovej koš
atd.
S tím nájezdem by to mělo být smozřejmě ještě všechno v perfektním stavu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozoberám nepolený motor
Naposledy editováno 06.04.2023 06:41:49
1 reakcí na tento příspěvek Rozoberám nepolený motor
1 reakcí na tento příspěvek Rozoberám nepolený motor
Naposledy editováno 05.04.2023 20:14:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozoberám nepolený motor
jawa je dávno pryč ale pamatuji jezdila dobře
Někdy si ji zkus od někoho půjčit, po pár metrech tě ta nostalgie pustí. Měl jsem 632 na které jsem stočil závaží na klice, předělal zapalování na odstředivou regulaci,napasoval karburátor s větším difuzérem a obohacovačem , sice to jelo líp, ale při dnešních možnostech bych se na to vykašlal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozoberám nepolený motor
Fullnull píše: CRF1000>
Někdy si ji zkus od někoho půjčit, po pár metrech tě ta nostalgie pustí. Měl jsem 632 na které jsem stočil závaží na klice, předělal zapalování na odstředivou regulaci,napasoval karburátor s větším difuzérem a obohacovačem , sice to jelo líp, ale při dnešních možnostech bych se na to vykašlal.
Čau, taak tak, nostalgia jeto. Ja som si takto kúpil kedy to bolo , kua ten čas letí, asi osem rokov dozadu, Jawu 350-638. Za mlada som jazdil na 634-ke, tak som si kúpil tú Jawu vo forme puzzle. Potom som dotiahol Yamahu RD 350 YPWS LC, tiež vo forme puzzle. Keď som to všetko poskladal, tak ma skoro jeb..lo. Tá Jawa bola dokonca o pár rokov maldšia ako tá Yamaha, obidve 350-tky, obidve 2T , ale Jawa 24 koní a tá Yamaha 62 koní, Jawa 4 kvalty , Yamaha 6 kvaltov, proste hnus velebnosti na čom sme jazdili. Škoda písať.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozoberám nepolený motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozoberám nepolený motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozoberám nepolený motor
P.s. Tohle mě potom opravdu pobaví (sorry za fakt off topic)
Naposledy editováno 07.04.2023 09:46:14
Vôľa v zámku krúžku pravého valca 0,55mm.
Poliť motor nakoniec nebudem, odliatky sú na tom lepšie ako na 638 motoroch z osemdesiatych a začiatku deväťdesiatych rokov.
Osová vôľa predlohového hriadeľa 0,4mm.
Pri skladaní som podložil spojkový koš 0,4mm vymedzovacou podložkou kvôli dorovnaniu ozubenia s pastorkom.
Samozrejme pri skladaní sa dala nová reťaz, na valcoch som odbrúsil v kanáloch prečnievajúci hliník, zrazil hrany kanálov, takisto som zlícoval otvory medzi sacím medzikusom a valcami. Tiež som zrovnal váhu piestov.
Před tím, 15 let: vylešti všechno, tím své práce začni.
....
Takže: jen abyses při tom leštění nevycukal natolik, že na podstatnější zásahy ti nezbyde energie.
1 reakcí na tento příspěvek Rozoberám nepolený motor
PS: držím palce a nech ti Jawa slúži.
Naposledy editováno 10.04.2023 08:55:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dvoukomorové výfuky Jawa 350/640 [1, 2] Jawa 350/640 | Marec222 | 39 | 8.8.2024 v 09:29 Krautkopf |
Jawa 350/640 - nefunkční blinkry Jawa 350/640 | Pitr73 | 1 | 4.8.2024 v 14:53 Frantas |
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 7 | 22.6.2024 v 11:00 Deyva |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |