Téma: Cagiva Canyon 500
15.5.2023 v 11:54
Ahoj všem, jsem tu nový a mám dotaz. Dnes jsem si vyzvedl řidičák takže amatérský jezdec možná vyrazí do ulic. Ale o to nejde. Koupil jsem si Cagivu Canyon 500, udělal jsem servis brzd, řetězovku atd.. a na konec jsem vyměnil olej a to co jsem z toho vypustil mé dost vyděsilo. Motor běží sice pěkně ale vypustil jsem z toho pár špon a olej měl dost stříbrnou metalízu. Otázka zní.. jezdit? Nebo schánět motor? Případně jestli nemá někdo nějakej volnej kompletní? Díky Vojta
1 reakcí na tento příspěvek Cagiva Canyon 500
Ideální je nejezdit, to ti pak motor vydrží nejvíc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cagiva Canyon 500
Krautkopf píše: Ideální je nejezdit, to ti pak motor vydrží nejvíc.
Doktor Zelí byl rychlejší a nutno podotknout, že to je úplně nejjistější
1 reakcí na tento příspěvek Cagiva Canyon 500
A co olejový filtr? Byl tam nějaký, když jsi ho měnil?
1 reakcí na tento příspěvek Cagiva Canyon 500
Vojcech >...mám takovej pocit, že sis na to "ježdění" vybral největší " držák"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cagiva Canyon 500
Krautkopf> jojo byl ale v něm šponky nebyly. Jinak ten olej měl barvu hnusnou hnědou metalízu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cagiva Canyon 500
Vojcech> To nebyla metalíza, ale močůvka. Ta je v pohodě.
edit - a přestaň zakládat to svoje téma pořád znova a dokola.
Naposledy editováno 15.05.2023 13:30:52
edit - a přestaň zakládat to svoje téma pořád znova a dokola.
Naposledy editováno 15.05.2023 13:30:52
Cagiva Canyon 500 - výborná volba první motorky, na naučení se ... opravovat motory.
Tomuhle modelu se lidi z dobrých důvodů vyhýbali už v dávných časech, kdy se to ještě vyrábělo.
Těžko někde seženeš dobrý motor. Snadněji seženeš levně jinou nepojízdnou motorku, co umřela na něco jiného. A pak ze dvou špatných motorů složíš jeden dobrý.
Vrtat se v motorech a učit se nové věci je také zábava, neboj se toho. Majitelé Dněprů a Uralů mohou vyprávět, ale to už je mnohem vyšší level.
Tomuhle modelu se lidi z dobrých důvodů vyhýbali už v dávných časech, kdy se to ještě vyrábělo.
Těžko někde seženeš dobrý motor. Snadněji seženeš levně jinou nepojízdnou motorku, co umřela na něco jiného. A pak ze dvou špatných motorů složíš jeden dobrý.
Vrtat se v motorech a učit se nové věci je také zábava, neboj se toho. Majitelé Dněprů a Uralů mohou vyprávět, ale to už je mnohem vyšší level.
2 reakcí na tento příspěvek Cagiva Canyon 500
Canyon měl známé problémy,ale ty se týkaly především startovacího ústrojí. Zbytek. Byl tak nějak funkční. Takže pokud to startuje, viz výše. Jezdi a řeš to až se to vysype. Problém je fakt, že zdravý startér nebo volnoběžka se na tomto stroji vyvažuje zlatem
1 reakcí na tento příspěvek Cagiva Canyon 500
Olej se musí vypustit i z chladiče, nevyteče sám. Problém bývá v sacím koši, rád se vyšroubovává a pak je olej nasávýn výrazně výše a občas nemaže. Stačí sundat vanu, pár šroubků, pokud koš vypadne tak závit opatlat lepidlem a našroubovat. Měl jsem postupně v rodině dva Canyony a nebyl problém. Olej jsem dával Yacco 10W60. synt. ale není podmínkou. Hlavně ne vodičky. Je to stavěné na silnější film.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cagiva Canyon 500
Anti píše: Canyon měl známé problémy,ale ty se týkaly především startovacího ústrojí. Zbytek. Byl tak nějak funkční. Takže pokud to startuje, viz výše. Jezdi a řeš to až se to vysype. Problém je fakt, že zdravý startér nebo volnoběžka se na tomto stroji vyvažuje zlatem
Hele volnoběžka se dá koupit na ali ;) já vím je to china ale jestli neni nikde k sehnani tak lepší nějaká než žádná...
Vojnoběžka trpí především nedokončenými starty. Pokud je baterka v kondici, vydrží strašně dlouho. Pokud je každý start na 4x, je po ní. Prostě držet tlačítko dokud bezpečně nechytne, ne přerušovat a zkoušet znovu. Dej také pozor na svíčku, aby byla ta co tam má být. Je to háklivé především při startu. A ten olej, v manuálu 15W50. Ještě se říká , že nesvítí. Je tam čočka a ta bývá zevnitř zašlá. Je to obtížné ale když se vyleští, svítí úplně normálně. Hlavně ne výcewatové žárovky. Ty to zevnitř vypálí.
Naposledy editováno 17.05.2023 07:51:12
Naposledy editováno 17.05.2023 07:51:12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Karburátor Mikuni BST 40 o-kroužek Cagiva Canyon 500 | Zerog | 19 | 3.7.2024 v 20:04 ZdendaZB |
Horní úvrať a ventilové vůle [1, 2, 3] Cagiva Canyon 500 | Zerog | 90 | 19.6.2024 v 06:24 Anti |
Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso 6... [1, 2] Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600, Aprilia Pegaso... | Slezy28 | 37 | 20.3.2024 v 17:19 Demonient |
Neháže jiskru Cagiva Canyon 500 | roko31 | 19 | 25.11.2023 v 21:29 Stepa97 |
Cagiva Volnobezka (obj c 800084540)... Cagiva Canyon 500, Cagiva Canyon 600 | AvoG | 2 | 13.6.2020 v 18:58 HRace |