co s tim, eventuelne kam s tim Praha?
poklepal jsem vsechny komory a dva chcat prestaly, dve nedokazu zastavit, zaviraci sroubky jsou vymenene
moto ma 40+ let, minuly rok jsem nechal seridit podtlaky a od te doby to zacalo
Naposledy editováno 18.05.2023 12:26:45
1 reakcí na tento příspěvek tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech
obcas se to probere, obcas tece...ty dva ted tect neprestavaj
zajimave je, ze jsem to probral po zime (vypusteny karbece) na prvni skytnuti, nechal bezet 10 min, vse v pohode a pak nastartuju sbalenej a oblecenej v plny polni a vidim tu louzi
(reakce na) tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech
x-krát se mi to stalo po zimě na Ducati 900SS..a pak se to rozchodilo a bylo to zase ok...
mohl tam klidně doplout nějakej bordel a jehla nedovře...a podle toho jak moc to netěsní, dřív a nebo později bude chcát přepadem. Já mám pumpu, Bol 'd or má jen spád s kohoutem (podtlakovým) ? ...přemýšlím jak diagnostikovat jasnou příčinu...
1 reakcí na tento příspěvek tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech
Treba to rozobrat vyčistiť a nanovo nastaviť výšku,ked uz sa s tým človek hrá...alebo otočiť pár krát motorku dole hlavou aby sa to vyplavilo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech
Vyndat, rozebrat, zkontrolovat a vyčistit (hladina se tam nastavit nedá protože jsou celoplastový plováky takže o starost míň).
A je celkem fuk jaká je prvotní příčina. Protejká to protože prostě nedovírají ventily. Nedovírají protože je něco (oxid, pryskyřice, nečistota...) na sedle nebo ventilu (nebo taky může být už poškozený sedlo nebo kaput plovák nebo ten ventil vázne nebo...). Takže špína, opotřebení a sajrajt z mizernýho benzínu. Ven s tím a je jasno.
Hokuspokus se dá vzít nějakej čistič na benzínový vstřikovače/soustavy apod. Nějakou láhev s tím čističem napojit na hadičku co vede ke karburátorům a několikrát propláchnout (chytat to dole z hadiček přepadu s otevřenejma odkalovákama u těch co tečou, pak se zavřenejma atd.). Ale to je taková berlička pro ty co jsou líný to jednoduše vyndat a rozebrat.
3 reakcí na tento příspěvek tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech
Ďalšia vec je,že dnes ani v tých servisoch častokrát nie sú ľudia, čo s tým vedia,alebo ktorým sa chce...Lebo to toto je presne ten typ nezaplatenej roboty si myslím...
(reakce na) tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech
(reakce na) tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech
Rick_James píše: Toto je ináč vec, čo si málo ľudí uvedomuje, keď si kupujú takýto typ motorky, 4 karburátory, teraz ešte pekne schované, kým to človek vytiahne, rozoberie, nastaví, znova zloží, nahodí na motorku...S tým je robota ...
A ještě je sranda, když to skládáš zpátky a přitom se ti tam dostane nějaký bordel, třeba z příruby, a pak znovu zjišťuješ co se děje...
tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech
...Takže karbeci na ultrazvuk vyčistit, zprovoznit na továrním nastavení, chvíli potýrat a znovu na pořádné seřízení podtlaků. U starejch vran se prostě špinavý karbeci na zimu nevypouštějí, naopak, občas se jim tam kohoutem plivne benál, aby ten bordel uvnitř úplně nevyschnul. Vypouštějí se pouze pravidelně čištěné, opečovávané karbecy a i to 's výhradou'.
1 reakcí na tento příspěvek tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech
môže to tiecť aj okolo toho mosadz puzdra sedla ventilu čo je v telese karbecu...
2 reakcí na tento příspěvek tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech
Tak už je to hotové?
Inak ja keď som robil na mojej Honde, po čistení a výmene fitingov, poskladal, zmontoval nasadil benzínovú hadicu novú, prevrátil celý karbec dole hlavou a fúkal čo to dá......
Nesyčal.
Vrátil do normalnej polohy, fúkal, prepúštal.
Prevrátil, neprepúštal. Vrátil, prepúštal.
Namontoval na moto a... funguje !
tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech
(reakce na) tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech
Eastrider píše: Nazdar!
po čistení a výmene fitingov, poskladal, zmontoval nasadil benzínovú hadicu novú, prevrátil celý karbec dole hlavou a fúkal čo to dá......
Nesyčal.
Vrátil do normalnej polohy, fúkal, prepúštal.
Prevrátil, neprepúštal. Vrátil, prepúštal
funguje stejne :) jupii, tak ted snad i na moto...stejne nechapu, cim to bylo....karbece byly vesmes cisty, seklej plovak tezko, plovakovy jehly sedely kde mely
Naposledy editováno 05.09.2023 15:33:22
1 reakcí na tento příspěvek tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech
(reakce na) tecou karburatory po synchronizaci, poklepani polovicni uspech
Slávek-TDM píše: Spis zadrhavaji osicky plovaku nebo jehla v sachte Nebo plovaky neplavou. Chcije to i bez behu motoru nebo az po nastartovani? To je sraniho se staryma karbcema...
osicky jsou volny a cisty, plovaky jsem prohledl ale plavat netestoval...chcije to jen kdyz motor bezi, pak se to ustali, asi vypne podtlakovy ventil?
Naposledy editováno 06.09.2023 21:09:33
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Netesne gufero za pastorkem [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or | Buttermann | 57 | 8.2.2024 v 20:39 jasot |
Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo [1 ... 15, 16] Honda CB900 F2 Bol d'Or | Kilek | 472 | 22.7.2023 v 23:37 Kilek |
Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok Honda CB900 F2 Bol d'Or | Kilek | 24 | 21.5.2022 v 06:56 t_freedom |
Střílení do výfuku - Honda CB 900 B... Honda CB900 F2 Bol d'Or | Baggio10 | 11 | 30.9.2021 v 22:52 Baggio10 |
Predni vidle tecou [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or | Buttermann | 32 | 22.9.2021 v 13:10 Zdenalbenal |