děkuji dirtbikes
1 reakcí na tento příspěvek vyplatí se 125ccm
Dva roky to na dváce vydrž, kup nějakou bazarovku typu YBR , nebo CBR125 .. prodáš to s minimální ztrátou, mezitím něco došetříš, a hlavně, naučíš se nějaké ty základy... na autoškolu se moc nespoléhej...
Ten Zontes sice vypadá pěkně, ale myslím si, že se bude prodávat hůř, až budeš chtít přeskočit na větší...
Naposledy editováno 02.10.2023 17:19:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyplatí se 125ccm
PlusOne píše: Podle profilu je ti šestnáct.... to chceš jezdit na čem??
Dva roky to na dváce vydrž, kup nějakou bazarovku typu YBR , nebo CBR125 .. prodáš to s minimální ztrátou, mezitím něco došetříš, a hlavně, naučíš se nějaké ty základy... na autoškolu se moc nespoléhej...
Ten Zontes sice vypadá pěkně, ale myslím si, že se bude prodávat hůř, až budeš chtít přeskočit na větší...
Když vidim ty ceny a věk YBR/CBR, šel bych do Zontese, ačkoli je hnusnej. Rozdíl dvaceti litrů při troše smůly necháš hned na servisu, abys to měl úplně v cajku .
Číňák má 10,5kW, sestikvalt a ty ztráty ceny při prodeji vypadají při pohledu do inzerce víc jako přežitý tvrzení.
Edit: těch 20 litru jsem prestrelil, je fakt, ze rozdíl v porizovacce je tam větší
Naposledy editováno 02.10.2023 19:47:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyplatí se 125ccm
Začít jezdit v 16 na 125 se určitě vyplatí. Něco zkušeností to dá a budou se ti hodit u větší motorky.
Já začínal na 125 (cca 3 měsíce), i když jsem měl řidičák až od 18 = na větší.
Naposledy editováno 02.10.2023 19:58:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyplatí se 125ccm
Víš co, doba supermarketovejch číňanů je pryč, na něčem takovým, jako je ten divnej Zontes, není moc důvodu dávat to levněji - funguje to a minimalne první roky to má i servisní podporu.
Je to vidět třeba na CF moto, Benelli atp.
YBR je sice vděčná motorka, ale pořád je malinka, 7kW, totálně jednoduchej podvozek má svoje limity nízko, tlumiče, brzdy - tak easy a levné, jak to šlo.
Chronicky trable s palivovým čerpadlem, ale to je řešitelný.
CBR je už srovnatelnejsi, pokud nekapnes na kus s odjetou vackou.
Jestli si připlatit za lepší podvozek, nebo ABS, to je pak na každým, ale je smutná pravda, ze na ty nový Číně se zkratka lip jezdí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyplatí se 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek vyplatí se 125ccm
Ale jak to bude za x let jsou v tuhle chvíli jen odhady a spekulace a samozřejmě, pokud třeba značka u nás skončí, půjde cena dolů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyplatí se 125ccm
Chci jen říct, ze segment cinskejch motorek se hnul a nemusí platit to, co platilo doteď
1 reakcí na tento příspěvek vyplatí se 125ccm
- nebudeš řešit závady
- budeš mít minimální spotřebu
- bez problémů za dva roky prodáš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyplatí se 125ccm
K těm prachům za pořízení je potřeba přičíst ještě pár tisícovek za autorizovaný servis po 1000 km a pak po každých 6000 km.
1 reakcí na tento příspěvek vyplatí se 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyplatí se 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyplatí se 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyplatí se 125ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyplatí se 125ccm
Fic6 píše: Kohlstein> Ponaučení pro příště! Kupovat na podzim.
Na podzim nebyly vůbec a objednávalo se na jaro ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyplatí se 125ccm
Kohlstein píše: Na podzim nebyly vůbec a objednávalo se na jaro ...
Letos je to nejaky polamany s tema cenama. U vsech motorek. Nejen CBF. Lidi uz asi za minuly dva roky nakoupili a ted se moc neprodava. Tak musi prodejci s cenama dolu.
Naposledy editováno 03.10.2023 19:38:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vyplatí se 125ccm
Koudy01 píše: Letos je to nejaky polamany s tema cenama. U vsech motorek. Nejen CBF. Lidi uz asi za minuly dva roky nakoupili a ted se moc neprodava. Tak musi prodejci s cenama dolu.
jj dealerstvi toho nakoupili hromady, protoze nebylo, ceny vysroubovali, ale ukazalo se ze tolik lidi zase novou nechce za ty podminky a ted slevnuji. A jeste budou muset vice diky QJMotor a dalsim. Coz je jen dobre.
I ojetiny spadlo hodne a ne jen kvuli tomu, ze je podzim.
DrDNA01 píše: Ja se nebudu vyjadrovat k CN vs JPN. Ale rozhodne zkladateli doporucim zacit s dvacou s 11 kw a neskakat rovnou do velke kubatury. Je tu spousta lidi, kteri po letech frajereni na litrech pokorne preslo zpet na mensi kubatury. Dokaze to cloveka hodne technicky posunout. Ja treba, co chci zkusit na litrovym vecku nejdriv zkousim na cinskym SM pitbiku (160 kubiku, 15 cinskych koniku).. A funguje to. Kdybych se ty veci chtel naucit rovnou na velke, bud by mi to trvalo vecnost, nebo bych to nikdy nezvladnul a zafixoval bych si zlozvyky.
No cement
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kamarádka na výlet Ostatní cestovní | Osinek | 7 | 15.5.2024 v 09:40 TomasNBK |
Bridgestone Batlax A41 Adventure, r... Ostatní cestovní | greg600 | 10 | 24.2.2024 v 19:31 NUTELIER |
Točí semi gripy Ostatní cestovní | bommbay | 14 | 4.2.2024 v 19:04 kalous72 |
grossglockner [1, 2] Ostatní cestovní | Zbyněc | 38 | 12.9.2023 v 22:29 TomasNBK |
Bulharsko, Řecko 2023 Ostatní cestovní | Milan1963 | 15 | 11.9.2023 v 15:15 Milan1963 |