Já mám na nich najeto cca 5,5 tis. km a myslím asi ještě 1500-2000 dají. Zadní ještě OK, přední se začíná sjíždět (klasicky levá strana víc) do špičky. Taky jim nějak moc nevěřím, několikrát mi trochu klouzly. Už přemýšlím, co po nich.
Nejsem žádný závodník, normální svižnější svezení za sucha, důraz na bezpečnost a výdrž pneu. Mám 2 favority:
Dunlop sportmax roadsmart 4 a Michelin Road 6.
Co byste z nich vybrali, případně jakou máte zkušenost a tip vy? Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Pneu pro Kawasaki Z900
1 reakcí na tento příspěvek Pneu pro Kawasaki Z900
1 reakcí na tento příspěvek Pneu pro Kawasaki Z900
Díky za tipy. Nemá někdo osobní zkušenost s tou Dunlop sportmax roadsmart 4 ? V letošním testu časopisu motocykl vyhrály, když těsně porazily právě Michelin Road 6. Ve většině disciplín srovnatelné, Michelin kraloval na mokru (v dešti nejezdím), Dunlop nejlepší v opotřebení - výdrži. Otázka, jak moc tomu testu věřit. Neznám nikoho, kdo ty Dunlopky má.
www.az-pneu.sk/testy-pneumatik/moto-pneumatiky/zimne/test/motorrad-2022-cestovni-120-70-17-207
1 reakcí na tento příspěvek Pneu pro Kawasaki Z900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu pro Kawasaki Z900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu pro Kawasaki Z900
zahadnytajemny píše: Možná jsem to s tím odhadem přehnal. Ale těch 6,5-7 tis. celkově na originálech je reálných. Takže jsem rád, že je to dle vás v normě, dokonce asi i lehce přes normu.
Díky za tipy. Nemá někdo osobní zkušenost s tou Dunlop sportmax roadsmart 4 ? V letošním testu časopisu motocykl vyhrály, když těsně porazily právě Michelin Road 6. Ve většině disciplín srovnatelné, Michelin kraloval na mokru (v dešti nejezdím), Dunlop nejlepší v opotřebení - výdrži. Otázka, jak moc tomu testu věřit. Neznám nikoho, kdo ty Dunlopky má.
Mas to fuk, vyhoda techdle vyberu je, ze nemuzes udelat chybu, ty gumy obecne fungujou. A ty evoluce, jako roadsmart 2/3/4 vzdycky pisou ze jsou o 20 procent lepsi, a o 20 procent vic najednou, ale co svet svetem stoji, najedou vzdycky stejne, a zlepseni bejvaj mezi generacma absolutne marginalni. Obcas je to i zhorseni.
Takze ciste na prachy vyjde vzdycky lip koupit starsi model za dobry prachy, nez ten "mega hyper super dnestni".
prehistoricka foto RoadSmartu2 z Brna z roku tusim 2012 ...
Naposledy editováno 10.10.2023 20:51:06
1 reakcí na tento příspěvek Pneu pro Kawasaki Z900
Ale kdyz ono se po koleni da jezdit i na barumkach na babete, takze
1 reakcí na tento příspěvek Pneu pro Kawasaki Z900
Dal jsem Michelin Road 5 (protože proti 6kám viz výše rozdíl prachy vs zlepšení). Pocitově jdou snadněji do zatáčky, zatím malý nájezd (cca 2,5k km), tak teprve uvidím, jak si povedou dál.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu pro Kawasaki Z900
Nejsem odborník na konstrukci plášťů, ale čím víc ke kordu, asi už se mění i struktura (možná díky změně vulkanizace při výrobě) kdy kolem kordu je to tvrdší a míň adhézní a směrem k obvodu to pak je ta guma na styk z vozovkou.
Vyzkoušel jsem několikrát na Korsice Roadsmarty, Angely ST a GT a pokaždý když guma byla kolem 1mm a byla na přezutí, tak za stejnýho tempa začala nejdřív malovat čáry na výjezdu a pak už s ní šlo regulerně "zadriftovat" ...což bych se na začátku musel opřít plným výkonem třeba na dvojku... v konci už stačilo trošku víc polechtat plyn a bylo to.
A dál by šlo pokračovat, že značky jsou TWI - Tread Wear Indicator, a ukazují opotřebení vzorku, ne opotřebení/změnu vlastností gumy, i když tady je zase možné polemizovat, že opotřebením vzorku se mění tloušťka gumy ke kordu, jak píše Krautkopf, což asi taky přináší změnu vlastností... Sakra, do čeho jsem se to tady zamotal?
Už jenom dodám, že to, že jsem tohle zaregistroval prvně (nutno brát s rezervou, paměť už mi moc neslouží ), bych připsal přestupu z malého Versyse na Zeda - Zed je výkonově jinde, takže je snadnější tu degradaci vlastností při kroucení heftem zaregistrovat...
Roadtec 01 SE - najezd 10.000 a az do konce drzely ok
Roadsmart IV - najezd 11.000, do 10.000 super pak se zacaly olupovat a sem tam klouzly
Na Roadsmartech se mi jezdilo nejlip, grip, ovladani, agilita...
Naposledy editováno 17.10.2023 08:34:27
1 reakcí na tento příspěvek Pneu pro Kawasaki Z900
Kámoš na MG Breva taky jezdí BT023 a je super spokojen.
Nájezd kolem 5-6 tisíc je sakra málo. Letos jsem BT023 GT protáhl až na maximum, najeto 11500km (skoro do hladka) - kombinace silnice, dálnice, teplo (Sicílie) i chlad (2°C Listopad).
BT023 asi nejlepší poměr cena/výkon.
Rozdíl v GT a ST je v zakřivení pneu a je pro těžší moto, ale indexy nosnosti jsou stejné, takže těžko hodnotit. Ale z vlastní zkušenosti vím, že je v nich rozdíl.
Pneu na foto v 9000 km v jižní Itálii. Na vodě už nedrží, ale na suchu ještě v poho
.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu pro Kawasaki Z900
Spíše by mě zajímalo, jestli ty Mitasky Sport force+, která stojí skoro půlku za sadu než prvotřídní Pirellky je skutečně o půlku horší, nebo je to alespoň na úrovni Qualifier II.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu pro Kawasaki Z900
PetrJ81 píše: pepe100> Mě právě přišly ty BT23 o něco horší než Angel GT. Když jsem ještě jezdil delší výlety tak jsem na BT23 najel 5,5 tis. km ale na Angel GT 7,3 tis. km a ty Pirellky držely pěkně až do konce (kromě okruhu). Teď už jsem přešel na sportovní S21 nebo Rosso III, protože se jezdím spíše vyblbnout než dálku. Tam už vydrží jen 3-3,5 tis. km na sadu, ale kontrola trakce na výjezdu už tolik nebliká, jak na sport/turist gumách
Spíše by mě zajímalo, jestli ty Mitasky Sport force+, která stojí skoro půlku za sadu než prvotřídní Pirellky je skutečně o půlku horší, nebo je to alespoň na úrovni Qualifier II.
Mitasky sportforce + EV jsou opravdu na úrovni zahraničnich značek. Ale zhoří za pulku km. Proto jsou tak levné. Takže v součtu se až tak nevyplatí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu pro Kawasaki Z900
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu pro Kawasaki Z900
Krautkopf píše: PetrJ81> Když někdo ty gumy cíleně rasuje, tak mu nevydrží nic. On totiž ke svému stylu potřebuje tvrdé cestovní puky.
Tak nevim zda si myslel mě, ale cíleně gumy neničím. Na rovinkach udržují rychlost v klidu do 160. Ale rád zatáčky a výjezdy z nich. Ale i tak mě prostě zadní rosso III vydržela 3 tis km a byla na sracku. I ke kraji. To není cílený ničení
Naposledy editováno 15.12.2023 12:51:30
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki Z900 2025 Kawasaki Z900 | zahadnytajemny | 11 | 3.11.2024 v 14:43 Grizzly_Luboš |
Chyba power KTRC Kawa Z900 2020 Kawasaki Z900 | Bongo9915 | 8 | 16.9.2024 v 22:35 Jirrri |
Svody Z900 Kawasaki Z900 | Zint0x | 1 | 16.9.2024 v 22:25 mireknemet |
pneu Michelin Road 5 vs 6 Kawasaki Z900 | zahadnytajemny | 8 | 10.9.2024 v 21:04 motodiag |
Motorka A2 - otevřít nebo prodat a ... [1, 2] Kawasaki Z900 | zahadnytajemny | 37 | 11.7.2024 v 23:02 zahadnytajemny |