Naposledy editováno 15.10.2023 01:07:05
Z F750GS (815mm) dosáhnu přibližně stejně jako z KLR650 (870mm) nebo z nového Transalpa (850mm). Váha a těžiště dělá taky dost. Před týdnem jsem seděl na KTM 890 Adv (840mm), tam jsem dost balancoval kvůli stupačkám, ale to nízké těžiště je pecka Taky jsem jinak vertikálně řešenej...
1 reakcí na tento příspěvek Nejnižší cesťák Poraďte
MungoJerry> Na Banditu jezdím, ale rozbité silnice (kterých je čímdál víc) to nemá moc rádo.
TDM 900 (825mm), starší V-Strom 650 (820mm)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší cesťák Poraďte
Tím chci naznačit, že výška sedla u žádné motorky nebude moc vybočovat z normy, ale pro dosažení nohama na zem je zásadní šířka sedla.
Snížená sedačka.
Pokud budeš koukat na Německou inzerci tak hledej popis Tieferlegung
www.mobile.de/cz/Mal%C3%BD-motocykl/BMW-F-650-GS-Twin-800-ccm/vhc:motorbike,pgn:5,pgs:10,mke:3500,frn:1995,frx:2020,prn:2000,prx:25000,ful:petrol,mln:20000,mlx:150000,pwn:35,pwx:97,ccn:500,ccx:1500/pg:vipmotorbike/377374484.html
Další snížená.
www.mobile.de/cz/Mal%C3%BD-motocykl/BMW-BMW-F-800-GS-tiefergelegt,/vhc:motorbike,pgn:9,pgs:10,mke:3500,frn:1995,frx:2020,prn:2000,prx:25000,ful:petrol,mln:20000,mlx:150000,pwn:35,pwx:97,ccn:500,ccx:1500/pg:vipmotorbike/377340805.html
Jak to mají ostatní značky si zjisti sám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší cesťák Poraďte
1 reakcí na tento příspěvek Nejnižší cesťák Poraďte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší cesťák Poraďte
Naposledy editováno 08.01.2024 10:17:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší cesťák Poraďte
NUTELIER píše: TomasTR> čau, Tomáši, jak jsi řešil předek? Posunutím předních šavlí nahoru o těch 12-13 mm, nebo výměnou pružin za kratší? Co hlavní stojan? Já se na snížení připravuji, japonskou kost na snížení zad. tlumiče o 3 cm , k tomu mám polotovar hlavního stojanu, který budu zkracovat, pořeším i boční....jde mi o ten předek....zda to mám jen posunout o těch 12mm nahoru nebo dát třeba progresivní pružiny o 2,5 cm kratší....??????
ahoj, ano je to tak, vidle posunout, co pustí brejle. Jinak zkrácen bočák o 15mm, hlavní jsem nechal jak je a dám Afru i na něho sám. Žádné pružiny jsem neřešil.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejnižší cesťák Poraďte
Vytipuj si nějaké motorky, oběhni prodejce a vyzkoušej na místě.
Taky jsem to řešil, protože mám zase zdravotní problémy s haxnama.
V konečném výběru byla kupodivu Honda Afrika a Yamaha Tracer. Vyhrál to Tracer a jsem spokojený (akorát světlá výška je dost malá, takže občas beru spodkem).
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Houpání přední vidlice BMW F 800 GT | Tom4moto | 3 | Včera v 10:44 Destroyer |
Android Auto - padání komunikace Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Rosta75 | 7 | 8.10.2024 v 20:07 Rosta75 |
Automat v SUV motocyklu Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | Deadman | 24 | 8.10.2024 v 08:59 puffybodie |
Karnet - CDP (Carnet de passage) - ... BMW F 650 GS Dakar | kovrcek | 24 | 7.10.2024 v 21:53 tjp |
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... | Hipinko | 10 | 5.10.2024 v 13:33 Čépa85 |