Téma: Z900 - rozvody, ventily
24.10.2023 v 15:52
Kamarád se zamiloval do mé Kawasaki Z900. Zaujala ho jedna nabídka s vyšším nájezdem cca 70 tis. km. Já mám najeto zatím jen 5,5 tis. km a nemám tak dlouhodobou zkušenost s tímto motorem. Je třeba se toho nájezdu výrazně bát? Jak často a v kolika km je dobré měnit u tohoto motoru měnit rozvody a kontrolovat a seřizovat ventily? A nakolik taková sranda - servis přijde asi peněz? Díky moc.
Vyjádřil jsem se blbě...5,5 tis. km má najeto moje Z900, já celkově i na dalších motorkách násobně víc. Ale vždy měly ty motorky najeto max. 20 tis. km.
Takže s motorkou s vysokým nájezdem a výměnou rozvodů nemám žádnou zkušenost. Proto ten dotaz.
Takže s motorkou s vysokým nájezdem a výměnou rozvodů nemám žádnou zkušenost. Proto ten dotaz.
To by mě také zajímalo..
Ventily bývaly 12tis.km kontrola, dnes jsou 24 většinou..
Rozvody řetězem při běžném užívání dají dle mého 200k km jako prd..
Je to jak s autem, každý by chtěl ojeté za pár, ale s 50k km, pak si koupi na co má, najeto 200+ a jezdí to taky.
Že to možná bude chtít brzdy, tlumiče apod, to je možné, každý si musí zvážit dle pořizovací ceny a riziku potenciálního servisu..
Ventily bývaly 12tis.km kontrola, dnes jsou 24 většinou..
Rozvody řetězem při běžném užívání dají dle mého 200k km jako prd..
Je to jak s autem, každý by chtěl ojeté za pár, ale s 50k km, pak si koupi na co má, najeto 200+ a jezdí to taky.
Že to možná bude chtít brzdy, tlumiče apod, to je možné, každý si musí zvážit dle pořizovací ceny a riziku potenciálního servisu..
1 reakcí na tento příspěvek Z900 - rozvody, ventily
Máme doma z 750 , tedy starší verzi toho motoru. Najeto 97000 km a šlape výborně. Ventily se dělaly a bylo potřeba seřízení, a rozvody stále původní bez nějakých náznaků chrastění apod. Napínák není ani v půlce. Nájezdu bych se osobně nebál, spíš za jakých podmínek byl najetý. A to u ojetiny je vždy loterie
Gapyra píše: Máme doma z 750 , tedy starší verzi toho motoru. Najeto 97000 km a šlape výborně. Ventily se dělaly a bylo potřeba seřízení, a rozvody stále původní bez nějakých náznaků chrastění apod. Napínák není ani v půlce. Nájezdu bych se osobně nebál, spíš za jakých podmínek byl najetý. A to u ojetiny je vždy loterie
Souhlas, na Zedovi 750 2006 jsem najel 86tis a bylo to presne jak pises.
Otázka, na kterou stejně nenalezneš odpověď je "záleží, jaké měla ta motorka podmínky k provozu, jak se k ní majitel choval a jakej měla servis" A to můžeš jen domejšlet... Takže loterie, jako s každou ojetinou, pokud to teda neni od někoho blízkého, kde víš, jak bylo s motorkou zacházeno.. A kolik stojí servis? Hodně, veškerý služby za poslední 2 roky vyletěly do absolutních nesmyslů a musí se sahat pěkně hluboko do kapsy...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki Z900 2025 Kawasaki Z900 | zahadnytajemny | 11 | 3.11.2024 v 14:43 Grizzly_Luboš |
Chyba power KTRC Kawa Z900 2020 Kawasaki Z900 | Bongo9915 | 8 | 16.9.2024 v 22:35 Jirrri |
Svody Z900 Kawasaki Z900 | Zint0x | 1 | 16.9.2024 v 22:25 mireknemet |
pneu Michelin Road 5 vs 6 Kawasaki Z900 | zahadnytajemny | 8 | 10.9.2024 v 21:04 motodiag |
Motorka A2 - otevřít nebo prodat a ... [1, 2] Kawasaki Z900 | zahadnytajemny | 37 | 11.7.2024 v 23:02 zahadnytajemny |