1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co za výplet
Tohle je jejich postup:
Díly jsou chemicky "staženy", odrezeny, odmaštěny a případně otryskány pískem či litinovými kuličkami. Následně díly vybrousíme a vyleštíme před samotnou galvanickou lázní. Nyní dochází k "máčení" Vašeho dílu do van, kde jsou elektrolýzou nanášeny požadované vrstvy kovů. Nejprve mědi, poté niklu a nakonec i samotného chromu. Je důležité, aby vrstvy nanesených kovů byly dostatečné, aby nedocházelo k snadnému poškození takto vzniklé povrchové úpravy. Nakonec celý díl finálně doleštíme a provedeme výstupní kontrolu. V tuto chvíli je Váš díl připraven a probíhá expedice.
Tady je celkem zajímavý popis. Je od jiné chromovny než používám, ale je to hezky popsané.
www.renovuji.cz/menu/chromovani.html
Ona dnes měď není strategická surovina jako za doby "vlády jedné strany", ale běžně používaný technický kov
Naposledy editováno 26.11.2023 09:44:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) co za výplet
A nejedná se o cenu mědi, ale o cenu další etapy přípravy na chromování a tím spojenou další práci a leštění, proto dražší.
Jo a protože se často zabývám veteránama, tak vím, že málokdy se narazí na poměděný chromovaný předmět.
Naposledy editováno 26.11.2023 15:45:34
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Startování Jawa 50/21 Pionýr | GreenBean | 10 | 10.9.2024 v 19:26 Kohlstein |
Motor Jawa 50/21 Pionýr | ddavča | 3 | 9.9.2024 v 11:58 Frantas |
pionýr se dusí Jawa 50/05 | Honza1625 | 4 | 31.8.2024 v 20:01 Honza1625 |
jawa21 nastertuje perfektne ale vyn... Jawa 50/21 Pionýr | máťa_moto_blázen | 12 | 17.8.2024 v 12:46 pitbikeros |
Štítek jawa 05 Jawa 50/05 | Matess99 | 1 | 21.7.2024 v 14:13 Milan1963 |