Naposledy editováno 08.01.2024 19:38:44
Na přejezdy je to vpoho, vítr je s mojí výškou stejný při 130 až 170. 5 a 6 jsou dost dlouhé, tak na dálnici, zato 2,3,4 jsou blíž k sobě. Vyhodil jsem kat a má to skvělý zvuk, ale nic uřvaného. Řešil jsem bolest téhle řady, kotouče, více v deníku. Na studených gumách to umí na 2jku v zatáčce z nízkých celkem klouznout.
Jinak co se tak dívám, tak rozdíl hmotnosti 30 kilo není uplně málo u tak podobných motorek.
Naposledy editováno 08.01.2024 21:19:20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prvni teoreticke srovnani Yamaha MT-07, KTM Duke 790, Aprilia Tuono 660, Trium... | CloudJumper | 3 | 25.6.2024 v 12:32 Animals21 |
Zadní světlo KTM Duke 790 KTM Duke 790 | Marťas95 | 3 | 28.4.2024 v 15:35 rg250 |
Dovoz papírově stažené motorky ze z... Kawasaki Z800, KTM Duke 790 | 420rigo | 22 | 20.4.2024 v 13:17 MaraForza |
Záměna předního kola Kawasaki Z800 | Spitir_1 | 4 | 20.2.2024 v 11:14 papiboy |
Duke 790 za Duke 790 :) KTM Duke 790 | ThoprT | 21 | 15.9.2023 v 22:20 Capirossi |