2 reakcí na tento příspěvek na fichtlu přes rakousko
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na fichtlu přes rakousko
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na fichtlu přes rakousko
1 reakcí na tento příspěvek na fichtlu přes rakousko
Jen snad technická poznámka:
Mysli na to, že dvoutakty - zvláště maloobsahové - jsou dost citlivé na nadmořskou výšku. Pokud máte v plánu průsmyky nad cca 2000 m.n.m. není vyloučeno, že to budeš tlačit pěšky. To myslím doslova. Na Hondě NSR 125 jsem Glockener vyjel s obtížemi na jedničku a musel jsem spojkovat (a to jsem tehdy vážil jen 65 kg)
Plus bacha ve větších výškách na tryskování.
Naposledy editováno 16.01.2024 15:03:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na fichtlu přes rakousko
rg250 píše: Matmote123> No, dle mých zkušeností čím větší výkonová úprava, tím kratší životnost. Při střídání jízdních režimů dejme tomu že vydrží o něco déle, ale i tak je to dálka a při jízdě stylem furt plnej, aby jste někam dojeli to stejně nevidím. A když budete chtít něco vidět, kolik dáte denni nájezd? 200 km?250? Budeš mít prdel do čtverce z toho sedla a jízdy plný zuby. Ale tak kazdej máme různý limity hranice sebepoškozování. Když tě to láká tak jděte do toho.
200 km. dá pincek bez problému a vůbec ho nemusí hnát na plný plyn. Vždyť stačí jet 40 km/h a má to za 5 hodin.
Třeba dakšny (125 SSP) v Hořicích dosahují v závodě průměru jen něco přes 100 km/h, Supertwiny mezi 120 - 130 km/h a podobně.
Takže na pinckoi bych to v reálu viděl spíš na 10 hodin
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na fichtlu přes rakousko
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na fichtlu přes rakousko
Víte na čem jel Roman Mahdal mimo jiné afrikou ?
Osobně jsem dal 500km pod 10hodin. ("lehce"upravenej pionýr a Transpublik 2014)
Ale já zase píšu mimo téma
Ale jinak taky mimo téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na fichtlu přes rakousko
Ale 2011 to mělo nějak nesmyslně KM (ofiko snad 700. Já to zkrátil asi na 600) To se mi to kouslo kdesi mezi vysočinou a moravou. Pak to jelo bídně. Doma jsem pak jen dal novej píst a kroužky a najezdilo to 10k.
E: V deníku mám lecos. Klidně listujte a nešpiňme to tady..
Naposledy editováno 16.01.2024 21:21:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na fichtlu přes rakousko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na fichtlu přes rakousko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) na fichtlu přes rakousko
Naposledy editováno 17.01.2024 19:10:14
Nakousl jsem Romana Mahdala a jeho cestu do Afriky. Nechci šířit bludy, tedy si každej detaily vyhledá.
Ale todle tahne taky 70-ka. 5-ti kvalt Kolik čeho vezl psát nebudu. Dle mě nesmysl.
(Zdroj: Piokit)
Jen jsem tim chtěl naznačit, že ta 350 kejva s pávem. By taky nemusela stačit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 4001, 4002] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 120034 | Dnes v 19:39 dave-lister |
Blatník z malé kyv na velkou Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 4 | Dnes v 15:58 cmiral |
Pionýr nejde do otáček a nedrží vol... Jawa 50/23 Mustang | ZdEnEk106 | 14 | 30.9.2024 v 17:29 papiboy |
Koupím tp jawa 23 Jawa 50/23 Mustang | Komoj | 17 | 2.9.2024 v 10:19 FJRPEPA |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |