Jedná se mi o to, proč švýcarský model Honda CA má vyšší hladinu v plovákové komoře a jehlu jen s prvním zářezem, a rakouský model chudší směs.
Snažím se pochopit, proč motor JC24 (1995-1996) má psaný menší výkon než JC26 (1997-2000). JC24 měl plíšek na ventilu plováku a větší trysku (0,98 oproti 0,95) než JC26, sériově.
Naposledy editováno 20.01.2024 15:43:36
1 reakcí na tento příspěvek Omezení výkonu pro 125 ve Švýcarsku, Rakousku a Německu
1 reakcí na tento příspěvek Omezení výkonu pro 125 ve Švýcarsku, Rakousku a Německu
Naposledy editováno 20.01.2024 19:09:11
2 reakcí na tento příspěvek Omezení výkonu pro 125 ve Švýcarsku, Rakousku a Německu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezení výkonu pro 125 ve Švýcarsku, Rakousku a Německu
A taky ta tryska není jediná součástka, která určuje bohatost směsi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezení výkonu pro 125 ve Švýcarsku, Rakousku a Německu
Silničan píše: Hlavně nechápu, proč je při větším výkonu menší tryska.
Čau, ono veľkosť trysky závisí od konštrukcie filtru. Teda, pravdu povediac , ja som sa týmto zaoberal naposledy, keď som jazdil na Jawe 350 - 634 toku pána 1979-83. Tam som si všimol, že niektoré motorky mali v saní takú vložku , vraj to bolo kvôli zníženiu hluk v saní. Tak tie mali hlavnú trysku 98. Tie bez tej vložky ju mali 112. my , v rámci tuningu sme tam dávali trysku 120 a sanie sa upravilo, aby tam šlo viac vzduchu.
PS: podľa mňa, sedliacky povedané , viac benzínu+viac vzduchu=ideš rýchlejšie. Viac benzínu+menej vzduchu=zasereš sviečku. A na záver, menej benzínu+viac vzduchu = ideš rýchlejšie, ale zadreš.
Sedliacky opísaná činnosť karbecu. V prvej tretine zmes riadi výrez na šúpatku, v druhej tretine poloha šúpatka a ihly, v poslednej tretine otáčok veľkosť trysky.
Naposledy editováno 21.01.2024 07:24:25
(reakce na) Omezení výkonu pro 125 ve Švýcarsku, Rakousku a Německu
Naposledy editováno 21.01.2024 08:32:38
Omezení výkonu pro 125 ve Švýcarsku, Rakousku a Německu
1 reakcí na tento příspěvek Omezení výkonu pro 125 ve Švýcarsku, Rakousku a Německu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezení výkonu pro 125 ve Švýcarsku, Rakousku a Německu
Pak taky ve Švýcarsku na zkušebně mohli naměřit 7,5 a když to přepočetli na hladinu moře, bylo z toho 8.
(reakce na) Omezení výkonu pro 125 ve Švýcarsku, Rakousku a Německu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyčištění nádrže Honda CA 125 Rebel | Kalin01 | 3 | 12.9.2024 v 14:57 pitbikeros |
Rebel 125 základní nastavení karb K... Honda CA 125 Rebel | Pišta2509 | 1 | 5.5.2024 v 18:59 JwKS_Pavel |
AltmanMoto - zkušenosti Honda CA 125 Rebel | rob456 | 10 | 23.3.2024 v 14:29 H-D82 |
Výměna výfuku u Hondy Rebela CA125 Honda CA 125 Rebel | attimoto | 16 | 24.12.2023 v 11:34 RunDr |
Choppery 125ccm Yamaha XV 125 Virago, Yamaha XVS 125 DragStar, Suzuk... | Danda01 | 4 | 13.9.2023 v 12:39 Romansan |