Téma: DOT 4 vs DOT 4 LV
11.3.2024 v 08:59
Ahoj,
chci se jenom ujistit, než udělám nějakou blbost, ale na netu jsem to nenašel.
DOT 4 a DOT 4 LV, jakožto low viscosity jsou zaměnitelné? Jinak řečeno, můžu LV vyměnit za klasickou?
chci se jenom ujistit, než udělám nějakou blbost, ale na netu jsem to nenašel.
DOT 4 a DOT 4 LV, jakožto low viscosity jsou zaměnitelné? Jinak řečeno, můžu LV vyměnit za klasickou?
1 reakcí na tento příspěvek DOT 4 vs DOT 4 LV
Proč bys to dělal, když tam nemáš ABS ani ESP?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DOT 4 vs DOT 4 LV
Teď máš v motorce LV a chceš ji vyměnit za klasickou?
Nebo máš v motorce klasickou a chceš ji vyměnit za LV?
DOT 4, DOT 4 LV a DOT5.1 můžeš u GS 500 E bez obav míchat.
Nebo máš v motorce klasickou a chceš ji vyměnit za LV?
DOT 4, DOT 4 LV a DOT5.1 můžeš u GS 500 E bez obav míchat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DOT 4 vs DOT 4 LV
Koudy01> mám klasickou a chci tam dát LV, protože byla levnější.
1 reakcí na tento příspěvek DOT 4 vs DOT 4 LV
Proč se založila ty témata 3, když jsem literally založil jedno?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DOT 4 vs DOT 4 LV
Dejwidos píše: Proč se založila ty témata 3, když jsem literally založil jedno?
To se tu deje celkem casto. Nejaky specificky zpusob opetovnyho nacteni stranky na mobilu nebo tak neco. Se ten formular odesle znova.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DOT 4 vs DOT 4 LV
Koudy01> tak to přesně se asi stalo, to se omlouvám.
1 reakcí na tento příspěvek DOT 4 vs DOT 4 LV
Mňa len fascinuje
, ako vždy začiatočník príde s niečim o čom väčšina ani nepočula. Niekto sa v tom nevyzná, ale nájde na nete nejaký výrobok /dajme tomu z prepáleného hranolkového oleja/ a chce vedieť, či by to namiesto bežnej klasiky nebolo vhodnejšie.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DOT 4 vs DOT 4 LV
nevo7> čau, ale to je dobré, ja som o tej LV brzdovke ani nepočul. Zas som o niečo múdrejší. A má to nejaký iný bod varu? Čo je kvôli ABS redšia ? Je to miešateľné s bežnou DOT -4, alebo 3?
krokoš> pokud je to ta brzdovka co si myslím, tak něco podobného jsem řešil u auta. tam je doporučena DOT4 SL6, kdy právě to SL6 je tam hlavně kvůli ESP, které vyrovnává stabilitu vozidla pribrzdovanim jednotlivých kol. To celé se děje elektrohydraulicky a musí to probíhat velmi rychle, přesně a pokud možno bezeztrát. Proto musí mít kapalina co nejmenší viskozitu, aby to fungovalo správně. U motorky, zvlášť u takové co má zvlášť přední a zadní brzdu a nemá ABS je to asi jedno, ale pravda bude vždy uvedena v manuálu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DOT 4 vs DOT 4 LV
Dejwidos píše: Koudy01> mám klasickou a chci tam dát LV, protože byla levnější.
Čau, teda, podľa mojej mienky, najlacnejšie a najbezpečnejšie je: vysrať sa na to. Nechať tam tú čo tam je. Do riti, ja som tiež socka, ale toto je už cez čiaru. To koľko si ušporil? 5 Kč ? [lol
PS: Johny_Servis: dík za radu a vysvetlenie.
Naposledy editováno 12.03.2024 07:33:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki GS500F - identifikacia podla VIN Suzuki GS 500E, Suzuki GS 500F | Seporepo | 2 | 6.4.2025 v 22:50 Kohlstein |
Snížené sedlo na Suzuki GS 500 Suzuki GS 500E | Wolf33 | 8 | 2.4.2025 v 14:38 Gahan37 |
Stále černá svíčka na dvouválci SUZ... Suzuki GS 500E | MeCool | 17 | 10.3.2025 v 16:31 Pedl |
Teče vidle Suzuki GS 500E | Milekk | 29 | 21.2.2025 v 12:32 vojta007 |
Suzuki GS500E kontrolka, čím nahradit Suzuki GS 500E | JirkaGS | 11 | 18.2.2025 v 10:00 vojta007 |