plánuji koupi CB125F, bude to má první moto, ale nejsem rozhodnutý, zda novou nebo jetou. Resp. raději bych novou, od které si slibuji to, že bude v záruce a jak s ní budu od začátku jezdit, bude moje věc. U ojetý člověk neví kdo s ní jak jezdil a opravoval, musí věřit písmenkům v inzerátu a poté skálopevnému tvrzení původního majitele. Navíc ceny ojetých se mi nezdají o tolik výhodnější, protože k pořizovací ceně si připočtu minimálně počáteční odborný servis, cestu k prodejci a případného kolegu - znalce. (nejblíž pro novou to mám asi 20 minut cesty mastnou tyčí na Jarov)
No a teď teda nevím, jaký tam jsou orientační ceny náhradních dílů, cena práce za hodinu a co všechno se může pokazit? Ještě teda dodám, že běžný servis jako je výměna oleje, brzd, svíček a dalších opičáren mám z automobilů docela zmáknutý, takže počítám s tím, že si to pak budu většinou opravovat sám.
Dík za rady.
1 reakcí na tento příspěvek koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
1 reakcí na tento příspěvek koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
Silent_Bob píše: Gahan37> Pokud na ni budu spokojenej, tak tak dlouho jakto půjde, ale počítám s tim, že jednoho dne zjistím že to má malý vykon. V tomhle případě je tu pak plán B a sice, že ji budu moct vnutit svému dospívajícími dítěti
V tom případě novou, tohle vypadá že to zůstane doma.
1 reakcí na tento příspěvek koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
Naposledy editováno 10.04.2024 19:43:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
Tu novotu vs. ojetinu řeším hlavně proto, že s jetýma autama nemám poslední dobou moc dobrý zkušenosti, moto by mělo být podstatně jednodušší, ale to zatím nedokážu odhadnout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
Nelíbí se mi zrovna moc ty dnešní digitální displaye, ale u týhle 125 mi to tam celkem sedne, jednoduchá a za ty prachy když bude nová, tak asi nemám co dodat. Vzhled pro mě OK, na obrázku ty tenčí přední vidlice možná trochu zarazí, ale naživo s tim nemám problém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
Ale máš jinak pravdu, s Béčkem je to 125 pouze v automatu.
Tady u tý 125 se mi líbí cena za funglovku, potenciální jednoduchost a možnost si osahat moto a pak taky teda i ta spotřeba. Měsíčně to vidim aspoň na 1000 km.
Ale možná se nechám ukecat na jetou, zatím přemýšlím, hledám. Nový jsou za 70, jetý zánovní o 10 míň, což mi zas tak extra výhodný, vzhledem k tomu že už není v záruce, nepřijde. Pak jsem se koukal že jsou i za 50 nebo 45, netvrdím že jsou špatný nebo snad vyžilý, ale nemám na to prostě zkušenost.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
Silent_Bob píše: rg250> Už sem na ní seděl a co do hmotnosti, výkonu a rozměrů mi to přijde takhle na začátek v pohodě, ale uznávám že s kolenama u nádrže to není zrovna přesný.
A už jsi na ni i jel? Tím myslím vyjet za město a zkusit s toho vytáhnout 90 km/h (aby vůbec)?
Budeš to muset furt točit aby to jelo a taky budeš muset furt řadit. Jak říkají ostatní, bude to trápení. Po městě budiž, ale mimo město tě bude předjíždět každý osobák, nedej bože náklaďák.
Já osobně bych šel do 300 ccm, pro začátek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
K nákladům - spotřeba 2 litry, litr olej měním po 4000 km - šest už se mi zdálo dost, olejový filtr je do stokoruny. Originál čínské gumy vydrží tak 15k přední a 10 k zadní. Dávám teď Michelin City Extra a ve všem o hodně lepší. Řetěz je šunt, po 15k musel pryč, ale za 1000 Kč je "normální" s o-kroužky i s kolečkem a s výdrží 30-40k. Na garančce jsem byl jednou. Pak jsem to vyhodnotil jako nerozbitné a další nošení peněz do Hondy přestal praktikovat.
Silent_Bob píše: Beranidlo> A jak to jezdí, dobrý ne? ...
Najezdil jsem na tom 10x víc, než na ostatních čtyřech motorkách dohromady. Něco jsem už psal i jinde .
1 reakcí na tento příspěvek koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
Naposledy editováno 12.04.2024 11:28:28
1 reakcí na tento příspěvek koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
Jaký jsi dával řetěz a kolečko? Kolik nastavuješ ventilové vůle?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
1 reakcí na tento příspěvek koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
sorry, aky druh dopravy je mastná tyč ?
1 reakcí na tento příspěvek koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
P.S.: sorry za off topic
Naposledy editováno 12.04.2024 19:25:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
Řetěz JT 428 HPO, zlatý, O-ring,140 článků, spojka
Typ spojky: Rozebiratelná Barva řetězu: Zlatý 910,00 Kč
Řetězové kolečko (přední), typ 1264-15, šířka řetězu 428, HONDA CB 125 F rok 15-20 108,00 Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koupě ojeté CB125F - je čeho se obávat
Silent_Bob píše: Na tom něco bude, tzn. abych udržel záruku bude nutné dodržet pravidelný servis. Kolik to tak v Hondě koštuje? To bude aspoň litr za výměnu oleje (který bych si jinak sám vyměnil za 200 Kč). Ale možná to ty dva roky přežiju :)
Olej Honda je za 500, první prohlídka s olejem a filtrem asi za dvojku. To je v 1000 km, takže hned další týden po koupi. Pak se musíš rozhodnout, jestli ti to za ten oser s ježděním do servisu a za ty prachy navíc stojí, anebo ne. Další výměna oleje je v 7000 km, to už bys měl poznat, jestli se ti dostal do rukou problémový kus a záruka by se mohla šiknout, nebo fakt řešíš jen to, že jednou za 500 km hledáš benzínovou pumpu.